3/21/2014

Kosmetyczne Odkrycie Miesiąca - GLOV Hydro Demaquillage

Nie minęło dużo czasu od targów kosmetycznych, a ja już znalazłam ideał, który bardziej jest gadżetem niż kosmetykiem, ale podbił on moje serce. O tym produkcie informowałyście mnie w komentarzach pod postami. Zachęcałyście do przetestowania, a ja ciągle się jakoś mu opierałam. Dopiero teraz postawiłam na jedną kartę i zrobiłam krok do przodu! Czy się z nim polubiłam? Czy sprostał wymaganiom?

 
Dzisiejszy post będzie poświęcony rękawicom do demakijażu GLOV.
Zacznijmy od kilku słów producenta:
 
GLOV to opatentowane akcesoria kosmetyczne stworzone w nano - i mikro - technologii służące do demakijażu oraz oczyszczania skóry. W związku z tym, że nie są nasączone żadnym środkiem chemicznym, a do ich użytkowania potrzebna jest tylko woda, nadają się do pielęgnacji każdego typu skóry - także szczególnie wrażliwej i atopowej.
 
Sekret działania GLOV polega na kompozycji poliamidu i poliestru uformowanych przy wykorzystaniu nanotechnologii, dzięki czemu włókno jest 100 razy cieńsze od ludzkiego włosa, a w przekroju tworzy kształt rozgwiazdy. Po namoczeniu wodą, właściwości elektrostatyczne powodują ultra dokładne zbieranie się make - upu i zanieczyszczeń w rowkach. Dzięki temu skóra jest idealnie oczyszczona i gotowa na przyjęcie kosmetyków pielęgnacyjnych.
 
Korzyści stosowania GLOV:
 
usuwa makijaż z mikroprecyzją tylko za pomocą wody
wielokrotnego użytku
oczyszcza skórę w naturalny sposób
pro eco
zmywa nawet maskarę
delikatny dla okolic oczu
delikatnie usuwa martwy naskórek każdego dnia
zmieści się do każdej torebki
poręczny w podróży
 
 
Rękawice są dwie.
 
standardowa, duża GLOV comfort
mała, podróżna GLOV on - the - go
 
Ja otrzymałam zestaw, który możecie zamówić za 79,90 na stronie producenta.
 
 
 
GLOV comfort , to standardowa wersja rękawicy.
 
Czas na comfort! System 4 - corner sprawdza się świetnie w kontakcie z okiem. Rękawicę można z powodzeniem wykorzystać w domowym SPA, aby aplikować odżywczy kompres lub usunąć żelową maskę. GLOV comfort jest wielofunkcyjny i spełnia oczekiwania współczesnych kobiet. Działa przez 3 miesiące przy codziennym użyciu.
 
Sposób użycia:
 
Należy namoczyć GLOV ciepłą lub zimną wodą. Zaczynając od okolic oczu, lekko poruszając GLOV tak, aby włókna przylgnęły do rzęs. Dzięki swoim właściwościom GLOV niczym magnes zbierze delikatnie makijaż z całej twarzy do środka włókien.
 
Rękawica ma moim zdaniem niewygodny kształt. Otwór na dłoń jest za duży przez co GLOV może się wyślizgiwać podczas demakijażu i trzeba ją dość mocno trzymać.
Materiał sam w sobie jest niesamowicie przyjemny w dotyku, delikatny i miękki. Po zwilżenia nie zmienia się bardzo, choć w kontakcie ze skórą daje troszkę tępe uczucie. Włókna nabierają wodę, puchną, ale chwilę po odciśnięciu stają się gotowe do działania.
Demakijaż taką rękawicą jest bardzo łatwy i dodatkowo szybki. Jesteśmy w stanie zmyć twarz, szyję oraz rzęsy. Radzi sobie z każdym zabrudzeniem!!!
Już po pierwszym użyciu byłam niesamowicie zdziwiona jak wspaniale oczyszcza i usuwa nawet maskarę!!!
Żadne zabrudzenie na rękawicy nie wnika głęboko we włókna i po jej przepłukaniu odzyskuje ona swój właściwy wygląd.
Oczywiście byłam też ciekawa, jak zachowa się po praniu! Producent zaleca czyszczenie GLOV ręcznie w ciepłej wodzie z dodatkiem zwykłego mydła. Ja skorzystałam również z pralki i nic złego nie stało się z rękawicą ;)
Po praniu należy położyć GLOV na suszarce, a gdy całkiem wyschnie należy trzymać ją w przewiewnym miejscu!
 
 
 
Przetestowałam również mniejszą wersję rękawicy.
 
Bądź on - the - go! GLOV on - the - go ułatwi nam życie w czasie podróży, uprawiania sportu czy w jakiejkolwiek innej sytuacji. Nie zawiera płynu i nie zabiera miejsca w bagażu, więc nie trzeba martwic się i stresować kontrolami na lotnisku. Nadaje się dla osób noszących szkła kontaktowe, a także działa przez 3 miesiące przy codziennym użyciu.
 
Rękawica jest mała, idealna jak na kobiecą dłoń. Zdecydowanie, kształtem bardziej przypadła mi do gustu ;)
Sposób jej użycia, a także materiał jest taki sam, jak w poprzedniej wersji. Różnica przypada tylko w rozmiarze.
Idealnie rozwiązanie, gdyż zajmuje mniej miejsca i można wszędzie ją ze sobą zabrać.
Jak dla mnie bomba!
 
Podsumowując:
 
Materiał, z którego są wykonane obie rękawice nadaje się do demakijażu skóry wrażliwej ( takiej jak moja ) przez co nie podrażnia jej, nie trze po niej i nie pozostawia zaczerwienienia.
Bardzo dobrze zbiera makijaż i zabrudzenia. Radzi sobie ze wszystkim!
Do tego jest świetnym i pomocnym gadżetem dla wszystkich kobiet, które nie wyobrażają sobie oczyszczenia skóry bez użycia wody.
No i nie musimy dodatkowo wydawać pieniędzy na inne kosmetyki!
Minusem może być rozmiar dużej rękawicy, a także 3 miesięczny okres użytkowania. Ze względu na swoją cenę możecie stwierdzić, że taka rękawica to zbędny gadżet. Oczywiście wszystko zależy od tego, na co stawiacie i warto przekalkulować sobie wydatek na GLOV oraz żele czy płyny do mycia twarzy plus jeszcze mleczka czy micele.
Ja postawiłam na GLOV i jestem szczęśliwa, że mogłam przetestować obie rękawice.
Polecam!!!
 
Wszelkie informacje na temat GLOV znajdziecie na:
 
 
 
XOXO
 

12 komentarzy:

  1. Trochę żałuję teraz że nie kupiłam choć małej na Targach

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej rękawicy i jednocześnie zaskoczona, że radzi sobie nawet z tuszem do rzęs, trudno mi sobie to wyobrazić :)
    Co do ceny, to rzeczywiście czasami na żele i inne płyny trzeba wydać podobną sumę, więc zakup się kalkuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te rękawice i jestem z nich bardzo zadowolona. Ładnie domywają makijaż, ale muszą być odpowiednio nasączone wodą, w przeciwnym razie dość mocno trze po skórze. Ale zmywa pięknie nawet najtrudniejsze podkłady. Wadą jest jeszcze fakt, że długo schnie. Ale do domowego użytku rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście schnie długo! Jak wieczorem zmyję makijaż to rano, jeszcze na rogach rękawica jest wilgotna!

      Usuń
  4. Moja jeszcze czeka na testowanie bo nie mogę dotrzeć do sklepu po szare mydło :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION