3/10/2014

Zdobycze z warszawskich targów kosmetycznych Beauty Forum!

W sobotę i niedzielę miały miejsce największe, warszawskie targi kosmetyczne Beauty Forum! Oczywiście, jak z każdą edycją byłam również ja. Tłumy dopisały, wystawcy też. Marki znane i mniej znane, profesjonalne i ogólnie dostępne. Oj działo się, działo ;) Kogo tam zabrakło niech żałuje! A dziś postanowiłam, że przedstawię Wam to, co zakupiłam, czyli wybrane przeze mnie kosmetyki...



Jak widzicie, troszkę tego jest! Już dawno nie wróciłam do domu tak obładowana torbami!


Na targi w tej edycji zawitała Aromatella! Wybór był ogromny, a powąchać można było całą nową kolekcję. Wyobraźcie sobie, jaka była kolejka do stoiska...



Ze Starej Mydlarni wybrałam serum RETINOL, o którym co trochę to słyszę dobre opinie. Jestem bardzo ciekawa, jak sprawdzi się na mojej skórze...



Standardowo czysty olej arganowy z myślą o moich włosach również zagościł w mojej łazience!


Jak w każdej edycji pojawiło się stoisko The Secret Soap Store i musiałam kupić sprawdzony od lat krem o rąk z masłem Shea, choć tym razem zdecydowałam się na porzeczkę. Dodatkowo dobrałam dla siebie maseczkę malinową do twarzy o cudownym zapachu, a panie ze stoiska dorzuciły kilka próbek i małych mydełek :)



O ile się nie mylę to była pierwsza edycja, na której gościło również YASUMI. Postawiłam na peptydowy filler pod oczy, o którym słyszałam pozytywne recenzje. Sprawdzimy...



Coś z myślą o pięknych stopach? Oczywiście, skarpetki złuszczające!


Tak, tak! To jest zestaw do wykonania zabiegu z kwasem migdałowym. Mój już się skończył więc zakupiłam nowy. Otrzymałam też dwie maseczki algowe do twarzy, które z przyjemnością wykorzystam!



I na koniec zostawiłam produkt, który większości z Was może być już znany. Słynna rękawica GLOV, którą koniecznie muszę przetestować!!!


Na targach powiły się też takie marki jak: Paese, Costasy, OPI, ZOYA, Kryolan, Organique, Bielenda, Jadwiga, Chantarelle i wiele innych. Już nie mogę doczekać się kolejnej edycji. 
Kto z Was odwiedził targi?
Co kupiliście ciekawego?

XOXO 

17 komentarzy:

  1. Byłam w sobotę, też ciekawiły mnie rękawice Glow, ale Pani dopiero się rozkładała jak tam dotarłam, potem nie wróciłam już, ile kosztowały?
    Yasumi również nawiedziłam, kupiłam dwie gąbki Konjac, również dostałam gratisowy mini krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że byłyśmy tam obie w tych samych godzinach! Szkoda, że się nie spotkałyśmy :( A nad gąbkami Yasumi też się zastanawiałam...

      Usuń
  2. Skarpetki złuszczające sama muszę wypróbować :) a aromatella ma uroczy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sprawdzę to dam znać, jak jest z tymi skarpetkami :)

      Usuń
  3. Mam skarpetki złuszczające również :) U mnie takie targi są ale pod koniec roku :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńka z aromatelli ;) Ciekawi mnie tez ta malinowa maseczka na twarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście recenzja o maseczce pojawi się na blogu :)

      Usuń
  5. ale zaszalałaś - super ;) ja też byłam, ale troszkę skromniejsze zakupy zrobiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę poszalałam, choć miałam ochotę na więcej hahaha

      Usuń
  6. Same świetne rzeczy :D Mam ochotę na te serum ze Starej Mydlarni ;) Tez się kwaszę migdałem, ale ja robię peelingi sama, swój kwas zamówiłam ze strony Zrób Sobie Krem i na razie jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy bym się zdecydowała na kupienie takiej wersji kwasów! Zdecydowanie bardziej stawiam na te profesjonalne ;)

      Usuń
  7. Oj ja też bym się chętnie wybrała na takie targi kosmetyczne, ale do Warszawy daleko. Muszę sprawdzić gdzie będą najbliższe. :) Świetne rzeczy sobie przywiozłaś. Krem porzeczkowy z TSSS pachnie cudnie, miałam go. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście krem porzeczkowy pachnie cudownie :)

      Usuń
  8. rzeczy z aromatelli cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem bardzo ciekawa tego filtru pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION