4/11/2014

Mój codzienny makijaż - aktualizacja!

Pytacie, prosicie no to macie! W moim codziennym makijażu nie ma nic specjalnego i wiele razy Wam o tym opowiadałam. Nie mniej jednak dla zainteresowanych postanowiłam zrobić taki post. Czy coś się zmieniło? Owszem, kilka nowych produktów, przetestowanych dokładnie i stosowanych już dość długo. Z nowym rokiem wymieniłam też pędzle do makijażu, ale o nich zrobię Wam osobny post. No dobra, by nie przedłużać, zaczynamy :)

 
Na początek zaczniemy od mokrych i suchych kosmetyków, które nakładam na całą twarz.
Podkład, który obecnie stosuję jest marki PAESE Matte & Cover. Przyznaję, że uwielbiam ten produkt. Jest lekki, na bazie wody, nie przetłuszcza, ładnie matuje i dobrze kryje. Idealny na wiosnę!
Do zakrycia cieni pod oczami stosuję korektor marki ESSENCE, ale nie jestem zbytnio z niego zadowolona. Dlatego też nie ma sensu o nim opowiadać.
Do kompletnego zmatowanie nakładam puder transparentny M.A.C Prep + Prime. Sprawdza się rewelacyjnie. Utrzymuje efekt matu przez wiele godzin i po jego zastosowanie nie muszę martwic się o poprawki.
 
 
 
 
Pamiętając o zasadzie mokre na mokre, nakładam podkład, a następnie korektor pod oczy i na górną powiekę w celu przykrycia delikatnych żyłek i zaczerwienienia.
 
 
Pędzlem Kabuki nakładam delikatnie puder, a małym pędzelkiem pudruję miejsce pod oczami i górną powiekę, by utrwalić korektor.
 
 
Kolejny krok to konturowanie twarzy, podkreślanie policzków i rozświetlenie.
W kwestii bronzera najlepiej sprawdza się u mnie M.A.C , którym można ładnie stopniować kolor bez obawy o plamy na twarzy. Jako róż i rozświetlacz nakładam dwa kosmetyki mineralne Lily Lolo, ale o nich były osobne posty.
 
 
 
 
 
Nigdy nie robię "dzióbka" przy nakładaniu różu, a tym bardziej podczas konturowania bronzerem. Rozświetlaczem delikatnie podkreślam miejsca nad policzkami, górną wargę i czasem nakładam jeszcze odrobinę na nos ;)
 
 
Po twarzy nadszedł czas na oczy, brwi i usta.
W codziennym makijażu nie mam czasu na cienie na powiekach. Staram się wykonywać wszystkie czynności w szybkim tempie i najczęściej całość zajmuje mi 10 / 15 minut!!!
Do podkreślenia brwi stosuję paletkę, którą sama skompletowałam z cieni INGLOT. Mogliście już zobaczyć na blogu mój sposób na podkreślenie brwi. Nic w tej sprawie się nie zmieniło.
Na rzęsy nakładam dwie warstwy mojego ulubionego tuszu CLINIQUE, a usta delikatnie podkreślam ulubionym w chwili obecnej błyszczykiem DIOR.
 
 
 
Pod łukiem brwiowym oraz w kąciku wewnętrznym oka nakładam odrobinę perłowego cienia INGLOT.
 
 
Zaznaczam brwi i utrwalam je bezbarwnym żelem.
 
 
Rzęsy, usta i makijaż gotowy!!!
 
 
Sami widzicie, że nie ma w nim nic specjalnego i jak wspomniałam wyżej przygotowanie zajmuje mi 10 / 15 minut. Gotowa do wyjścia :)
Nigdy specjalnie nie stresuję się makijażem. Na większe okazje nakładam cienie na powieki. Czasem sięgam po błyszczyki w żywych kolorach lub nawilżające pomadki. Lubię poszaleć, zwłaszcza latem.
Staram się jednak delikatnie podkreślać urodę, a wiecie również, iż większą uwagę przykładam do pielęgnacji i zdrowiej cery.
 
Mam nadzieję, że zaspokoiłam Waszą ciekawość!
Życzę Wam udanego weekendu i widzimy się znów w poniedziałek.
 
XOXO

25 komentarzy:

  1. Śliczny, delikatny makijaż, idealny na dzień. Ja się maluję bardzo podobnie na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :)) No i pięknie podkreślone brwi :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dla mnie znacznie za delikatny, ja lubię jakiś kolorek na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię kolorki na powiekach, ale w codziennym makijażu nie mam na nie czasu :)

      Usuń
  4. Przepiękny makeup ''no makeup''. ♥
    Ten podkład z Paese mnie zaciekawił, wygląda naprawdę super delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko wygląda, ale też na skórze jest bardzo delikatny! Polecam :*

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz bardzo ładnie. Bronzerem mnie bardzo zaciekawiłaś muszę nad nim podumać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer jest super! Mam też wrażenie, że wcale go nie ubywa!!!

      Usuń
  7. delikatnie i kobieco ;))) zaciekawił mnie ten bronzer z MAC i pędzelek do niego ;))) efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, a błyszczyk Diora jest po prostu nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę tutaj kilka kosmetyków które koniecznie muszą się znaleźć w mojej kosmetyczce m.in bronzer:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem minimalistką w kwestii makijażu ma co dzień. Czasem dokładam tylko odrobinę cienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się zdarza, jak mam więcej czasu na przygotowanie :)

      Usuń
  11. Bardzo ładnie i prosto :)
    Ja przy codziennym makijażu też ograniczam się do minimum, może czasami dorzucę cień na powiekę w kolorze zbliżonym do skóry. Natomiast na większe wyjścia i kiedy mam więcej czasu bardziej podkreślę sobie oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na większe wyjścia i ja mocniej podkreślam oczy!

      Usuń
  12. piękny delikatny makijaż, cudnie wyregulowane brwi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosty, ale piękny makijaż! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosto, delikatnie i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie, delikatnie, naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. najzwyklejszy makijaż a pięknie wyglądasz ! no i nie masz sztucznych przerysowanych brwi ! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION