5/19/2014

Gesha Beauty Collagen Drink - działa czy nie?

Jakiś czas temu, a dokładnie ponad 30 dni temu zaproponowano mi przetestowanie kuracji Gesha Beauty. Większość z Was słyszała już o tych suplementach z innych blogów, a ponieważ moja ciekawość również była ogromna zdecydowałam się podjąć wyzwanie. Minął już czas przeznaczony na kurację, a i drinki się skończyły. Czy zauważyłam jakieś rezultaty? Co mi dała ta suplementacja? Czy jest ona warta tych dużych pieniędzy czy też nie? Zapraszam do lektury...


Zacznijmy od tego, co to jest Gesha Beauty!

Gesha Beauty Collagen Drink do suplement diety, recepta na młodą skórę i dzienna dawka piękna od wewnątrz. Dla osób dorosłych, w celu zwiększenia jędrności i sprężystości skóry oraz poprawienia wyglądu włosów i paznokci.

Zalecana dzienna porcja produktu to 1 - 2 buteleczki. Suplementu nie można stosować jako zamiennika zróżnicowanej diety.
Kolagen morski ( zawarty w produkcie ) uzyskano ze skóry ryb.
Bez dodatku cukru, bez sztucznych barwników.



Jedno opakowanie zawiera 10 małych buteleczek.
Na stronie producenta można zamówić jeden karton w cenie 149,00 zł lub też miesięczną kurację w cenie 447,00 zł


Skład:


Przeanalizujmy skład i sprawdźmy co zawiera ten drink i czy rzeczywiście taki z niego cudotwórca!
Mamy wodę ( jest to produkt płynny), zagęszczony sok jabłkowy, kolagen w dawce 5000mg ( na jedną buteleczkę ), stabilizatory, konserwanty, zamiast cukru są glikozydy stewiolowe i na końcu witamina E w dawce 6 mg ( czyli prawie nic ), witamina C w dawce 40 mg ( tu już lepiej ) i witamina A w całkiem znośnej dawce. No i aromaty!
Co jeszcze zawiera ten płyn? Sami widzicie, maleńką dawkę białka, drobinę węglowodanów i zero jeśli chodzi o dobre i złe tłuszcze!
Jaki z tego wniosek? Mamy tu suplement witaminowy z dodatkiem kolagenu. No dobrze, pytanie tylko jak to jest z tym kolagenem? Wiemy przecież, że dostarczany doustnie zostaje rozłożony przez kwasy żołądkowe i w związku z tym nie zostaje on dostarczony do naszej skóry itd. w sposób, w jaki powinien działać! Kolagen nakładany na skórę ma za dużą cząsteczkę by dostała się ona do skóry i też nie działa!  
A kolagen rybi?
Kolagen rybi jest białkiem naturalnym otrzymywanym z różnych gatunków ryb. Podobno, po przeprowadzeniu badań okazało się , że ma on lepsze właściwości niż kolagen zwierzęcy, a najbardziej wartościowy uzyskuje się ze skóry tołpygi. Co prawda nie wiem, jak jest w przypadku Gesha Beauty i z jakich ryb producent tego suplementu uzyskał kolagen, a przyznam się , że taka informacja to możliwy ogromny plus dla produktu. No cóż! Nie będę teraz robić Wam wywodów na temat kolagenu, a przecież chodzi nam głównie o działanie!


Każda buteleczka ma pojemność 50 ml i zawiera żółtawy płyn o smaku jabłkowo - wiśniowym. Przyznam się szczerze, że mi ten napój średnio smakował!
Codziennie przez 30 dni dostarczałam mojemu organizmowi dzienną dawkę Gesha Beauty. Przyglądałam się dokładnie moim włosom, paznokciom, a przede wszystkim skórze.
Przed zastosowaniem kuracji moje paznokcie były słabe, włosy mi wypadały, pojawiły się też siwe ( no mam już 31 lat haha ). I choć nie mam większych problemów ze skórą, na mojej twarzy widać już pierwsze zmarszczki mimiczne.
Jako przyszły kosmetolog wykonałam również badanie kutometrem i tewametrem, a co się okazało moja skóra jest przesuszona choć całkiem elastyczna.
Po trzydziestodniowej kuracji znów zbadałam skórę i .....
Nie było większej poprawy w nawilżeniu skóry. Zmarszczki tym bardziej nie zniknęły, a  skóra pozostała tak elastyczna jak była!!!!
Włosy? Jak wypadały tak wypadają, a siwe nadal są!
Paznokcie? Zero poprawy!
No dobra, weźmy pod uwagę to, że przyjmowałam suplement tylko przez miesiąc. To zdecydowanie za mało, by można zaobserwować widoczne rezultaty. Na to potrzeba minimum 2 -3 miesięcy!!!
Kolejna sprawa, nie spodziewałam się wielkiego WOW i przyznam się szczerze, że czytając opinie innych blogerek o tym, jak ten suplement zmienił ich życie i piękno jestem w szoku!!!!
Nie dajmy się oszukać! Kuracja 10 - dniowa to wyrzucone pieniądze w błoto, bo witaminy jak A, E czy C możemy dostarczać naszemu organizmowi w różnych potrawach, warzywach i owocach. Tym samym wpływamy też na nasz naturalny kolagen, którego odbudowanie przez suplementy nie jest możliwe!!!
Z drugiej strony warto już pomyśleć o dłużej suplementacji Gesha Beauty, ale za taką cenę jak proponuje producent to według mnie zabójstwo!

Podsumowując:

Nie jestem na nie! Gesha Beauty to suplement diety, witaminy plus rybi kolagen, które rzeczywiście pomagają naszemu organizmowi, ale przyjmowane przez dłuższy czas i z głową. Choć w moim przypadku nie było widać żadnych rezultatów nie mogę potwierdzić, że mowa tu o placebo!!!
Jeśli macie dużo kasy to bardzo proszę!
Osobiście, sama nie zainwestuję w tą kurację. Wolę inne środki wspomagające moje naturalne piękno i zdrowie w niższej, dużo niższej cenie ;)

XOXO

4 komentarze:

  1. Mnie od początku jakoś nie intrygował ten napój, jak dla mnie to po prostu nic specjalnego. Lepiej się zdrowo odżywiać i ewentualnie suplementować, jeśli rzeczywiście czegoś nam brakuje. Za trzy miesiące tej kuracji można sobie zafundować kilka fajnych kosmetyków, które naprawdę coś pomogą. Także moim zdaniem wyrzucanie pieniędzy w błoto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od samego początku wydawały mi się te produkty jedną wielką ściemą. Zdecydowanie lepiej jest po prostu dbać o swoją dietę i dostarczać tych samych witamin w pożywieniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. raczej nie kupiłabym, zbyt wysoka cena, dobrze że wstawiłaś recenzję tych drinków, e tam szkoda na nie pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od początku podejrzewałam ze to jakaś ściema ;p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION