5/29/2014

PALLADIO Herbal Matte Blush - brzoskwiniowy róż do policzków

Poznaliście go, jako ulubieńca maja! Owszem, zakochałam się w nim i używam go każdego dnia. Delikatny, ale pięknie podkreśla policzki. Daje ciekawe wykończenie i nadaje się do każdej cery. Dziś będzie o różu marki PALLADIO, który podbił moje serce...

 
Matte Blush stanowi idealne, matowe wykończenie makijażu. Zawiera wyciągi z pestek moreli, a także ekstrakt z korzenia żeń-szenia, aloesu i rumianku, które działają łagodząco na skórę oraz chronią ją przed działaniem wolnych rodników. Dzięki zawartości mineralnej glinki Kaolin oraz cynku, Matte Blush pochłania nadmiar sebum i pozostawia skórę
matową.
 
 
Posiadam odcień BM03 Peach Ice, czyli delikatną, piękną brzoskwinkę.
Dostępne są jeszcze trzy inne bardzo ciekawe kolory.
 
BM01 Berry Pink
BM02 Bayberry
BM04 Toasted Apricot
 
 
Opakowanie jest proste, plastikowe, ale wygodne i stabilne.
Nic się z nim nie dzieje!
Sam róż mocno sprasowany, ale też dobrze napigmentowany.
Zapach delikatny, słabo wyczuwalny.
 
Opakowanie zawiera 6 g produktu.
Przydatność od otwarcie to 12 miesięcy.
Cena: 29,00 zł
 
 
Ten odcień wygląda na twarzy bardzo naturalnie, choć na mojej dłoni nie da się aż tak dobrze tego uchwycić. Jest to połączenie delikatnej brzoskwinki, brązu i troszkę nawet różu.
Można spokojnie używać go zamiast bronzera przy bardzo jasnej karnacji.
Jest idealny na zimę i wiosnę, gdyż właśnie najlepiej sprawdzi się na nieopalonej skórze.
Nie zawiera żadnych drobinek brokatu, jest matowy choć na skórze daje lekki, satynowy efekt.
Długo utrzymuje się na twarzy.
Nie schodzi z niej plamami.
Nie podrażnia i nie zapycha.
Naturalnie podkreśla policzki, a do tego jest bardzo wydajny!!! Używam go już miesiąc i mam wrażenie, jakby nadal wyglądał tak jak przed!!!
 
Kolejny bardzo fajny produkt marki PALLADIO, którą dopiero odkrywam. Mam Wam do pokazania jeszcze dwa kosmetyki. Odsyłam Was na stronę, gdzie znajdziecie ten i inne produkty, a także przypominam, iż robiąc zakupy w sklepie YASUMI na wszystkie kosmetyki kolorowe PALLADIO, na hasło cococollection otrzymacie 15 % rabatu!
 
 
XOXO

5 komentarzy:

  1. Nie znałam tego produktu :) Ale rzeczywiście dla mnie byłby raczej jako bronzer, jestem z grupy bladych twarzy po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fantastycznie. Uwielbiam takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor prześliczny! Zdecydowanie mam ochotę wypróbować ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz słyszę o tej firmie :) ja różu nie używam, zdecydowanie wolę bronzery ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION