6/18/2014

CZY WIESZ, ŻE: Nowy produkt marki AVENE i konferencja prasowa!

W dzisiejszym poście z serii Czy Wiesz, Że będzie troszkę inaczej niż zwykle. Jak już pewnie wiecie, w zeszły czwartek miała miejsce konferencja prasowa marki AVENE oraz prezentacja nowego produktu, który wejdzie do sprzedaży we wrześniu tego roku. W konferencji wzięła udział cała masa blogerek i blogerów urodowych, a także modowych. Całość miała miejsce w warszawskim Kinie Lab.




Jak wspomniałam we wstępie mieliśmy okazję poznać całą linię Cleanance, a przede wszystkim zapoznać się z nowym produktem, który będzie przeznaczony do cery trądzikowej. Więcej na jego temat dowiecie się w swoim czasie ( muszę dokładnie go przetestować i sprawdzić, czy rzeczywiście zdziała cuda ).


Na początku wysłuchaliśmy ciekawego wykładu na temat cery trądzikowej oraz samej kwestii powstawania zaskórników. Mogliśmy zobaczyć wyjątkową prezentację i wysłuchać słów profesjonalistów w tej dziedzinie.



Później przyszedł czas na małe testowanie, a na koniec mogliśmy cieszyć się ze wspólnego spotkania, zamienić kilka słów i zrobić sobie fotki :)


Było nas naprawdę dużo i nawet nie jestem w stanie wymienić wszystkich blogów:


i wielu wielu innych ( przepraszam, że wszystkich nie wymieniłam )


A poniżej kilka zdjęc dzięki uprzejmości Kasi z bloga http://www.innooka.pl/







Otrzymaliśmy również małe upominki od marki


O dwóch woda możecie poczytac już dziś. Moje recenzje znajdziecie tutaj:



Chcę podziękować Asi z bloga http://hejpiekna.blogspot.com oraz agencji Platinium Cast za zaproszenie, a także wszystkim osobom, z którymi udało mi się porozmawiać. Mam nadzieję, że znów spotkamy się w tak licznym gronie! A Wy wyczekujcie recenzji nowego produktu AVENE!!

XOXO

12 komentarzy:

  1. ciekawe spotkanie, same najlepsze blogerki, czekam z niecierpliwością na ten nowy produkt, póki co mam żel Cleanance, który jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Po przetestowaniu pojawi sie recenzja na blogu.

      Usuń
  2. Wyglądałaś pięknie :)
    Całe spotkanie widzę mega udane, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super było się wreszcie poznać osobiście ;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez dziękuje! I czekam na kolejne spotkanie 😉

      Usuń
  4. Impreza udana sądząc po uśmiechach na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super spotkanie, szkoda, że Wa-wa tak daleko,

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko, było bardzo miło Ciebie zobaczyć. Jak tu u Ciebie miło i przyjemnie na blogu. Będę częściej wpadać :) Ściskam ciepło, Ewela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Ja tez cieszę sie ogromnie, ze miałyśmy okazje sie poznać! Oczywiście, zapraszam częściej do odwiedzin mojego bloga. Będzie mi bardzo miło 😘😘😘

      Usuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION