7/11/2014

GET READY WITH ME! - zacznij dzień z Coco!

Wiele razy pytacie, dlaczego tak wcześnie wstaję? Jestem rannym ptaszkiem, ale to też sprawka moich kociaków, które są w stanie zrobić wszystko by postawić mnie na nogi i dać im jeść. Kto ma zwierzaka ten wie o czym mówię :) Dziś zapraszam Was na rozpoczęcie dnia ze mną!

 
Na początku jest dość ostro! Koty skaczą po mnie, drapią w szafę, w drzwi, więc wstaję i daję im jeść. Po około 10 minutach taki mam widok na moje rozrabiaki!

 
 
Oczywiście nie jestem już w stanie zamknąć oczu i przespać kolejnych kilku godzin! Robię kawę dla siebie i mojego M., a następnie siadam przed komputerem lub iPadem. Sprawdzam maile, odpisuję na komentarze, odwiedzam facebook i instagram. Mam chwilę tylko dla siebie. Wy zazwyczaj jeszcze śpicie, a ja budzę się już do życia gotowa rozpocząć kolejny dzień.
 
 
Po około godzinie przychodzi czas na szykowanie. Szybki prysznic i codzienna pielęgnacja to u mnie podstawa!
 
 
Najpierw zmywam z twarzy pozostałości kosmetyków, a później nakładam kremy. Zawsze pamiętam o kremie pod oczy i filtrze, który aplikuję na samym końcu. Po około 10 minutach od aplikacji tych wszystkich mazideł mogę zabrać się za make up.
 
 
 
 
 
 
 
W tygodniu stosuję raczej minimalny makijaż, który zajmuje mi jakieś 10 minut.
Na zdjęciu widzicie kosmetyki, które obecnie stosuję. Oczywiście czasem pozwalam sobie na odrobinę szaleństwa :)
 
 
 
 
 
 
Gotowa? No jasne! Jeśli chodzi o mój stój to stawiam na luz. Na instagramie czy facebook'u możecie podglądać moje stylizacje. Zachęcam do obserwacji ...
 
 
Teraz mogę zrobić śniadanko i zabrać się do codziennych obowiązków.
I tak najczęściej wygląda mój zwykły dzień. Weekend to już inna bajka, ale może kiedyś zrobię dla Was taki nietypowy post.
Życzę Wam miłego i słonecznego weekendu!
 
XOXO

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza jak dają czadu hahaha

      Usuń
  2. Miły początek dnia :) U mnie podobnie :) Tylko wspólne śniadanko z dziećmi, dużo tulenia i śmiechu, a potem praca... mamusi nie wolno niepokoić gdy pracuje - wszyscy mają swoje ważne zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się by każdy dzień był mile zaczęty! U Ciebie też super :)

      Usuń
  3. Świetny, lekki post! Bardzo przyjemnie mi się go czytało/oglądało! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post lubię get ready with me ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja też lubię oglądac get ready with me :)

      Usuń
  5. No dobra, to teraz krok po kroku moja kolej !:)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękne koty i toaletkę o jakiej marzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamo uwielbiam oglądać ten TAG na YT! W wersji zdjęciowej też mi się podoba :D Mam nadzieję, że sporo dziewczyn weźmie z Ciebie przykład *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Koty się zmęczyły tym skakaniem i drapaniem i padły :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna notka, ja mam psa, który też mnie rano budzi :D Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, dziękuję! Wpadaj zapraszam :)

      Usuń
  10. Fajny pomysł z takim postem!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ranny ptaszek? To nie życie dla mnie, ja śpię długo :p Kiedyś miałam kota, ale mama do niego wstawała, bo to właśnie ją budził, więc miałam spokój :)
    U mnie jeszcze niedawno poranki składały się z biegania, szybkiego jedzenia, mycia, malowania i wychodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION