7/09/2014

Lip Addict TAG!

Zamiast serii "Czy Wiesz, Że" uraczę Was dziś TAGiem! Będzie kolorowo i całuśnie :) Chodzi oczywiście o bardzo fajny post, który krąży po necie już od jakiegoś czasu. Od razu przyznam się, że uwielbiam produkty do ust i mogę tylko je posiadać w swojej kolekcji!!!



W chwili obecnej mam tylko te produkty, które używam. Nie widzę potrzeby kupowania wielu takich samych odcieni, ale innych marek. Wolę mieć tylko te sprawdzone, choć wśród nich zawsze znajdzie się jakiś bubel, który męczę i męczę!!! No dobra, a teraz przechodzimy do pytań:

1. Ulubiony balsam/pomadka uchronna do usta.

Nie posiadam teraz żadnego z nich, bo staram się wykończyć zapasy, ale do moich ulubionych zaliczam:

Balsamy, jajeczka EOS



Masełka Nivea


oraz balsam NUXE



2. Najbardziej przykuwająca uwagę czerwień.

Niestety nie przepadam za czerwienią na ustach. Wolę odcienie wpadające w bordo lub też fuksję.

3. Najlepszy luksusowy i drogeryjny produkt do ust.



Zdecydowanie stawiam na pomadki Chanel. Są trwałe, dobrze nawilżają usta, mają piękne kolory i do tego bardzo luksusowe opakowania!

4. Najlepsza pomadka MAC.

Nie posiadam żadnej, ale muszę to zmienić i wypróbować te słynne pomadki!

5. Najbardziej rozczarowująca pomadka.

Tu padło na Flormar. Ma piękny odcień, ale wysusza usta i zostawia mało estetyczną obwódkę wokół ust. Liczyłam na coś więcej, gdy ją kupowałam. Za kilka dni poczytacie parę słów właśnie o niej.

6. Konturówka TAK czy NIE?

NIE

7. Ulubiony błyszczyk.


Zdecydowanie błyszczyki Chanel oraz Dior. Wiem, że są drogie, ale dla mnie warte swojej ceny pod każdym względem.




8. Coś ekstra!

Ostatnio poznałam pomadkę w kredce, która jest rewelacyjnym rozwiązaniem i tym samym połączeniem konturówki ze szmineczką. Ja zakochałam się w przepięknej fuksji PALLADIO!




Jest wiele produktów do ust, które uwielbiam. Ostatnio w szeregi trafiły tinty z BeBeauty!
O nich również poznacie oddzielną opinię.

A Wy na co stawiacie, błyszczyk czy pomadka?
Mocne kolory czy bardziej nude?

XOXO

25 komentarzy:

  1. Ooo, ja mało kiedy mam coś na ustach. Mój ulubiony błyszczyk jest z Eveline i to jego najczęściej stosuję. Tak to mam jeszcze pomadkę ochronną i tyle. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znów kocham mieć coś na ustach. Nawet jeśli to będzie zwykła pomadka ochronna!

      Usuń
  2. Świetny Tag, muszę sama nad nim przysiąść. Zaciekawiłaś mnie tintami z bebeauty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym tygodniu będzie o nich post :)

      Usuń
  3. Mi się marzy błyszczyk z Diora ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia czasem się spełniają :)

      Usuń
  4. podoba mi się ta pomadka z Revlona. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam znacznie więcej kosmetyków do ust, baby lips miałam w tym samym kolorze, ale okazała się strasznym bubelkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też te pomadki BabyLips to niewypały!

      Usuń
  6. Muszę się w końcu skusić na Babylips w różowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miętowy Eos to moja miłość od kilku tygodni! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja muszę się zaopatrzyć w nowy, ale nie mogę się zdecydować na jaki ;)

      Usuń
  8. Ja lubię i pomadki i błyszczyki przeważnie w odcieniach różowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ja raczej stawiam na neutralne kolory, ale latem lubię troszkę zaszaleć!

      Usuń
  9. Mam ten balsam do ust nivea i jest rewelacyjny!
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Ja też go uwielbiam ;)

      Usuń
  10. mój ukochany balsam do ust Nuxe! jest idealny na noc, żeby zregenerować usta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Właśnie tak go stosuję :)

      Usuń
  11. Pomadka Flormaru wysusza usta? Dobrze wiedzieć, bo zamierzam odwiedzić ich stoisko, to sobie pomadki odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam produkty do ust :) A szminek z chanel zazdroszczę <3 kiedyś i ja muszę sobię sprawić chociaż jedną taką luksusową, zamiast pięciu drogeryjnych ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę sobie w końcu sprawić ten balsam EOS :) Kusi mnie zwłaszcza ten Honeysuckle Honeydrew ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION