7/30/2014

TAG Domowy!!

Perfekcjonistka, pedantka czy bałaganiara? Co lubię robić w domu, a za czym nie przepadam? Moje rady i porady? Zapraszam Was dziś na TAG!!!





Na początku dodam, że uwielbiam mój dom, a dokładnie moje mieszkanie. Przywiązuję się do miejsc i rzeczy, ale kocham dekorować, urządzać i zmieniać. Mój dom to moja oaza, gdzie zawsze mogę się schować i uciec od rzeczywistości!!!
Podczas ostatnich wyprzedaży kupiłam kilka rzeczy właśnie do domu. I wiecie co, wolę wydawać kasę na takie "pierdoły" niż na ciuchy! Często wpadam do sklepów wnętrzarskich. Lubię też polować na fajne gadżety np. w Empiku.
No dobrze, ale przejdźmy już do TAG'u!!!

1. Dwa obowiązki domowe, które lubisz robić?

Pranie, bo robi to za mnie pralka i zmywanie, bo wyręcza mnie zmywarka!

2. Dwa obowiązki domowe, których nie lubisz robić?

Pierwszy to mycie kibelka - bleeeeeee
Drugi wyciąganie moich włosów z odpływu w wannie!!!
( Nie myślcie sobie, że tego nie robię, ale żadna z tego przyjemność!!! )

3. Czy lubisz gotować i jaka jest Twoja popisowa potrawa?

Oczywiście, że lubię :) Sprawia mi wielką przyjemność gotowanie dla innych. A podobno robię najlepsze włoskie ragu z wołowiną i risotto ze szparagami!

4. Podziel się dwoma trikami perfekcyjnej pani domu.

Uwierzcie mi, ale jest tego bardzo dużo.
nr 1 - zawsze wkładam do zmywarki połówkę cytryny, która daje piękny zapach naczyniom i dodatkowo dobrze je nabłyszcza.

nr 2 - jeśli zabraknie Wam płynu do czyszczenia toalety, wrzućcie jedną lub dwie tabletki aspiryny do odpływu. Poczekajcie, a następnie spuście wodę. W tej robi rewelacyjnie sprawdzi się też coca - cola

nr 3 - na usunięcie kamienia przy bateriach łazienkowych pomoże ocet kuchenny. Nawilżcie nim waciki, obłóżcie miejsca w których występuje kamień i zostawcie na kilka godzin.

nr 4 - jeśli umyjecie okna i nie chcecie by robiły się na nich zacieki, przetrzyjcie szyby miękką ściereczką nawilżoną kilkoma kroplami gliceryny!

Mogę tak wymieniać bez końca, ale mam nadzieję że tych kilka rad przyda się Wam w codziennych obowiązkach.

5. Wymień dwóch ulubieńców domu.

I jak tu nie wspomnieć o pralce, zmywarce, mikrofalówce, żelazku, czajniku elektrycznym, piekarniku itd.

6. Mieszkanie czy dom.

Uwielbiam piękne domy z ogrodem i może kiedyś na starość sama się takiego doczekam. Dom jednak wiąże się z mieszkaniem poza miastem, a ja jestem w ciągłym ruchu i nie wyobrażam sobie w tej chwili takiej przeprowadzki. Stawiam więc na mieszkanie i najlepiej w centrum!

7. Pedantka czy bałaganiara?

Zdecydowanie pedantka. Uwielbiam mieć czysto w domu, odkurzam każdego dnia. W szafie mam ciuchy ułożone kolorystycznie itd. Nie znoszę bałaganu i strasznie mnie to irytuje!

8. Jak wyglądałby Twój wymarzony dom?

Mój dom to rodzina, miłość, spokój i radość. Nie jest dla mnie ważne miejsce, ale to jaka atmosfera w nim panuje.

9. Tradycja wyniesiona z domu rodziców, którą praktykujesz do dziś.

Są to wspólne śniadania z bliskimi. Ze względu na charakter pracy mój M. często wyjeżdża, ale gdy tylko jest w domu każdego ranka jemy wspólne śniadanie.

10. Kto prowadzi budżet domowy?

Prowadzę go wspólnie z moim M. Innego wyjścia nie widzę ;)

A jak jest z Wami? Jeśli macie ochotę napiszcie w komentarzach Wasze odpowiedzi na powyższe pytania. Do TAG'u zapraszam również wszystkich tych, którzy mają na niego ochotę!
Życzę Wam miłego dnia!

XOXO

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag fajnie się go czytało i może też taki zrobię :)


    Zapraszam do siebie na bloga na wyprzedaż szafy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością u Ciebie przeczytam :)

      Usuń
  2. Uwielbiam wspólne posiłki z moim mężem, rodziną! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspólne posiłki, to jest podstawa, którą i ja wyniosłam z mojego domu! u nas obiad lub kolacja zawsze razem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, fajny post, zwłaszcza, że zaraz przeprowadzam się na swoje i wiele z tych rad wykorzystam :)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc!

      Usuń
  5. Dzięki za pomysł z oknami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buhehehe zupełnie zgadzam się z pozycją numer 1. Zmywarka jest moim ulubionym sprzętem elektronicznym zaraz po laptopie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zapożyczę sobie ten TAG i zrobię u siebie, jeśli pozwolisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, z przyjemnością poczytam!

      Usuń
  8. Włosy w odpływie, to moja codzienna zmora. Tyle ich mi teraz wypada podczas mycia że nie jestem w stanie choć raz ominąć tego niechlubnego rytuału

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION