10/16/2014

PLANTER'S Cosmetica Naturale - maseczka odbudowująca i nawilżająca do włosów z Aloe Vera

Jakiś czas temu pokazywałam Wam totalną nowość w mojej pielęgnacji włosów, a mianowicie maseczkę z aloesem, którą przywiozłam z Włoch. Długo nosiłam się ze zrobieniem recenzji, gdyż chciałam ją dobrze przetestować. Produkt wpadł mi w oko w związku ze składem. Nie wiem, jak jest z dostępnością tego kosmetyku w necie, jednak już dziś wiem, że przy najbliższych zakupach we włoskiej aptece znów wrzucę go do koszyka.

 
Zabieg odbudowujący i regenerujący na całej długości włosów.
Odbudowuje strukturę włosa przy czym wygładza również naskórek głowy. Maska polecana jest do stosowania zawsze w czasie, gdy włosy są zmęczone, zestresowane i zniszczone.
Do włosów suchych, zniszczonych czy o rozdwojonych końcówkach.
 

 
 
Maskę stosujemy na umyte i lekko wysuszone włosy. Delikatnie je masujemy i pozostawiamy produkt przez 2 minuty. Następnie dokładnie spłukujemy.
 
Kosmetyk wyprodukowany we Włoszech.
Nie zawiera parabenów.
Nie był testowany na zwierzętach.
Jego przydatność od otwarcia to okres 12 miesięcy.
 
Skład:
 
 
Jest woda, na trzecim miejscu żel z aloesu, wyciąg z lnu, wyciąg z owsa, pantenol, ceramidy, wyciąg ze skórki cytryny, wyciąg z czarnej borówki, wyciąg z jeżyny bezkolcowej, masło Shea, wyciąg z rumianku, kwas cytrynowy, witamina E, wyciąg z pomarańczy, lecytyna, cholesterol, guma ksantanowa, karbomer, związki zapachowe, kwas mlekowy, silikony, konserwanty, emolienty itd.
 
 
Maseczka zamknięta jest w plastikowym opakowaniu o pojemności 200 ml, a dodatkowe wieczko chroni nasz kosmetyk przed dostaniem się wody czy bakteriami.
Cena - zapłaciłam za nią ok. 15,00 euro
 
 
 
W ofercie marki znajduje się również wiele innych kosmetyków zawierających nie tylko aloes, ale również wyciąg z bawełny, czy np. filtry UVA i UVB.
 
 
Maseczka ma gęstą konsystencję, która przypomina troszkę masło.
Dodatkowo posiada piękny zapach, który utrzymuje się na włosach.
Mała ilość wystarczy by rozprowadzić ją we włosach, gdzie według zaleceń producenta musimy przecież delikatnie wmasować maskę w końcówki.
Nie podrażniła mi skóry głowy, nie było mowy o żadnych niespodziankach.
Nie obciążą i nie przetłuszcza włosów.
Według mnie nada się zarówno do włosów cienkich jak i grubych.
Po spłukaniu maski nie mamy żadnych problemów z rozczesaniem włosów, a już podczas samego zabiegu czujemy pod palcami gładkość i miękkość.
Po wysuszeniu czy też wyschnięciu włosów zauważamy piękny blask.
Produkt przypomina troszkę w swojej konsystencji i działaniu maskę Macadamia Natural Oil, więc jeśli mieliście możliwość jej stosowania będziecie też wiedzieć, o co mi chodzi :)
Przy dłuższych aplikacjach da się zauważyć regenerację włosów, które odzyskują blask, miękkość i gładkość w dotyku. A co również bardzo mi się podoba to, że są mocniejsze i mniej się łamią!
Jak dla mnie ten kosmetyk jest super. Cena może wysoka, z dostępnością też nie jest super, ale to jaki efekt daje mówi sam za siebie. Mam nadzieję, że marka trafi do naszych aptek czy drogerii, bo warto po nią sięgnąć. A jeśli będziecie mieć możliwość zakupu tego produktu koniecznie skorzystajcie.
 
Polecam!!!
 
XOXO

7 komentarzy:

  1. Hmmm... Świetnie że się sprawdziła , podoba mi się gęsta konsystencja , nie lubię jak maska spływa z palców, no i oczywiście widzę jeszcze jeden ważny dla mnie plus nie podrażnia skory i długo utrzymujący się zapach ;D

    Na pewno wypróbuję w swoim czasie.

    Buziolki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię, jak maska spływa z palców i im gęstsza tym dla mnie lepsza :)

      Usuń
  2. niestety nie trafiłam ostatecznie do żadnej włoskiej apteki podczas urlopu, ale przez szybkę widziałam sporo skarbów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To następnym razem koniecznie sprawdź co mają w ofertach. Znajdziesz tam wiele perełek! :)

      Usuń
  3. lubię aloesowe kosmetyki, więc chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION