10/10/2014

The Garden of Colour Azure Pineaple - odżywka / oliwka do paznokci

O paznokciach na moim blogu jest mało. Nie jestem lakierowym freakiem, nie szaleję za nowymi trendami w tej dziedzinie. Jestem wierna jednej marce, którą uwielbiam i najlepiej sprawdza się ona na moich paznokciach. Mimo wszystko bywa tak, że raz na jakiś czas odkryję fajny produkt i chcę się z Wami nim podzielić. I tak jest właśnie w przypadku tej odżywki. Na początku byłam nią troszkę zaskoczona, bo pierwszy raz trafił mi się tak dziwny aplikator. Później było już znacznie lepiej...

 
Jeśli tak, jak ja słabo orientujecie się w nowościach i markach do paznokci, ten produkt a tym bardziej jego nazwa może być dla Was mało znany. Nie mniej jednak jest to kolejny kosmetyk SILCARE, który mam możliwość przedstawić Wam na moim blogu.
 

 
Niezwykle intensywne zapachowo oliwki renomowanej filmy SILCARE do pielęgnacji płytki paznokcia i skórek wpisują się w szeroką gamę produktów dla profesjonalistów, ale również dla każdego, kto ceni sobie szczególnie wysoką jakość.
 
Wszystkie oliwki bogate są w witaminy A, E, C, B1, B5, B7, H, PP oraz olej migdałowy i brzoskwiniowy. Zapobiegają utlenianiu, a także odpowiedzialne są za właściwe wygładzanie. Idealnie nadają się do polerowania naturalnej i sztucznej płytki paznokcia. Można stosować je codziennie.
 
 
Oliwka znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 15 ml i do tego posiada bardzo ciekawą pipetkę ( jak widzicie na zdjęciu ). Wygodnie nabiera się nią produkt i jeszcze wygodniej aplikuje na skórki czy płytkę paznokcia.
 
Cena - ok. 8,00 zł
 
 
Konsystencja odżywki to rzadka, płynna oliwka o turkusowym zabarwieniu i słodkim, przyjemnym, może troszkę owocowym zapachu. W ofercie marki dostępnych jest wiele innych kolorów czy też zapachów.
Dosłownie kropelka produktu wystarczy, by aromat rozniósł się w powietrzu i umilał nam manicure czy też pedicure.
Co jest również na plus to, że dzięki swojej formule oliwka szybko się wchłania i nie musimy martwic się o tłuste paznokcie, skórki itp.
 
 
Na początku stosowałam ten produkt tylko po manicure czy pedicure. Oczywiście byłam bardzo zadowolona z działania, ale chciałam więcej i rozpoczęłam codzienne testowanie. Nakładałam oliwkę każdego wieczora. Już po kilku dniach zauważyłam rezultaty.
Skórki wokół moich paznokci lubią się przesuszać. To wszystko przez to, iż nie znoszę zmywać naczyń w rękawiczkach, a inne obowiązki domowe także wykonuję bez nich. Pamiętam o kremie do rąk, ale paznokcie to już inna sprawa. Dlatego też każdego wieczora wsmarowywałam oliwkę w skórki i płytkę paznokcia, a na efekty nie musiałam długo czekać.
Pożegnałam się w przesuszeniem na długo. Nie mam już z tym problemów, a do tego produktu zdecydowanie ponownie wrócę.
Bardzo wydajny kosmetyk uzupełniający pielęgnację naszych dłoni starczył mi na wiele miesięcy.
Polecam! Koniecznie sprawdźcie ofertę marki, a ta oliwka to w chwili obecnej mój Must Have!
 
 
Życzę Wam udanego weekendu i do naszego kolejnego spotkania!
 
XOXO

6 komentarzy:

  1. ten brak przesuszenia na skórkach mnie zachęcił do zakupu, dopiszę sobie do wishlisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo myślałam, że cena będzie jakas zabójcza, a to 8zł - może sie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna. Też używam olejków do paznokci i skórek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tej odżywki ale opakowanie robi wrażenie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli tak dobrze działa to ją chcę. Moje skórki to masakra :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION