12/09/2014

BEAUTY TIPS #5: szybkie porady na awaryjne przypadki kosmetyczne i nie tylko!

Oj dawno nie było na blogu szybkich porad kosmetycznych i nie tylko. Dlatego też znów przygotowałam dla Was takiego posta i jestem bardzo ciekawa, co z tych rad wykorzystujecie, a co nie? Czy się z nimi zgadzacie? A może Wy znacie jeszcze jakieś ciekawostki i chętnie się nimi podzielicie? Zapraszam do dalszej części...




1. Ananas dobry na wszystko!

Jeśli potrzebujecie szybkiego peelingu, a macie pod ręką ten żółty owoc, koniecznie wykorzystajcie jego miąższ. Masujcie nim twarz, a Wasza skóra znów odzyska blask!

2. Łupież? Podobno najlepiej radzi sobie z nim, wcierana w skórę głowy nafta kosmetyczna, dostępna w aptece!!!

3. Szybki lifting przed wielkim wyjściem? Wystarczy, że ubijecie białko i nałożycie na 10 minut na twarz. Efekt murowany!

4. Stary, ale dobry sposób na piękne i naturalne fale, to spanie w koczku!

5. Jeśli chcecie odpocząć od robienia pełnego makijażu oka wystarczy, że nałożycie na powiekę warstwę tłustego błyszczyku do ust. Będzie świeżo i zmysłowo.

6. Jeśli macie problem z osypującym się cieniem do powiek, czy też brokatem wykorzystajcie kawałek taśmy klejącej, który przykładacie w miejsce osypanego cienia i po sprawie!

7. Co najlepiej przyspiesza wysychanie lakieru do paznokci? Oczywiście Top Coat do tego celu przeznaczony, ale jeśli go Wam zabraknie to polecam zimną wodę i moczenie w niej naszych paznokci.

8. Czasem dobrym sposobem na czarniejącą biżuterię jest pomalowanie jej bezbarwnym lakierem do paznokci, ale nie musicie tego robić. Polecam użycie szczoteczki do zębów i pasty oraz delikatne wyczyszczenie biżuterii.

9. Lubicie Tic Tac'i? Ja nie, ale puste opakowanie po nich może pomóc Wam w przechowywaniu wsuwek do włosów! Poza tym idealnie nadaje się ono do torebki!

10. A do czego można wykorzystać rolkę po papierze toaletowym? A do przechowywanie gumek do włosów. Dzięki temu będziecie mieć je wszystkie razem i będziecie też dokładnie znać ich kolory, rozmiary itd.

W tym poście to tyle. Muszę częściej je robi, bo troszkę tych trików już mi się uzbierało i oczywiście liczę też na porady od Was!
XOXO

10 komentarzy:

  1. jakoś przeraza mnie wizja błyszczyk do ust na powiece haha kiedyś próbowałam 'suszyc' lakier zimna woda, ale efekt był tragiczny... za to super pomysł z trzymaniem wsuwek do włosów w pudełeczku po tic tac ;) ja mam zawsze rozwalone wsuwki po całej torebce, a tak łatwo można je zorganizować. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pomysł ze spinkami i u mnie się sprawdza!

      Usuń
  2. błyszczyk na powieki? pierwsze słyszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nr5 - pamiętam jak jeszcze byłam w podstawówce i modne były takie brokaty zanurzone w czymś na kształt błyszczyka. Coś w tym jest:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 7 to fikcja, tak mi chłopak powiedział, który jest chemikiem-fizykiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego sposobu nie próbowałam, ale ktoś mi mówił, że się sprawdza więc nie wiem ;)

      Usuń
  5. Nafta kosmetyczna na łupież? hmmm trudno w to uwierzyć, ale spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION