1/12/2015

ORGANIZACJA MOJEGO CZASU! + filmik

Organizacja czasu to dla mnie ważna sprawa. W moim życiu dużo się dzieje, często jestem zabiegana i mam też dużo zajęć. Jeśli nie rozplanuję sobie dobrze dnia to mam wrażenie, że czas mi ucieka i ciągle o czymś zapominam. By mieć wolne chwile tylko dla siebie czy bliskich pomaga mi kalendarz, notes i cała reszta pomocników. A ponieważ prosiliście mnie o poruszenie tego tematu, dziś taki bardziej prywatny post na blogu :)



 
Dokładny opis mojej organizacji możecie zobaczyć w filmiku. Dla przypomnienia:
 
1. Kalendarz z dobrym układem stron, kalendarzem skróconym, adresami i notesem.
2. Dodatkowy notes na zapiski dnia codziennego.
3. Dobrze zorganizowane wizytówki, adresy i ważne telefony.
 
 
Pamiętajmy również o wszelkich pomocnikach i upiększaczach w organizacji naszego czasu.
Przydatne będą:
 
1. Kolorowe flamastry, długopisy i zakreślacze.
2. Kolorowe karteczki, zakładki itp.
3. Spinacze, taśmy, naklejki itp.
 
Wszystko to, co upiększy i doda odrobinę koloru naszej organizacji sprawi, że nasze codzienne życie lub też ważne chwile będą jeszcze bardziej przyjemniejsze.
I ostatnia sprawa to pomocne aplikacje w telefonie.
 
 
Dostępnych jest cała gama fajnych aplikacji, ale u mnie najlepiej sprawdza się zwykły kalendarz, który już był w oprogramowaniu telefonu oraz notes Evernote, który dodatkowo możecie połączyć z Waszym komputerem.
 
 
 
I to będzie tyle. Nic specjalnego, a proste i łatwe do zorganizowana rzeczy.
Jestem ciekawa, jak to u Was wygląda?
Napiszcie w komentarzach :)
Życzę miłego dnia!
 
XOXO

2 komentarze:

  1. Organizer i wszystkie potrzebne naklejki itd. -jestem jak najbardziej za :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie sobie to wszystko organizujesz ;) muszę i ja znaleźć swój sposób na organizację ;) Czas najwyższy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION