2/26/2015

Dwa ciekawe produkty do ust ze sklepu Kontigo!

Sklep Kontigo bardzo miło zaskoczył mnie kilka dni temu. Otrzymałam kosmetyczną walentynkę, która czekała na mnie po powrocie z mojego weekendowego wyjazdu. Niespodzianka składała się między innymi z dwóch produktów do ust, które od razu przykuły moją uwagę. A ponieważ ostatnio uwielbiam nosic mocniejsze, żywsze kolory w makijażu szybko zabrałam się za testowanie.


Przedstawiam Wam tint do ust REBEL TINT oraz pomadkę w kredce CHUBBY STICK


Zacznijmy od pomadki w kredce, która posiada piękny kolor o śmiesznej nazwie "Friday".
Oprócz tego na opakowaniu znajdziemy jeszcze datę przydatności. 
Jest miękka, zupełnie bez zapachu i w porównaniu do innych chubby stick dość cienka.
Bardzo łatwo się nią operuje, tym samym nie stwarza żadnych problemów przy aplikacji. 
Można obrysować nią precyzyjnie kontur ust.
Nie wysusza, długo się utrzymuje! 
Zobaczcie, jaki ma ładny odcień: 


A tak prezentuje się na ustach: 

 I co myślicie?


Drugi produkt to tint do ust w błyszczyku w kolorze nr 6 LIGHT.
Na początku troszkę wystraszył mnie ten odcień, ale później zobaczycie, że bez podstaw. 
Opakowanie jest wygodne, a aplikatorem miękka gąbeczka. 
Przydatność do użycia to 12 miesięcy.
Zapach przypomina mi tinty z Biedronki. Jest dość intensywny, słodki.
Konsystencja bardzo wodnista.
Zobaczcie odcień: 


Zaskoczeni? Kolor jest bardzo delikatny, różowy i całkiem fajnie podkreśla usta. 
A tak prezentuje się w całej okazałości: 

Jak widzicie błyszczyk przyciemnia usta, a przez swoją konsystencję ma się wrażenie jakby nie istniał. 

Moja opinia: 

Przyznaję, że pierwszy raz spotkałam się z tą marką. Oba produkty dostaniecie w sklepach Kontigo, których lista znajduje się na stronie: 

 http://kontigo.com.pl/nasze-sklepy.html

Pewnie sama nigdy bym ich nie kupiła, a przyznaję iż są całkiem ciekawe. Pomadka w kredce przypomina mi moją kredkę PALLADIO i nawet odcień jest bardzo zbliżony. Nie mam też żadnych zastrzeżeń do co niej. Nie przesusza moich ust, ładnie się na nich utrzymuje i do tego pięknie je podkreśla. Ten kolor będzie idealny dla każdej z nas. Z drugiej strony mamy tint do ust, którego kolor jest bardzo dyskretny, ale usta również zaznaczone w naturalny sposób. Co ciekawe przy tym kosmetyku, że nie czuć go na ustach, ale za to bardzo ciężko go zmyć. Jest niesamowicie trwały. I może troszkę przeszkadza mi jego zapach. Jeśli ktoś z Was lubi eksperymentować to ten kosmetyk będzie idealny. 
Fajne, szkoda że słabo dostępne. Jestem ciekawa, jakie odcienie mają inne tinty tej marki. Może kiedyś sięgnę po nie z czystej ciekawości :) Jeśli macie dostęp do tych produktów, polecam Wam je wypróbować!

XOXO

8 komentarzy:

  1. Ten tint idealnie pasuje do koloru Twoich ust. Lubie takie produkty, nude, które podkreślają naturalny odcień warg.

    OdpowiedzUsuń
  2. tint mnie nie powalił, ale kredka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tint bardzo ładnie prezentuje się na Twoich ustach i pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz szpiczasty nos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, może lepszy taki niż "kartofel" :)

      Usuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION