2/18/2015

MOJA PORANNA PIELĘGNACJA - aktualizacja + filmik

Widzieliście już wieczorną pielęgnację, więc przyszedł czas na poranną. Różnią się one od siebie nie tylko kosmetykami, ale również ich ilością. Rano nie mam czasu na długie wystawanie przed lustrem i dlatego staram się, by moja pielęgnacją była idealnie dostosowana, a produkty spełniały wszelkie oczekiwania. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam na początek do obejrzenia filmiku, a później do dalszej lektury posta.


 
Pierwszy krok w porannej pielęgnacji to oczywiście przygotowanie skóry na przyjęcie kremów, oczyszczenie jej po nocy i wzmocnienie na cały dzień. Tu wspierają mnie: szczotka Yasumi Brusher, żel oczyszczający CLINIQUE oraz płyn złuszczający CLINIQUE.
 
 
 
 
 
Na tak przygotowaną skórę nakładam krem pod oczy i oczywiście krem na dzień. Teraz mogę już zabrać się za makijaż. Jak wspomniałam w filmiku nie stosuję zimą dodatkowych filtrów na moją skórę, choć latem sytuacja ma się troszkę inaczej.
 
 
 
***
 
Moja pielęgnacja poranna nie jest skomplikowana i nie ma w niej niczego dziwnego. Musi być oczyszczenie i nawilżenie plus dodatkowe składniki, których potrzebuje moja skóra. Staram się tak dobierać kosmetyki, by ich działanie oraz skład zapewniały mi szybkość, swobodę i przyjemność z porannego użytkowania. Teraz znacie już moje małe sekrety. Chętnie poczytam o Waszych :)
 
XOXO

2 komentarze:

  1. Marzy mi sie taka szczotka do oczyszczania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kusi mnie sorbet z the body shop :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION