2/16/2015

MOJA WIECZORNA PIELĘGNACJA - aktualizacja + filmik

Wiele z Was prosiło mnie o zrobienie filmiku z moją wieczorną i poranną pielęgnacja. Stąd też dzisiejszy post. Na początek to, co używam wieczorem. Zdecydowanie moja ulubiona część dnia. Zapraszam na filmik, a później do dalszej lektury posta.


 
DEMAKIJAŻ
 
1. Zmywam oczy płynem dwufazowym COLLISTAR
 
 
2. Następnie zmywam podkład płynem micelarnym. W tej chwili używam ten marki Douglas.
 
3. Kolejna część to dokładne oczyszczenie skóry przy pomocy szczotki Clarisonic ora żelu CLINIQUE.
 
 
 
4. Ostatnia część demakijażu to tonizacja. W tej chwili nie mam żadnego toniku i stosuję wodę termalną AVENE.
 
 
 
PIELĘGNACJA
 
1. Zawsze stosuję krem pod oczy.
 
 
2. Pamiętam również o serum pod krem.
 
3. Teraz mogę przejść do nałożenia kremu na noc. W tej chwili stosuję próbkę marki EUCERIN, ale w planach jest już coś nowego :)
 
4. I ostatni etap to szyja i dekolt. Ten krem sprawdza się idealnie :)
 
 
Tak prezentuje się moja obecna, wieczorna pielęgnacja. Jak wspomniałam wyżej dojdzie do niej nowy tonik i nowy krem na noc. Reszta w najbliższym czasie nie ulegnie zmianie. A w następnej części poznacie poranną pielęgnację. Dajcie znać, co Wy stosujecie wieczorem :)
 
Życzę Wam udanego tygodnia!
XOXO

4 komentarze:

  1. Juz nie mogę się doczekać filmiku o porannej pielegnacji:-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION