3/31/2015

ART LOOK i zestaw 5 pędzli do makijażu!

Nie wiem, czy pamiętacie paczkę, jaką dostałam od Dermo Pharma? Jeśli nie to tylko przypomnę, że znalazł się w niej zestaw 5 pędzli do makijażu marki ART LOOK. Od razu zabrałam się do ich testowania. A jak wielkie było moje zdziwienie? Nie często możecie znaleźć na moim blogu "kolorówkę", a zwłaszcza gadżety z nią związane. Tym razem jednak postanowiłam się podzielić moją opinią na temat właśnie tych pędzli...


ART LOOK Creat Your Beauty to najnowsza generacja akcesoriów do makijażu, specjalnie zaprojektowanych i sprawdzonych przez artystę wizażu Jean Michelle Smith.
Wykonane z najdroższego, wyselekcjonowanego Techno - włosia IV Generacji - PRO NATURE SENSITIVE WAY stworzonego przez japońskich naukowców. Ważną informacją jest również fakt, iż produkty te nie przyczyniają się do cierpienia zwierząt - animal friendly.

ART LOOK to unikalna kolekcja ekskluzywnych, specjalnie wyselekcjonowanych pędzli. Dzięki nim wykonamy wymarzony makijaż, a w ofercie znajdziemy pędzle do makijażu wszystkich partii twarzy.


Jeśli o mnie chodzi to stałam się posiadaczką pędzli:
110 017 / POWDER - do pudru ( sypkiego i prasowanego ), bronzera i kosmetyków mineralnych
110 001 / FOUNDATION CONCEALER - do podkładu, korektora, rozświetlacza w płynie
110 164 / LIP DELUXE - do ust
110 144 / CLASIC LINER - do kresek
PETIT EYE BROW LINER - stylotka do kresek

Stylotka - to kompaktowy aplikator, składany pędzelek idealny do małej kosmetyczki lub torebki


1. Pędzel do pudru posiada miękkie i sprężyste włosie, które pozwala na swobodne mieszanie i rozprowadzanie kosmetyków bez pozostawiania smug. Jest idealnie delikatny, a samo włosie przyjemnie gładzi naszą skórę. Na opakowaniu znajduje się instrukcja użytkowania pędzla.
2. Pędzel do podkładu posiada włosie, które nie absorbuje nadmiernej ilości kosmetyku, a w dodatku jest mięciutkie i przyjemne w dotyku. Można nakładać nim nie tylko podkład czy korektor, lecz także bazę pod makijaż czy rozświetlacz w płynie.
3. Ergonomiczny kształt pędzelka do ust pozwala na perfekcyjne obrysowanie i pomalowanie ust. Sprawdza się przy każdym typie pomadki, tej bardzo kremowej jak i matowej.
4. Pędzelek do kresek jest idealny do rysowania kresek zarówno cieniem na sucho, jak i na mokro, pigmentem lub linerem w płynie. Ja się w nim zakochałam!!!
5. Bardzo fajne rozwiązanie przenośnego i składanego pędzla do brwi lub kresek. Włosie jest lekko ścięte co umożliwia wykonanie dobrego makijażu oka jak i brwi.
6. Pędzle są bardzo solidnie wykonane, do tego posiadają długie trzonki.
7. Włosie jest syntetyczne, myje się je bez żadnego problemu.
8. W pędzlach można się zakochać od pierwszego użycia, choć z ich dostępnością już troszkę gorzej.

Muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona jakością tych pędzli. Tak, jak zraziłam się do wysławianych pędzli GlamBrush tak te wywołały u mnie wiele radości. Słyszałam, że są fajne, ale nie myślałam, że aż tak. No i przekonałam się na własnej twarzy. Polecam Wam zerknąć na stronę:

 
Znajdziecie tu wszelkie info o tych pędzlach, pozostałe warianty, ceny oraz wiele innych ciekawych produktów. Polecam!!!
 
 
XOXO

4 komentarze:

  1. Muszę zajrzeć na tą stronę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam ale akurat szukam jakiś fajnych pędzli!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam plan je zdobyć, mam nadzieję, że się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION