3/04/2015

Zapach na lato czy na lata? Kupujesz, decydujesz! - limitowana edycja żeli Le Petit Marseillais

W poniedziałek mogliście zobaczyć, że trafiły w moje ręce trzy nowe żele LPM o pięknych zapachach! Część z Was zaciekawił ten temat, więc dziś postanowiłam wytłumaczyć Wam o co chodzi :) Gotowi???

 
Bawełna i mak, malina i piwonia, a może lilak? W drogeriach Rossmann już od tego miesiąca będą dostępne trzy limitowane wersje żeli pod prysznic LPM. Ten z nich, który będzie cieszył się największym powodzeniem, w połowie roku na stałe trafi do sprzedaży. Także sami możecie zdecydować. Wystarczy, że kupicie :)

***
 
Pomyślałam sobie, że przedstawię Wam te trzy zapachy, a na koniec dowiecie się, który ja wybrałam i najbardziej przypadł mi do gustu!
 
 
LPM Lilak
 
Jak Waszym zdaniem pachnie wiosna? Z pewnością pierwsze co przychodzi Wam na myśl to kwitnący lilak czyli pospolicie zwany przez nas bez. Gdy zerwiemy jego gałązki i wstawimy do wazonu, możemy cieszyć się nim przez kilka godzin. A co jeśli ten zapach pozostanie z Wami na dłużej? LPM przygotowało żel, który pachnie właśnie bzem. Dzięki temu wystarczy wziąć poranny prysznic i radować się tym cudownym, wiosennym aromatem.
Według mnie żel jest bardzo delikatny, a jego zapach równie subtelny. Długo nie utrzymuje się na skórze, ale idealnie sprawdzi się właśnie o poranku, wiosną i latem. Zdradzę Wam także, że ta wersja najbardziej przypadła do gustu mojemu M. :)
 
 
LPM Bawełna i mak

Lubicie spacerować po łące pełnej maków? Wiem, że w większych miastach to tylko marzenie, ale już teraz będziecie mogli przenieść się choć na chwilkę w takie miejsce! Marka LPM stworzyła żel opierając się na kwiatach maku pochodzących z ekologicznych upraw i tym samym zbieranych ręcznie. Dodatkowo wzbogacono produkt o mleczko bawełniane, cenione za swą miękkość i delikatność.
Ten zapach zupełnie różni się od poprzednika. Jest bardziej intensywny, kremowy, zmysłowy. Będzie idealny nie tylko rano, ale też podczas wieczornych kąpieli. Jeszcze nie spotkałam się z takim aromatem wśród innych żeli dostępnych na rynku kosmetycznym. Ten jest według mnie wyjątkowy!


LPM Malina i piwonia
 
To różowe opakowanie skrywa w sobie wiosenne piwonie, jak również maliny. A tu z wiosny przechodzimy już do lata. Bo przecież kto z nas nie lubi sezonowych owoców? Soczystych, świeżych malin, a do tego jeszcze zapachu piwonii, który roznosi się po naszym domu! Podobno osoba, która pachnie rześkimi kwiatami i owocami wydaje się młodsza. Co Wy na to?
Ten żel posiada słodki, energetyczny zapach w sam raz na lato. Jest mocny, długo się utrzymuje na skórze, a do tego sprawia wiele radości. Idealny dla miłośników słodkości :)
 
 
Wszystkie zapachy są wyjątkowe. Każdy znajdzie coś dla siebie. Czy to delikatność, czy subtelność i elegancję, czy znów słodką energię! Przyznam się Wam, jak do tej pory są to moje ulubione zapachy ze wszystkich dostępnych żeli LPM. Wybór jest ciężki, bo w każdym znalazłam coś dla siebie. Lilak to idealnym produkt z rana, bawełna cudownie umili wieczory, a malina z piwonią dodadzą mi energii. Który wybrać? No cóż, jeśli już muszę to chyba postawię na mak i bawełnę. Jeszcze nie spotkałam się z takim aromatem i jest on dla mnie wyjątkowy. A Wy na co postawicie? Jaki wybierzecie?
Jestem bardzo ciekawa, co pokażą statystyki i który z tych limitowanych żeli pozostanie z nami na dłużej. A może marka zrobi nam psikusa i na stałe wprowadzi wszystkie trzy rodzaje? Oj, bardzo bym chciała, bo wierzcie mi, nie można się im oprzeć :)
 
XOXO

13 komentarzy:

  1. Wszystkie bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi ochoty na wszystkie trzy:-)
    Jak będę w Rossmannie to się im przyjrzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach piwonii, o ile jest on dobrze odwzorowany, to ten byłby moim faworytem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają, ale LPM nie kuszą mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znaczy się są już w Rosskach?
    Bo ja bym wszystkie 3 kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie przetestować te żele, już od dawna mnie kuszą. :P
    Obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten malina jest wspaniały :)
    zapraszam: http://iluminatium-mundi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przygarnęłabym ten o zapachu bzu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION