6/15/2015

DERMO PHARMA Głęboko oczyszczające plastry na nos 4D

Nie będę ukrywać, że uwielbiam plasterki oczyszczające na nos. Próbowałam już różne marki i jedne były bardziej przyjemne, a inne mniej. Spotkałam się też z takimi, których totalnie nie mogłam stosować. A jak myślicie, te od DERMO PHARMA sprawdziły się na tyle by napisać o nich kilka pozytywnych słów?



Od producenta:

Jeśli Twoja skóra produkuje zbyt dużo sebum i ujścia gruczołów są zanieczyszczone, dochodzi do ich zatykania, a w konsekwencji do powstawania zaskórników i wągrów. Co robić?
Oto aktywna formuła pielęgnacji ratunkowej, która skutecznie zadziała, kiedy niedoskonałości stają się już widoczne. Głęboko oczyszczający plaster na nos intensywnie działa w kierunku wnętrza skóry i usuwa zanieczyszczenia.

Skład:


Znajdziemy tu między innymi aktywny węgiel, który działa silnie oczyszczająco. Otwiera pory i oczyszcza je, usuwa toksyny, zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Doskonale łagodzi podrażnienia i przyspiesza gojenie. Działa przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie.
Oprócz węgla mamy tu również ekstrakt z oczaru wirginijskiego działający odświeżająco, ściągająco, bakteriobójczo i przeciwzapalnie, jak i allantoinę, dwutlenek tytanu czy związki zapachowe.


Opakowanie zawiera dwa paski plus instrukcję użycia. Dla osiągnięcia najlepszych rezultatów producent zaleca stosowanie pasków 1x w tygodniu przy zachowaniu 3 - dniowego odstępu.

Produkt testowany dermatologicznie, nie zawiera parabenów. Przeznaczony do użytku zewnętrznego, jednorazowy. Nie wolno stosować go na uszkodzoną skórę, a efekty uzyskujemy już po 15 minutach!


Plastry są zabezpieczone foliowym opakowaniem, a dostępne tutaj:


Marka posiada jeszcze plastry punktowe, antybakteryjne oraz plastry na brodę i czoło :)


Ze względu na zawartość aktywnego węgla plastry są w kolorze czarnym.
Po dość drastycznych wspomnieniach z podobnymi plastrami z Biedronki troszkę obawiałam się ich zapachu. Co się jednak okazało, nie było aż tak źle. Owszem czuć specyficzny aromat, ale nie jest on uciążliwy.


1. Sposób użycia takich plastrów jest banalnie prosty i każdy sobie z nimi poradzi!
2. Plastry są elastyczne, miękkie i dobrze przylegają do skóry.
3. Po ich namoczeniu czuć lekkie ściągnięcie, ale też uwalnia się ich specyficzny zapach.
4. Po upływie sugerowanego czasu delikatnie ściągnęłam plasterek i sprawdziłam jego działanie. Co się okazało zaskórniki zostały zniwelowane, pory oczyszczone, a mój nosek był gładziutki! Uwielbiam to uczucie :)

Takie plasterki do doskonała pomoc w codziennej pielęgnacji. W letnim okresie nasza skóra bardziej się przetłuszcza. Tu mamy fajne i szybkie rozwiązanie na problem, który dotyka każdego z nas. Jestem bardzo zadowolona z tych plastrów i troszkę żałuję, że w opakowaniu znajdują się tylko dwa. Nie mniej jednak polecam Wam gorąco taki ratunek. Mogę się założyć, że przypadną Wam do gustu tak jak i mi!

http://www.dermopharma.pl/pl/dermokosmetyki-pielgnacja-twarzy/plastry-na-wagry/oczyszczajce-na-nos

XOXO

12 komentarzy:

  1. Na pewno spróbuję, mimo że moje wągry robią się coraz mniej widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja bardzo chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie plasterki, często nakładam, ale tych z dermo pharma jeszcze nie miałam :) na pewno się skuszę, ponieważ lubię markę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie nie lubię odrywania takich plastrów. Boli jak diabli ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy polecasz peeling kawitcyjny ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że o tym napisałaś ja akurat mam z tym problem dziękuje Pozdrawiam Ola z Łodzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze takich plasterków. Muszę w końcu wypróbować ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Użyłam takiego plasterka na brodę i....... zero zmian , czarne wągry jak były tak są , te plastry to wielkie gówna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam plastry z jakiegos taniego sklepu z neta po 1-zl, dzialaly duzo lepiej na mnie niz te, ktore kosztuja 3 zl za jednego. Chyba ze poprostu ciężej mi je dopasować do nosa i zastygaja za,daleko od skory ;-) www.madrzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie ma zdjęć przed i po.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION