KARTKA Z PAMIĘTNIKA : Jak to się zaczęło?

Jakieś 6 lat temu postanowiłam coś zmienić. Szukałam dla siebie małej odskoczni od rzeczywistości. Czegoś mojego, ale też nowego. I właśnie wtedy podjęłam decyzję o prowadzeniu bloga, który stał się moim pamiętnikiem. Oczywiście nie dotyczył tematyki "beauty", lecz mojej codzienności. Mojego świata, przemyśleń, mojego nastroju. Pisałam prawie każdego dnia. Nie ukrywałam moich myśli. I tak trwałam około dwóch lat, aż do dnia, gdy pojawił się ten nieszczęsny artykuł o Polkach żyjących w związkach z cudzoziemcem. Dostałam masę maili z groźbami. Co chwila otrzymywałam negatywny komentarz. Nie było momentu, gdy ktoś nie wstawiał swoich rasistowskich spostrzeżeń.  Ciężko to przeżywałam. Było mi przykro, że my, Polacy, naród, który tak wiele przeszedł jesteśmy tacy ANTY do innych narodowości. I wtedy też podjęłam decyzję o rezygnacji z bloga. Pożegnałam czytelników i odeszłam! Co było dalej? ...



Po rezygnacji z bloga czułam pustkę. Nie wiem, jak ją dziś opisać. To było dziwne uczucie, bo codzienność zmieniła się dla mnie w mało realną rzeczywistość. Miałam do siebie żal. Choć ludzie mnie nie znali odnosiłam wrażenie, że wszyscy się na mnie gapią. Kilka dni w samotności, aż postanowiłam dać na luz i przestać zachowywać się jak "łajza".

Któregoś dnia ktoś mi powiedział: Dlaczego nie zaczniesz znów pisać? Może inna tematyka? Może coś, co Cię interesuje? I wiecie co, miał rację! Tego dnia znów usiadłam przed komputerem. Zaczęłam rozmyślać, co jak i gdzie. Zaczęłam szukać i szperać po sieci. I właśnie tak stworzyłam COCO COLLECTION!!!

Skąd nazwa? "Coco" - tak często woła na mnie mój Max. "Collection" - bo miał być to mój mały zbiór codziennych wpisów, którymi chciałam się dzielić. Poza tym nie pasował mi polski odpowiednik, więc została angielska wersja i tak od ponad 4 lat jestem tu dziś z Wami :)

Nie chcę wracać do okresu mojego pierwszego bloga. Nie widzę w tym sensu. Nie mniej jednak cała ta sytuacja dała mi do myślenia. To dzięki niej jestem tu gdzie jestem. Może któregoś dnia porozmawiamy o Polakach, o ich podejściu do takich mieszanych związków, o rasizmie. W tym momencie cieszę się, że przez 4 lata tak wiele się nauczyłam. Tak wielką wiedzę zdobyłam i tym samym poznałam świat z troszkę innej strony. Dziś chcę tu być, choć nie zawsze jest kolorowo.

Postanowiłam wprowadzić na bloga nową serię i jestem ciekawa czy przypadnie Wam ona do gustu. O czym będę pisać? Niespodzianka! To zawsze będzie jedna kartka w wersji elektronicznej wyrwana z mojego pamiętnika!!!

XOXO

3 komentarze:

  1. świetny post!
    Kilka dni temu stworzyłam coś podobnego u siebie: http://thewomenlife.blogspot.com/2015/07/wyznania-blogerki-secret-diary-of.html
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ci hejterzy. Potrafią uprzykrzyć życie. Fajnie, że się nie poddałaś i dalej robisz to co lubisz, choć w nieco innej formie. Przykre, że są ludzie, którzy roszczą sobie prawa do dyktowania innym jak mają żyć. Ech...

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne, że jesteś! Czerpię od Ciebie dużo inspiracji! :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 COCO COLLECTION , Blogger