8/26/2015

DERMOPHARMA Bio Serum Skin Archi-tec Coenzyme Q10 + kwas hialuronowy

Wczoraj mogliście poczytać o mojej propozycji na jesienne wieczory, czyli o odnawianiu i regenerowaniu naszej skóry przy użyciu 3 prostych metod oraz witaminy C ukrytej w serum. To jest wersja na najbliższy czas, ale dziś chcę podzielić się z Wami tym, co przez ostatnie miesiące czyli te bardziej upalne, gorące i słoneczne towarzyszyło mi w podobnych zabiegach, a także dbało o moją skórę. Produkt, który fantastycznie sprawdzi się przez cały rok i na każdym typie skóry. Przedstawiam Wam bohatera dzisiejszego posta ...



1% Koenzym Q10 zwany eliksirem młodości, ogranicza utratę kwasu hialuronowego, hamuje podziały komórkowe stanowiące objawy fizjologicznego starzenia się skóry. Ogranicza rozwój stanów zapalnych, opóźnia proces przedwczesnego starzenia się skóry przebiegający pod wpływem promieni słonecznych. Chroni skórę przed rozpadem kolagenu, przywraca jej odpowiednią gęstość i funkcjonalność.
Kwas hialuronowy - efektywnie nawilża, wyrównuje ubytki wody w warstwie rogowej, zabezpiecza skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. poprawia fakturę, jędrność i elastyczność skóry.


Efektywne działanie w obszarze:

  • Skóra ze zmarszczkami embrionicznymi ( nieodwracalnymi ) i odwracalnymi: 1% zawartości Koenzymu Q10 zapobiega rozpadowi kolagenu, pobudza komórki do regeneracji, wygładza zmarszczki, przywraca skórze naturalny blask i zdrowy wygląd.
  • Skóra z głębokimi zmarszczkami utrwalonymi. Utrata jędrności skóry: 1% zawartości Koenzymu Q10 zapewnia długotrwały efekt liftingu, wzmacnia włókna podporowe, widoczne zmniejszając powstałe zmarszczki. Poprawia koloryt skóry, wypełnia przestrzenie międzykomórkowe dając spektakularny efekt wygładzenia.
  • Skóra zwiotczała, utracony owal twarzy i kontur szyi: 1% zawartości Koenzymu Q10 zmniejsza utratę kwasu hialuronowego, poprawia jędrność i elastyczność, utrzymując odpowiednie napięcie skóry. Chroni włókna kolagenowe.

Produkt znajduje się w małej, szklanej buteleczce o pojemności 15 ml z wygodną pipetką. Testowany dermatologicznie, posiada delikatną, hipoalergiczną formułę. Jego przydatność od otwarcia to okres 6 miesięcy. Nie należy stosować go na podrażnioną i uszkodzoną skórę!!!
Dostępność: drogerie Natura, Super - Pharm lub strona: http://sklep.dermopharma.pl/pl/o/DPHBSUB-Bio-serum-15ml-koenzym-Q10

Jego regularna cena to: 44,99 zł, ale obecnie w promocji za 35,90 zł

Skład:


Oprócz składników aktywnych mamy tu jeszcze bazową, czystą wodę, glicerynę, związki zapachowe i troszkę chemii ;)


1. Konsystencja lekko żelowa, bezbarwna, według mnie bez zapachu!
2. Produkt nie wchłania się natychmiastowo, ale stopniowo tworzy na skórze delikatną powłoczkę, która chroni naszą skórę i po pewnym czasie zupełnie zanika.
3. Jest bardzo wydajny, nie podrażnia, nie zapycha nam porów.
4. Nada się do każdego typu cery, zwłaszcza jeśli myślimy o walce ze starzeniem, czy działamy mocno nawilżająco.
5. Na początku mojej przygody z tym serum stosowałam je bezpośrednio na skórę, wieczorem, przed nałożeniem kremu. Moja skóra następnego dnia była fajnie nawilżona i gładka. Później jednak postanowiłam wprowadzać produkt za pomocą ultradźwięków i tu wchłanialnośc była zdecydowanie szybsza, a efekty jeszcze bardziej widoczne. Gładkość, elastyczność i nawilżenie.
6. Wypróbowałam również serum na jeszcze lekko czerwone blizny ( przy zastosowaniu sonoforezy ) i byłam zachwycona. Skóra dosłownie piła produkt, a dziś widzę, że blizny są znacznie mniej widoczne.

***

Nie mogę potwierdzić ujędrnienia skóry w miejscach, gdzie utraciła ona jędrność. Nie mogę potwierdzić też efektu zniwelowania głębokich zmarszczek. Mogę jednak uznać, że ten kosmetyk bardzo fajnie wpływa na naszą skórę, wygładza ją, nawilża, regeneruje i sprawia, że pięknie wygląda. Ten kosmetyk towarzyszył mi przez okres wakacji i z wielką przyjemnością wykorzystywałam go do domowych zabiegów. Gorąco polecam!!!


XOXO

1 komentarz:

  1. Chetnie go spróbuje Anitko gdyz cena jest zachecajaca do tego. Ponawiam pytanie co do samoopalacza do twarzy. Czy polecisz mi jakis. Pozdrawiam Arlett

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION