KOSMETYCZNE ZDOBYCZE! TARGI BEAUTY FORUM - EDYCJA JESIENNA + filmik

Przygotujcie się na dość długi filmik, a także post. Dziś pokażę Wam co udało mi się zdobyć na targach Beauty Forum, które odbyły się w zeszły weekend. Natomiast w piątek będziecie mogli podejrzeć we vlogu, co jak i kiedy. Jesteście gotowi? Łapcie za kawę, herbatę i zapraszam...



Na początek pięknie pachnące cudeńka ze stoiska Aromatelli. Uwielbiam umilać sobie kąpiele właśnie takimi babeczkami czy kuleczkami. Starczają tylko na raz, ale za to jaka przyjemność. Na zdjęciu widzicie też dwa glicerynowe mydełka, które przypominają kawałki tortu. Ależ to wszystko słodkie :)

 
 
Na tym samym stoisku mogliście dostać również zapachy do domu w postaci granulek, które wsypujemy do kominka i czekamy, aż zapach uniesie się w powietrzu. Ich plusem jest to, że nie trzeba wyskrobywać ich z kominka, bo granulki się nie rozpuszczają. Do tego te piękne aromaty!
 
 
 
Kolejne zdobycze to nowa szczotka z włosiem z dzika, odżywka do rzęs XLash oraz podkład marki KARAJA.
 
 
 
 
Zaopatrzyłam się również w szampon i maskę Macadamia Natural Oil. Szampon jest dla mnie nowością i jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzi. Natomiast maskę już znam. Za jakiś czas będziecie mogli poczytać więcej o tych produktach.
 
 
Kolejna część kosmetyków do włosów to Moroccanoil. Te trzy małe buteleczki to oczywiście olejki w dwóch wersjach - light oraz tej mocniejszej, a to piękne pomarańczowe pudełeczko skrywa maskę wzmacniającą w dużej pojemności i tą samą maskę w wersji podróżnej.
 
 
Na koniec dzisiejszych zdobyczy kosmetyki ze stoiska, którego nie można było przeoczyć. Moja ulubiona marka M'onduniq i nowości, które właśnie pojawiły się w ofercie. Na zdjęciu widzicie profesjonalne pojemności do salonów, które będę mogła wykorzystać podczas zabiegów u klientów.
 
 
 
***
Cieszę się, że dobrnęliście do końca. Jak wspomniałam w filmiku niestety nie udało mi się kupić wszystkiego tego, na co polowałam, ale najważniejsze mam :) Jeśli tylko będziecie mogli wziąć udział w takich targach to koniecznie skorzystajcie. Nie dość, że kosmetyki warte zainteresowania to jeszcze w bardzo atrakcyjnych cenach. A jeśli znacie, któryś z wyżej przedstawionych przeze mnie produktów dajcie znać, jak się Wam spisuje.
 
XOXO

18 komentarzy:

  1. Podobają mi się twoje nowości, filmik się u mnie nie otworzył :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego, może spróbuj przez YT ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie słodkie babeczki - aż chciałoby się je zjeść, chociaż mogłoby to się źle skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze myślę o tym samym, jak je widzę :)

      Usuń
  3. Moroccanoil - super! W atelier, gdzie obcinam włosy, stosują ich kosmetyki, są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego podkładu marki Karaja... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, przetestuję i dam znac :)

      Usuń
  5. Babeczki przesłodko wyglądają - a najbardziej mnie ciekawią kuleczki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosuję produkty Macadamia od dłuższego czasu, na moim blogu już jest kilka recenzjii...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kosmetyki, muszę obejrzeć filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zaopatrzyłam się w hybrydy i to było moim priorytetem ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 COCO COLLECTION , Blogger