9/10/2015

Zabieg przedłużania rzęs metodą 1:1 w Salonie Piękności Milord

Jakiś czas temu zostałam zaproszona na zabieg przedłużania rzęs do Salonu Piękności Milord w Warszawie. Z wielką przyjemnością dogadałam datę i właśnie wczoraj ruszyłam na podbój moich rzęs. Jeśli śledzicie mnie od jakiegoś czasu to doskonale wiecie, że zabieg ten nie jest mi obcy. Próbowałam już różnych metod, jak i różnych rzęs. Tym razem chciałam zobaczyć, czym wyróżnia się Salon Piękności Milord i tym samym zabieg tam oferowany. Jak było? Dziś mała relacja z tych ciekawych chwil.

 


Już ponad 20 lat cała, wielka rodzina Salonów Piękności Milord ciężko pracuje nad tym, by zapewnić ludności stolicy i jej okolic jak najwyższej jakości usługi kosmetyczno-fryzjerskie, zarówno poprzez stosowanie najlepszych na rynku urządzeń, akcesoriów i kosmetyków, jak i sumienną selekcję pracowników świadczących usługi. W każdym salonie klient może liczyć na luksusowe warunki i odpowiednie podejście ze strony pracowników.
Dowodem jakości świadczonych usług są liczne certyfikaty, dyplomy i nagrody przyznawane pracownikom, właścicielom i samej sieci oraz pozytywne opinie publikowane w lokalnej prasie.
Do wyboru klientów są 2 salony usytułowane w różnych częściach Warszawy. Ja skorzystałam z tego na ul. Wałuszewskiej 24a ( warszawskie Płudy ). Wybrałam się tam wczoraj w godzinach porannych, a takie wnętrze zastałam po przemiłym przyjęciu mnie w recepcji.




Oczywiście moją uwagę przykuły wysokiej jakości kosmetyki używane w salonie, zarówno w kosmetyce jak i usługach fryzjerskich. Co ciekawe znajdziemy tu również bardzo popularną ostatnio markę MURIER. Może oznaczać to tylko jedno, że właściciele salonów interesują się nowościami na rynku, a także dbają o jakość wykonywanych zabiegów.

Inną kwestią jest wyposażenie salonu. I tu nie mogę do niczego się przyczepić, wręcz przeciwnie. Lista usług kosmetycznych, różnorodność zabiegów to wielki atut salonu, a także odpowiednie ceny, na każdy portfel.


No dobrze, a teraz przejdźmy do zabiegu, na który mnie zaproszono.


Po pierwsze duży profesjonalizm. Przemiła Pani Olivia przeprowadziła ze mną kilku minutowy wywiad, sprawdzając stan moich rzęs, dobierając odpowiednią długość oraz przedstawiając mi kosmetyki, które za chwilę miały być użyte. Następnie zaprosiła mnie na fotel i przygotowała moje rzęsy do zabiegu.



Z rzęs zostały usunięte wszelkie pozostałości kleju, kosmetyków itp. Dodatkowo odtłuszczone i rozczesane, a dolne rzęsy zabezpieczone. Można było zaczynać zabieg.



Sam zabieg był bardzo przyjemny, można nawet rzec relaksujący. I choć trwał 2,5 godziny dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy z zakresu kosmetologii ( Pani Olivia z wykształcenia jest kosmetologiem ), jak i kwestii związanych z przedłużaniem rzęs itp. Ten czas zleciał w przesympatycznej, ale i profesjonalnej atmosferze.


Po wszystkim moje rzęsy prezentowały się właśnie tak. Zastosowana została metoda 1:1 przy użyciu rzęs syntetycznych, które dały bardzo naturalny efekt. Całość możecie sami ocenić :)


I co myślicie? Jak podoba się Wam efekt końcowy?
 
Podsumowując:

Zabieg trwa ok 2,5  godzin i kosztuje ok. 150,00 zł. Wystarczy zadzwonić i umówić się na wizytę w wybranym salonie. Wszelkie inne usługi, informacje o nowościach czy też promocjach znajdzie na fanpage'u Salonów Piękności Milord pod tymi linkami:
 
 
 

P.S. Bardzo dziękuję właścicielom salonu za zaproszenie, miłą atmosferę oraz profesjonalne przyjęcie.

XOXO

17 komentarzy:

  1. I kobieta która zajmuje się profesjonalnie kosmetyką nosi takie szpony? O nie, uciekłabym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabiegi na twarz i ciało w salonie wykonuje inna osoba. Pani Olivia robi tylko rzęsy.

      Usuń
  2. Efekt fajny, ale ja, podobnie jak poprzedniczka, nie lubię, gdy kosmetyczka ma szpony...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt!

    też miałam przedłużane rzęsy i bardzo sobie chwalę. ogromna wygoda i wygląd, którego nie da się osiągnąć za pomocą tuszu do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Przedłużane rzęsy to ogromna wygoda :)

      Usuń
  4. Już od dawna marzy mi się taki zabieg :) Efekt jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem zakochana w przedłużanych rzęsach :) myslalam nawet o tym, zebym zaczela sama tworzyc takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane Panie w salonie Pani Kosmetolog ona nie pracuje tymi rzekomymi waszymi dlugimi szponami tylko zaklad te rzeski przy pomocy narzedzi wiec nie ma co sie denerwowac. Ja mam tylko jedno pyanie do Ciebie Anitko ile razy pod rzad zakladalas rzesy bez zadnej przerwy ze swoimi naturalnymi, bo ja zalozylam 6 razy pod rzad. Prezentowaly sie mega super tylko potem mialam problem ze swoimi bo naturalne wygladaly jak bym dostawala chemie. Byly bardzo krotkie i przerzedzone. Twoje sa sliczne i zazdroszcze ci szczerze ich. Chcialabym tez takie zalozyc , ale troche boje sie co bedzie z moimi naturalnymi bo bardzo dlugo dochodzily do siebie po takich zabiegach. Pozdrawiam Arleta

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt piękny, jednak ja nie planuję takiego zabiegu... Zwyczajnie boję się tego, że osłabiłby on znacznie moje naturalne rzęsy, które na szczęście bardzo dobrze teraz wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt wydaje się fajny, choć wolałabym zobaczyć w zdjęciu całej twarzy, a nie tak od góry tylko.
    No i ja nie jestem fanką metody 1:1 mocno niszczy rzęsy na dłuższą metę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. obawiałabym się właśnie zniszczenia rzęs :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka różnica. Jedyne co mnie w tym zabiegu przerażałoby to operowanie metalowymi przyrządami tak blisko moich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś miałam takie rzęsy .. ale po zdjęciu byłam załamana wyglądem swoich >:

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już jestem po swoim pierwszym w życiu zabiegu przedłużania rzęs! efekt był niesamowity! Trochę za długo musiałam leżeć podczas zabiegu ale pani kosmetyczka chciała mi zrobić przerwę jak by coś. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION