10/08/2015

EVREE REVITA PERILLA - liftingujący krem do twarzy 40+

Jakiś czas temu otrzymałam od EVREE wspaniałą paczkę, w której znajdowały się 4 kremy w różnych granicach wiekowych. Dla siebie zatrzymałam 30+, a pozostałe wydałam bliskim mi osobom w zamian za dobre testy ;) Dzisiejszy post mogę zadedykować właśnie takiej osobie, która specjalnie na potrzeby mojego bloga sprawdziła na sobie wersję 40+. A jeśli i Wy jesteście w tym wieku, koniecznie zaobaczcie dalej, jak się spisał krem...




Nadchodzi taki dzień, kiedy patrzysz w lustro i widzisz: zmarszczki, utratę jędrności i napięcia skóry, zaczerwienienia, spadek witalności? Jeśli odpowiedziałaś tak, to ten krem jest dla Ciebie!

Znajdziesz w nim takie składniki aktywne jak:
Olejek Perilla - uelastycznia i ujędrnia skórę. Nawilża i rewitalizuje. Spowalnia procesy starzenia się skóry działając antyoksydacyjnie. To tradycyjny sekret Japonek słynących z nieskazitelnej cery.
Retinol - wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy. Zwiększa produkcję kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego w skórze. Wspiera odnowę komórkową.
Kwas askorbinowy - wzmacnia naczynia krwionośne. Spłyca zmarszczki. Zmniejsza zaczerwienienia, zapobiega powstawaniu "pajączków".

W rezultacie - odmłodzona, jędrna i zrewitalizowana cera już od pierwszego zastosowania. Będziesz wyglądać i czuć się młodo każdego dnia!!!



Sposób użycia:
Stosujemy na oczyszczoną skórę twarzy. Delikatnie wklepujemy. ( Na kartoniku znajdziemy całą instrukcję akupresury twarzy, która spotęguje działanie kremu )


Kremik znajduje się w szklanym opakowaniu o pojemności 50 ml i dodatkowo chroni go folia. Został przebadany dermatologicznie, nie zawiera parabenów, parafiny ani olejów mineralnych. Nadaje się do wszystkich typów skóry.

Przydatność od otwarcia to okres 6 miesięcy.
Dostępność: Super Pharm, Natura , Rossmann, Hebe, drogerie internetowe
Cena: ok. 30,00 zł


1. Konsystencja tego kremu jest przyjemna, biała i kremowa. Dodatkowo delikatnie pachnie!
2. Szybko się wchłania, nie pozostawia na skórze tłustego filmu, nadaje się zarówno na dzień jak i na noc.
3. Super sprawdza się pod makijaż, a podkład ładnie się na nim utrzymuje.
4. Nie podrażnia i nie zapycha porów.
5. W chwili nałożenia czuje się delikatne ukojenie i chłodzenie.
6. Skóra jest super nawilżona, miękka w dotyku i gładka.
7. Przy dłuższym używaniu zauważalny efekt niwelacji drobnych "pajączków". Znikają również zaczerwienienia skóry.
8. Odczuwalne napięcie skóry oraz niwelacja drobnych zmarszczek. Z tymi głębokimi jednak sobie nie poradził. Mimo wszystko fajnie naciągał :)
9. Plus za dostępność i niską cenę!

***

Znajoma stwierdziła, że jest to bardzo ciekawy produkt do cery właśnie po 40 - tce, ale według niej można zacząć go używać już w moim wieku. Będzie świetnie działał przeciwzmarszczowo i dodatkowo sprawiał, że proces utraty jędrności skóry zostanie zatrzymany. Zachwyciła ją konsystencja, szybkość wchłaniania, a także bardzo niska cena, jak za tak dobry krem. Jeszcze się zastanawiacie????

XOXO

10 komentarzy:

  1. Ja wybrałam Magic Rose do testów - uwielbiam całą tę serię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dla siebie zatrzymałam tą wersję :)

      Usuń
  2. W umie kremik jest bardzo ciekawy, może kupię go mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpisuję więc na wishlistę - potrzeba mi coś na moje zmarszczki na czole :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena bardzo interesujaca wiec z checia skorzystam I pewnie go kupie sobie. Pozdrowionka Anitko :-) Arletunialalunia

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wypróbuję wersję 20+, bo bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o niej będzie recenzja w swoim czasie, a podobno ta wersja sprawdza się super!

      Usuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION