MOJE AKCESORIA / GADŻETY DO WŁOSÓW! + filmik

Dziś taki mały wstęp do mojej pielęgnacji włosów. Prosicie mnie, bym przedstawiła Wam jak to jest z moimi włosami, co robię, że są w takim stanie itd. Dlatego też postanowiłam, iż zacznę od akcesoriów lub jak kto woli gadżetów, które dotrzymują mi kroku w mojej pielęgnacji włosów. Na początek zapraszam Was na filmik, a jeśli nie będziecie mieć dość na dalszą część posta.




Dwa sprzęty, które są ze mną już od kilku lat i sprawdzają się znakomicie:

1. Prostownica, którą dostałam w prezencie od mojej siostry. Posiada wszystkie niezbędne funkcje. Można ustawić w niej temperaturę, wyłącza się gdy jej nie używamy, ma ceramiczne płytki oraz blokadę.
2. Suszarka marki Remington bez której ani rusz. Szybko suszy, posiada funkcję jonizacji powietrza, nie przegrzewa się. Jest super! Polecam Wam suszarki tej marki!!!


Szczotki czy grzebienie to kolejny niezbędnik w pielęgnacji włosów:

3. Tangle Teezer - mam wersję standardową oraz podróżną, ale nie jestem ich wielką fanką. Mimo wszystko znalazłam w nich dwa plusy dzięki czemu szczotki pozostały ze mną. Jeden to ich wygodny kształt, a drugi materiał z jakiego są zrobione.
4. Grzebień bambusowy TBS - rewelacja podczas zabiegów z maskami czy odżywkami. Fantastycznie rozprowadza produkty na mokrych włosach, dobrze przy tym je rozczesuje.
5. Drewniana szczotka z włosiem z dzika - dzięki niej codziennie wieczorem mogę wyczesać resztki lakieru czy inne zanieczyszczenia z moich włosów oraz dodatkowo je nabłyszczyć.


I na koniec akcesoria potrzebne do wszelkiego rodzaju fryzur czy innych zabiegów:

6. Materiałowe, elastyczne gumki do włosów ( H&M ) - nie są może najbardziej trwałe, ale świetnie utrzymują moje włosy związane w wysoki kucyk. Kupuję je od lat i zawsze będę do nich wracać.
7. Invisiboble - kupiłam na przetestowanie i uważam, że są totalnie przereklamowane. Wyrywają mi włosy, nie trzymają kucyka i odkształcają się, a przy tym są strasznie drogie. Ich jedyny plus to materiał z którego są zrobione. Można stosować je, gdy nakładamy maski na włosy i nic nam się nie brudzi. Łatwo się myją i dobrze trzymają koczek.
8. Klipsy - niezbędne podczas suszenia, domowego farbowania, innych kuracji. Tanie i dostępne praktycznie wszędzie.
9. Wypełniacz do koka ( H&M ) - kolejny świetny gadżet, który nadaje piękny kształt naszemu koczkowi. Do tego łatwo się go zakłada i można dopasować jego kolor czy wielkość do swoich włosów.

***

Myślę, że każda z nas ma w swojej łazience choć jeden taki gadżet / sprzęt. Uważam też, że o włosy trzeba dbać, ale i się nimi bawić. Kobieta zmienną jest, a włosy to nas dodatkowy atut. Pokaże Wam jeszcze moją obecną pielęgnację i oczywiście nagram filmik, gdzie wszystko wyjaśniam. Koniecznie podzielcie się ze mną Waszą pielęgnacją i akcesoriami, które Wy stosujecie i używacie każdego dnia :)

XOXO

6 komentarzy:

  1. Widzę tu wiele gadżetów, które sama posiadam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczotka z włosiem z dzika chodzi za mną już od pewnego czasu. Chyba już pora się w nią zaopatrzyć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne szczotki. Grzebień również mnie interesuje
    Zapraszam na recenzję naprawdę dobrej maski.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 COCO COLLECTION , Blogger