11/26/2015

BEAUTY TIPS #8: szybkie porady na przypadki awaryjne i nie tylko!

Witajcie w kolejnym poście na temat trików kosmetycznych i nie tylko, które mogą być pomocne w codziennym życiu. Jestem ciekawa, które z nich znacie, które stosujecie, a o których dopiero się dowiedziałyście. Koniecznie dajcie znać w komentarzach ;)



1. Zamiast ręcznika użyj bawełnianej koszulki do wycierania włosów. Taki zabieg jest dla nich znacznie delikatniejszy i nie niszczy struktury włosa. Musisz jednak pamiętać, by koszulka posiadała 100% naturalnej bawełny.
2. Imbir na porost włosów??? Obierz korzeń i przy pomocy widelca lub blendera zrób z niego papkę. Następnie nałóż ją u nasady włosów na godzinę jeszcze przed ich myciem. Pamiętaj by dobrze go spłukać! Podobno potrafi zdziałać cuda :)
3. Co można zrobić z tuszem? Można go rozcieńczyć dodając do niego kilka kropli do oczu lub też podgrzać suszarką. Ewentualnie rozcieńczyć wkładając opakowanie do gorącej wody. Aby dłużej nam służył pamiętaj o odpowiednim wkładaniu i wyjmowaniu szczoteczki ( nie wolno wpompowywać do opakowania powietrza, bo w ten sposób szybciej nam zaschnie! ).
4. Plastikowa łyżeczka pomocna w malowaniu rzęs? Użyj jej podczas malowania dolnej partii. Dzięki temu nie będziesz mieć problemu z pobrudzoną tuszem dolną powieką.
5. Modny, matowy lakier? Wymieszaj Twój ulubiony kolor ze skrobią kukurydzianą i działaj!!!
6. Szorstkie dłonie? Jest na to sposób. Weź szczoteczkę do zębów, troszkę cukru i krem do rąk. Masuj dłonie okrężnymi ruchami, a na koniec dokładnie umyj ;)
7. Co zrobić, gdy wyschła Ci kredka? Potrzymaj ją przez kilka minut nad płomieniem, a ona znów stanie się miękka!
8. Skończył Ci się płyn do demakijażu i nie masz nic pod ręką? Wykorzystaj oliwę z oliwek lub olej kokosowy. Powinny zadziałać!!!

***

Tak prezentuje się kolejna lista trików, które możecie ale nie musicie wykorzystywać w codziennym życiu. Oczywiście chodzi tu przede wszystkim o awaryjne sytuacje ;) Jeśli macie ochotę na więcej takich porad koniecznie sprawdźcie poprzednie posty z serii BEAUTY TIPS. Ostrzegam, jest tego dość dużo!

XOXO

8 komentarzy:

  1. 1. potwierdzam :) 2. O cudach z imbirem czytałam, i mam ochotę kiedyś wypróbować. 3,4 i 5 nie dla mnie :) 6 mnie pokusiłaś o wypróbowanie, ciekawy sposób na szorstkie dłonie. Ciekawe czy u mnie zadziała. 7 - kredka do oczu lub konturówka - znam i potwierdzam - rewelacyjny sposób. No i 8 - powiedziałabym bardzo sprawdzony i nie tylko jak skończy się płyn ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten imbir to mnie zaskoczył, musze go wypróbowac koniecznie do moich włosów. Buziaki Anitko

    OdpowiedzUsuń
  3. O imbirze i kredce nie wiedziałam muszę ten sposób wypróbować Pozdrawiam bardzo serdecznie Ola z Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne porady, muszę sobie gdzieś to zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o robieniu matowego lakieru ze skrobia, ale ciekawy pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o imbirze to słyszałam, że wbrew pozorom ZWALNIA przyrost włosów - pomimo rozgrzewających właściwości :) wszędzie czytam coś innego,więc boję się spróbować :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION