11/03/2015

Oliwa z Oliwek i Kwiat Tilii w delikatnym żelu pod prysznic i do kąpieli LE PETIT MARSEILLAIS

Na blogu zrobi się dziś jesiennie. Może to przez tonację opakowania bohatera tego posta, a może prze obecną, listopadową aurę, która nas otacza. Nie mniej jednak jakoś nie ciągnie mnie do typowo cytrusowych zapachów, tym bardziej bardzo, bardzo słodkich. Wolę otulać się ciepłymi, może nawet kremowymi aromatami nie tylko perfum, balsamów, ale i żeli pod prysznic. Jeśli tak jak ja potrzebujecie jesiennego ciepła, ten produkt będzie dla Was idealny...




Bogata w kwasy tłuszczowe oliwa z oliwek słynie z wyjątkowych walorów odżywczych i wygładzających. Tilia ma gładką korę i liście w kształcie serca. Jej mocno pachnące, rosnące w gronach białokremowe kwiaty, które wabią liczne pszczoły, są zbierane w czerwcu i lipcu. Cenione za walory kojące są wykorzystywane do przygotowywania delikatnych ziołowych naparów.

Lekka formuła powyższego żelu pod prysznic i do kąpieli idealnie nadaje się zarówno w tych dwóch przypadkach. Obfita, łatwa do spłukiwania piana delikatnie myje skórę, odkrywając prawdziwy zapach Prowansji. Jego naturalna nuta oczaruje każdego z Was!

Skład:


Znajdziemy tu związki oczyszczające, glicerynę, ekstrakt z kwiatów Tilii, związki pieniące, związki zapachowe, konserwanty, kwas cytrynowy, oliwę z oliwek itd. Produkt nie zawiera parabenów.

Żel posiada pH neutralne dla skóry i został przetestowany dermatologicznie.
Opakowanie to duża butelka o pojemności 650 ml, która nadaje się do recyklingu.
Przydatność od otwarcia - 12 miesięcy.
Dostępność: Rossmann, Super - Pharm, Natura, Tesco itd.
Cena: często na promocji w granicach między 10,00 a 15,00 zł


1. Konsystencja jest żelowa, lekka, przezroczysta o zielonym zabarwieniu.
2. Zapach kojący, delikatny, kwiatowo - kremowy.
3. Produkt bardzo dobrze się pieni, a w kąpieli tworzy obfitą pianę.
4. Doskonale oczyszcza, nie podrażnia, nie wysusza skóry.
5. Zapach nie utrzymuje się długo, natomiast fantastycznie relaksuje zarówno w wieczornej kąpieli jak i podczas porannego prysznica. Według mnie jest idealny na tą właśnie porę roku :)
6. Przypadnie do gustu nam kobietom, ale i mężczyźni bardzo go polubią.
7. Niesamowita wydajność oraz plus za dużą, rodzinną butlę.

***

Wyjątkowy zapach dostarcza nam prawdziwej przyjemności. Jeden produkt i dwa zastosowania to rewelacyjne rozwiązanie oraz oszczędność naszych pieniędzy. Do tego super piana, świetne działanie, czego potrzeba nam więcej??? Przyznaję, uwielbiam żele LPM i mam swoje wybrane perełki zapachowe w zależności od pory roku. Bohater dzisiejszego posta to jeden z nich. A jeśli jeszcze nie próbowaliście, gorąco Wam polecam!

XOXO

15 komentarzy:

  1. Miałam kilka żeli z tej firmy i całkiem dobrze się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie idealnie sprawdzają się praktycznie wszystkie :)

      Usuń
  2. Ja lubię żele LPM , choć akurat tego nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnego żelu z LPM ale ostatnio ten kusi mnie najbardziej ;) Jednak mam takie zapasy żeli, że nie prędko go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować :) Oliwki przyciągają ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego muszę go znaleźć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie wielofunkcyjne kosmetyki, będę miała go na uwadze :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z zapachem raczej bym się nie polubiła ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie tym wariantem LPM, ciekawe, czy zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION