12/07/2015

NAJLEPSZE FILMY ŚWIĄTECZNE - moja lista i 6 wybranych pozycji

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta ;) Dziś mam dla Was propozycję moich ulubionych filmów w obecnym klimacie. Łapcie za gorącą czekoladę, grzaniec lub też herbatkę, miękki kocyk i do dzieła! Co wybierzecie z mojej listy na dzisiejszy wieczór?

 Zdj. grafika Google



1. Kevin sam w domu

To już nie tylko tradycja, to już zdecydowanie legenda. Nic tak nie rozśmiesza, poprawia humoru i wprowadza w świąteczny nastrój. Chyba nie muszę przedstawiac Wam tego filmu :)


2. To właśnie miłość

Bohaterów tego filmu łączą rodzinne i towarzyskie więzi przeplatane różnymi typami miłości. W roli głównej oczywiście Hugh Grant!!! Wspaniała i wzruszająca komedia warta sprawdzenia.


3. Holiday

Dwie kobiety, dwóch różnych mężczyzn i dwa różne światy, które przeplatają się właśnie w świątecznej atmosferze. Co się wydarzy? Kiedy pojawi się miłość?  


4. Czekając na cud

Historia bohaterów, którzy czekają na wyjątkowy cud. Taki, który odmieni ich życie. W dodatku świetna obsada. Co powiecie na taki temat? 

 5. Cztery gwiazdki

Bohaterowie tego filmu muszą zmierzyć się z wyzwaniem. Jakim? Koniecznie sprawdźcie :) 


6. Listy do M.

Na mojej liście nie może zabraknąć pierwszej części Listów M. Wyjątkowa i wzruszająca komedia w świątecznej atmosferze. A kto z Was widział już drugą część? 

 ***

Nie wypisałam Wam tu wszystkich dostępnych filmów świątecznych, gdyż według mnie te są zdecydowanie najlepsze i najpiękniej oddają obecny klimat. Jestem ciekawa czy je znacie, albo jakie Wy polecacie. Tylko proszę bez horrorów ;) 

XOXO

14 komentarzy:

  1. uwielbiam "Listy do M"! pierwsza część rozbawia i wzrusza, druga jest bardziej... refleksyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez lubie te filmy a Kevina juz znam na pamięć :)
    Zapraszam na nowa recenzje i zapowiedź Dior oraz Clarins :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę obejrzeć wreszcie Listy do M. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam wszystkie ;) i chyba natchnęłaś mnie na post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez Kevina (choć zna się go na pamięć) to nie święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kevin to już tradycja :)
    Ja dodałabym jeszcze "Świąteczny pocałunek" :) Razem z mamą uwielbiamy ten film, nie tylko w święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Listy do M idę od dłuższego czasu no i nie mogę dojść :) może w ten weekend co będzie uda mi się dotrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne.. Uwielbiam w tym okresie oglądać filmy świąteczne;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super lista musze obejrzec niektore

    OdpowiedzUsuń
  10. ja widziałam drugą cześć Listów do M :-) naczytałam się, że jest gorsza..ale jak dla mnie - równie fajna! :-) polecam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama nienawidzi Kevina ;d
    A Listy do M. 2 już widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Większości nie znam, wiec muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście nie mogło zabraknąć Kevina, zgadzam się, że to już nie tylko tradycja, ale legenda świąteczna :D Seans obowiązkowy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION