3/14/2016

CAŁA PRAWDA O PRZEDŁUŻANIU RZĘS!

Gdy kilka lat temu zabieg zagościł w salonach, zaczął wzbudzać kontrowersje. Przedłużanie rzęs? Jak to możliwe? Dziś już chyba nikogo nie dziwi, a chętnych kobiet jest coraz więcej. Dlaczego? W dzisiejszym poście poznacie wady i zalety takiego zabiegu, a także wskazówki na co należy zwrócić uwagę zanim wybierzecie się na przedłużanie rzęs...



Metod, technik i samych sztucznych rzęs jest na rynku bardzo dużo. Informacje na ten temat zdobędziecie nie tylko w necie, ale również w salonach, które oferują taką usługę. I tak jak pojawiają się plusy takiego zabiegu, są również i minusy.

Plusy przedłużania rzęs: 
  • ogromna wygoda i ułatwienie codziennego makijażu
  • oszczędność czasu przy wykonywaniu codziennego makijażu
  • poprawa samopoczucia,
  • od razu po przebudzeniu czujemy się lepiej
  • można zupełnie zrezygnować z makijażu, bo cały efekt robią przedłużone rzęsy
  • dobre rozwiązanie dla osób, które mają problemy z tuszowaniem własnych rzęs
  • sztuczne rzęsy mogą zastąpić naturalnie proste, sztywne i jasne rzęsy
  • świetna opcja na wyjazd, na wakacje, na wielkie wyjście

Minusy przedłużania rzęs: 
  • naturalne rzęsy ulegną znacznemu osłabieniu
  • demakijaż oczu będzie zajmował więcej czasu
  • trzeba ostrożnie obchodzić się z takimi rzęsami, odpowiednio o nie dbać by nie uszkodzić naszych naturalnych
  • przy demakijażu nie wolno stosować produktów zawierających w składzie olejki
  • chwile po zabiegu może wystąpić wzmożone łzawienie
  • przy bardzo wrażliwych oczach może wystąpić efekt delikatnego podrażnienia lub wzmożone ropienie
  • zabieg jest dość drogi, ale wystarcza nam na ok. 3 tygodnie
  • nie jest to dobre rozwiązanie dla osób, które posiadają naturalnie słabe rzęsy


Na co należy zwrócić uwagę przed podjęciem decyzji o zabiegu: 

- jakie doświadczenie posiada stylistka / stylista rzęs i jak długo wykonuje zabieg
- czy stylistka / stylista rzęs może pochwalić się zdjęciami swoich prac
- jakiej marki są rzęsy i klej
- polecam poczytać opinie w necie o stylistce / styliście rzęs

Na co należy zwrócić uwagę przed samym zabiegiem: 

- czy stylistka / stylista rzęs poinformował nas o przebiegu zabiegu i o jego długości
- czy stylistka / stylista rzęs obejrzał nasze naturalne rzęsy i dobrał do nich odpowiednie długości sztucznych rzęs, a także doradził jakie będą najlepsze
- czy udzielono nam informacji jak należy się obchodzić ze sztucznymi rzęsami i czego nie wolno nam robić po zabiegu

***

Mam nadzieję, że moje rady pomogą Wam w podjęciu decyzji. Sama jestem zwolenniczką przedłużania i jeśli tylko trafia mi się taka okazja lubię z niej skorzystać :)  Dajcie znać, co Wy sądzicie o przedłużaniu rzęs i jakie macie doświadczenia z tym związane.

XOXO

8 komentarzy:

  1. Marzę o przedłużanych rzęsach, ale moja koleżanka miała je na oczach tylko tydzień i powypadały (robiła je profesjonalistka, więc może była to wina złej pielęgnacji lub po prostu tak szybko takie rzęsy wypadają u niektórych?). Efekt był genialny, ale trwałość niewspółmierna do ceny, więc ciągle waham się, czy się zdecydować na doczepienie. I nie wiem tez, czy moje naturalne rzęsy by to wytrzymały. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, to może być wina kleju. Po drugie rzęsy mogły być w tej ostatniej fazie życia i stąd też dużo ich wypadło. Czasem ciężko jest ustalić przyczynę, choć może to też być zła pielęgnacja :(

      Usuń
  2. Ja swoje rzęsy względnie lubię, choć ostatnio się przerzedziły. Ale myślę, że to super rozwiązanie dla osób, które mają krótkie i jasne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, to jest całkiem fajne rozwiązanie :)

      Usuń
  3. Podobają mi się takie rzęsy, ale widzę u koleżanek, że im dłużej je noszą, tym więcej sobie ich dokładają i zaczynają wyglądać komicznie. Efekt jest fajny, jeśli robimy to tak, by wyglądać naturalnie. :)
    Przetestowałam również u siebie taki zabieg rekonstrukcji brwi... myślę, że to też za jakiś czas będzie tak popularne jak przedłużanie rzęs. Jeśli masz ochotę, to zerknij na efekt w ostatnim poście.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie planuję (lubię moje rzęsy), ale jak ktoś nie jest zadowolony że swoich to niech korzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz miałam przedłużane rzęsy i to niesamowita wygoda. Fakt, po nich rzęsy były dość osłabione, ale dużą rolę odgrywa również komfort psychiczny. Po zdjęciu rzęs nagle poczułam się taka naga i zaniedbana. Od tamtego czasu dwa razy odbyłam kurację odżywkami i byłam zadowolona z efektów. Mimo to w lecie planuję założyć rzęsy, żeby przez wysokie temperatury nie chodzić jak panda z rozmazanym tuszem. Rzadko komentuję, ale oglądam Cię na snapie i w innych kanałach i muszę to powiedzieć, jesteś świetną, kompetentną i uroczą babką! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i mam nadzieję, ze będziemy miały możliwość bliżej się poznać. Ściskam mocno :*

      Usuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION