4/26/2016

LE PETIT MARSEILLAIS MANDARYNKA I LIMONKA - delikatny żel pod prysznic

Skoro mamy wiosnę to czas na pięknie pachnące, ale i odświeżające i dodające energii poranki. Co najlepiej sprawdza się pod prysznicem o tej porze roku? Oczywiście połączenie cytrusów w oprawie żywych kolorów!!! I taki właśnie jest bohater dzisiejszego posta. Zielony, energetyzujący, ale i delikatny żel pod prysznic LPM...




Kilka słów od producenta: 

Poczuj naturalną moc cytrusów: cenionej za bogaty owocowy aromat mandarynki, pochodzącej z wyselekcjonowanych zbiorów dojrzewających w pełnym słońcu basenu Morza Śródziemnego, oraz limonki, o lekko kwaśnym miąższu, z upraw organicznych na Korsyce. 

Le Petit Marseillais Mandarynka i Limonka oczyszcza i delikatnie nawilża skórę. Obfita, łatwa do spłukiwania piana pozostawia na niej zapach soczystej mandarynki. Skóra promienieje - jest miękka, nawilżona i odświeżona. 


Nie będę ukrywać, że tak żywe kolory opakowań wywołują u mnie uśmiech na twarzy. I choć zielony nie należy do moich ulubionych odcieni to przyznam, że żel totalnie wpasował się w mój gust!!!!
Opakowanie posiada pojemność 400 ml.
Dostępność: Rossmann, Super Pharm, Natura, Tesco
Cena: ok.10,00 - 15,00 zł

Skład


Znajdziemy tu glicerynę, wyciąg z limonki, wyciąg z mandarynki, związki zapachowe, substancje powierzchniowo - czynne, barwniki itd.


1. O ile opakowanie posiada fajny kolor, o tyle sam żel jest tylko lekko zielony i pachnie słodko, przyjemnie, cytrusowo. Jest to taki aromat, który fantastycznie pobudza rano i dodaje energii, a  użyty w ciągu dnia świetnie odświeża. Jak dla mnie rewelacja w okresie wiosenno - letnim!
2. Nie ma mowy o podrażnieniu, czy wysuszeniu. Nie odczuwam specjalnego nawilżenia, ale cieszy mnie fakt, że moja skóra nie jest zaczerwieniona, sucha i mało przyjemna w dotyku. Wręcz przeciwnie!!! Nie zawsze rano mam czas na użycie balsamu do ciała, a ten produkt sprawia, że nie muszę się o nic obawiać.
3. Rzeczywiście tworzy się obfita piana już przy aplikacji dosłownie odrobiny żelu, a to sprawia iż jest on wydajny i przyjemny w stosowaniu.
4. Dobrze oczyszcza i pięknie pachnie. To chyba jego największe atuty. Do tego nie jest drogi i dostępny praktycznie wszędzie.
5. Co ciekawe, również mój mężczyzna zakochał się w tym żelu. Testujemy razem nowe zapachy, a każdy z nas ma inny gust. Co się okazało w przypadku tego kosmetyku jesteśmy zgodni w każdym aspekcie ;)

Uwielbiam żele LPM. Wypróbowałam już praktycznie każdy zapach. Mam swoich ulubieńców i nie wyobrażam sobie dziś porannego prysznica czy wieczornej kąpieli bez tych produktów. Jestem ciekawa, czy i Wy tak macie? Który zapach LPM najbardziej do Was pasuje?

XOXO

6 komentarzy:

  1. lubię jak jest sporo piany podczas kąpieli :-) a opakowanie też musi przyciągać wzrok :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się skuszona tym zapachem, na lato byłby dla mnie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co wypróbowałam 3 zapachy. Tego nie miałam, ale jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze ale na pewno zakupie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez je lubie. Tego nie mialam, chyba bedzie nastepny

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te żele, bo tworzą fajną pianę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION