5/13/2016

NOWA, PIELĘGNUJĄCA LINIA KOSMETYKÓW DO MYCIA LE PETIT MARSEILLAIS

Każda z nas posiada swoje sprawdzone rytuały piękna i doskonale wiemy, co dla nas jest najlepsze. Stawiamy na takie składniki, które nie tylko będą pielęgnować naszą skórę, ale i ją chronić. Co za tym idzie dopasowujemy kosmetyki do naszych indywidualnych potrzeb, a czasem znów mamy ochotę odkrywać nowości. I właśnie mając odpowiednią wiedzę, a także znając nasze kobiece "zachcianki" marka LE PETIT MARSEILLAIS przygotowała coś specjalnego...



Nowa linia produktów do mycia ciała została stworzona z myślą o każdej kobiecie, a działanie każdego kosmetyku uwarunkowano poprzez odpowiednio dobrany skład i konsystencję. Dodano do tej mieszanki składniki pochodzenia naturalnego, które nie tylko oczyszczają skórę i wyjątkowo pachną, ale także kompleksowo działają na skórę zmieniając codzienny prysznic w wyjątkowy rytuał pielęgnacji. 

Zobaczcie teraz, jakie kosmetyki znalazły się w tej linii: 



Krem pod prysznic HYDRATATION INTENSE - masło Shea i akacja

Krem pielęgnujący do mycia ciała o urzekającym zapachu i bogactwie składników pochodzenia naturalnego. Nie tylko doskonale oczyszcza, ale i pielęgnuje. Zawarte w nim masło Shea nawilża i natłuszcza, natomiast akacja nadaje delikatny, słodki zapach. Skóra po takim zabiegu staje się intensywnie nawilżona i odżywiona. 

Olejek do mycia NUTRITION - olej arganowy i kwiat pomarańczy

Formuła tego produktu to nic innego jak delikatny olejek o przyjemnym zapachu, który nie tylko działa oczyszczająco, jak i pozostawia skórę intensywnie odżywioną i jedwabiście gładką. Połączenie regenerującego skarbu Maroka jakim jest olej arganowy z wyjątkowym aromatem kwiatu pomarańczy sprawia, że poranny prysznic jest dla nas prawdziwym rytuałem piękna. 





Olejek do mycia NUTRITION - olej z orzechów laskowych i mleczko pszczele

Ten olejek został stworzony na bazie olejku z orzechów laskowych, bogatych w cenne dla skóry oleje roślinne, a także mleczka pszczelego, które posiada właściwości odżywcze. Połączenie to sprawia, że skóra po kąpieli staje się intensywnie odżywiona, nawilżona i jedwabiście miękka. 

Balsam myjący NUTRITION INTENSE - masło arganowe, wosk pszczeli i olejek różany

Natomiast producent tego balsamu gwarantuje nam nie tylko dobre oczyszczenie, ale przede wszystkim intensywne odżywienie i nawilżenie aż do 24 godzin. Masło arganowe chroni skórę przed wiatrem i słońcem. Wosk pszczeli wygładza i pielęgnuje, a olejek różany dodaje niesamowitego zapachu. 



Każda kompozycja zamknięta jest w wygodnych, plastikowych buteleczkach o pojemności 250 ml, a ich przydatność od otwarcia to okres 12 miesięcy. 
Możemy kupić je już w drogeriach Rossmann, zdecydować który będzie odpowiedni dla nas i cieszyć się przyjemnym, pachnącym, ale i pielęgnującym rytuałem pod prysznicem. I tu przyznam się Wam szczerze, że i ja mam już swojego faworyta! Jest nim różowy balsam z olejkiem różanym, który pokochałam od pierwszego użycia. Jestem ciekawa, czy poznaliście już te produkty, a jeśli tak to który przypadł Wam najbardziej do gustu? 

 http://www.le-petit-marseillais.pl/artyku%C5%82/nowa-pielegnujaca-linia-kosmetykow-do-mycia-le-petit-marseillais


XOXO

14 komentarzy:

  1. A u mnie próbki leżą i leżą i jakoś nie mogę się za nie zabrać żeby wypróbować je ... chyba czas to zmienić :) oby tylko nie wysuszał skóry to będzie ok :D także jeszcze ich nie poznałam ale dziś może to się zmieni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak Ci się sprawdzają :)

      Usuń
  2. Nie poznałam jeszcze nowości od Marseillais, ale najbardziej moją uwagę zwrócił Twój ulubienic - czyli różowy balsam z olejkiem różanym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowny i gorąco go polecam :)

      Usuń
  3. U mnie najlepiej sprawdza się ten z arganem i pomarańczą, ale zapachowo najbardziej urzekł mnie akacjowy :) Też o nich ostatnio pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej marki, mają ładne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym dodała, że nawet bardzo ładne!

      Usuń
  5. ostatnio widziałam reklame tych żeli i chyba się skusze na ten z woskiem pszczelim i olejkiem różanym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejki mnie zainteresowały. Będę musiała któryś przygarnąć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają fajne składy, konsystencje i pięknie pachną!

      Usuń
  7. Boże lilie ♥♥ Czekam na tą serię u nas w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze niczego z tej firmy, nawet nie wiem dlaczego do tej pory na nic się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION