5/26/2016

Oh! So Beautiful z majowym beGlossy

Kto z Was jeszcze nie widział nowego, majowego pudełeczka beGlossy? A może zastanawiacie się, która wersja Wam przypadnie? Tak się składa, że moje pudełko idealnie wpasowało się w mój gust. Dlaczego? Tego dowiecie się w dalszej części dzisiejszego posta! Zapraszam ...




Oh! So Beautiful to pudełeczko dedykowane kobiecości. Ma sprawić, że poczujemy się atrakcyjne i pewne siebie także na co dzień! Co w nim znajdziemy?


VICHY MLECZKO - SERUM DO CIAŁA IDEAL BODY

Jego zadaniem jest długotrwale nawilżyć, wygładzić i ujędrnić naszą skórę. Zawiera w składzie pielęgnujące olejki oraz składniki aktywne o działaniu nawilżającym, złuszczającym i wspomagającym odnowę komórkową skóry. Można go stosować na skórę wrażliwą, gdyż nie zawiera parabenów i jest hipoalergiczny.

Moja opinia: 

Taka miniaturka to świetne rozwiązanie na wyjazdy czy np. na siłownię. Ma pojemność idealną, bo aż 30 ml więc bardzo dobrze, że nie jest to jednorazowa saszetka. I choć nie jestem wielką zwolenniczką VICHY to cieszę, że w pudełeczku znalazło się to mleczko. Przyznaję, że jeszcze nie stosowałam, a zachowam sobie na wakacyjny wyjazd ;)


EFEKTIMA PUDROWO - MATUJĄCA MGIEŁKA W SPRAYU PORE&MATT - CONTROL

Jej działanie to przede wszystkim zmatowienie cery, poprawa jej wyglądu i pomoc w redukcji porów.

Moja opinia: 

Po pierwsze pełnowymiarowy produkt, więc już na wstępie duży plus. Po drugie świetne rozwiązanie, które zastąpi silikonową bazę pod makijaż, wygładzającą pory. Mamy tu lepsze działanie w spray'u i lepszy skład. Czy rzeczywiście działa? Przetestowałam i potwierdzam!!!!


GOLDEN ROSE LAKIER DO PAZNOKCI ICE CHIC

Produkt z najnowszej serii lakierów, wyróżniającej się bardzo bogatą paletą barw oraz olśniewającym połyskiem. Długotrwale utrzymuje się na paznokciach. Pozwoli on uzyskać prawdziwy efekt tafli lodu.

Moja opinia: 

Sprawdziłam paletę barw i przyznaję, że jest świetna. Mi przypadł piękny, lekko turkusowy kolor, który będzie idealnie pasował do letniej opalenizny! Strzał w dziesiątkę :)


SHEFOOT MASKA DO STÓP REGENERUJĄCO - ODPRĘŻAJĄCA

Ma intensywnie nawilżyć, wygładzić i odbudować naskórek, a nasze stopy już po pierwszej aplikacji mają stać się jedwabiście gładkie. Dodatkowo zawiera ona innowacyjne połączenie składników, które zwiększają elastyczność skóry i wspomagają wnikanie składników odżywczych w jej głąb.

Moja opinia: 

Maseczka starczyła mi na dwie aplikacje. Nakładałam ją wieczorem, później skarpetki, a efekt? Jak dla mnie bomba. Wygładzenie jest! Odżywienie jest! Bardzo fajny produkt i cieszę się, że mogłam go przetestować.


L'OCCITANE DROGOCENNY KREM NA DZIEŃ - NOWA FORMUŁA

Dzięki niemu nasza skóra ma być bardziej miękka i wyraźnie wygładzona, a już po pierwszym tygodniu stosowania zauważymy, ze skóra jest napięta, po miesiącu bardziej jędrna. Krem ma również chronić naszą skórę przed szkodliwymi czynnikami środowiska, które odpowiadają za jej starzenie.

Moja opinia: 

Pierwszy raz spotkałam się z tą serią kilka lat temu. Zainteresował mnie główny składnik, czyli nieśmiertelnik. Roślina, która nigdy nie więdnie. Kupiłam kilka kosmetyków i zaczęłam stosować. I co? Zakochałam się. Minusem jest wysoka cena tego produktu w pełnowymiarowym opakowaniu, ale jeśli jeszcze raz, dzięki beGlossy mogę przetestować to cudeńko to jestem jak najbardziej na tak!


CALVIN KLEIN CK2 

Prezent w pudełeczku - próbeczka perfum

Jest to zapach tak uniwersalny, że możemy stosować go my kobiety, ale i nasi mężczyźni. Przyznaję, że chwyciłam po niego od razu po otwarciu pudełeczka. Co się okazało, to nie jest mój zapach, moja nuta. Ja wolę cięższe i bardziej słodkie. Nie mniej jednak cieszę się, że beGlossy dodało dla nas taką małą niespodziankę.

Podsumowując

Moja wersja jest jak najbardziej udana. Podobają mi się wszystkie, zawarte w niej kosmetyki. Z drugiej strony jestem ciekawa już następnego pudełeczka w czerwcu. Co tym razem wymyśli ekipa beGlossy? Jakie wersje wpadły w Wasze ręce? Znacie wyżej przedstawione kosmetyki?

 http://www.beglossy.pl/

XOXO

8 komentarzy:

  1. Gdybym zakupiła tą edycję pudełka byłabym niezadowolona. Zaciekawił mnie jedynie krem L'Occitane i próbka zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem bardzo ciekawa balsamu do ciała z Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pudełeczko :) Nie znam żadnego z tych produktów ;) Najbardziej zainteresował mnie krem na dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem niezła zawartość, choć poprzednia podobała mi się bardziej ;) Nie jestem fanką Vichy a widziałam też wersje z kremem Bandi, z którego bym się ucieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardzo ciekawi ten kremik z L'OCCITANE :) Nigdy nie miałam nic z tej firmy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie odnośnie lakieru Golden Rose - ostatnio nabyłam jeden z tej serii, o kolorze którego szukałam od ponad roku (neonowy róż). Tyle że po powrocie go domu - doczytałam na buteleczce napis "do sztucznych paznokci" :( Wiesz może co się stanie gdy się nim pomaluje naturalne paznokcie? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupuję tych pudełeczek. Mgiełka mnie Zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Mgiełka całkiem fajna tylko radzę uważać,mając na sobie czarną bluzkę spryskałam sobie na twarz mgiełką a cały pył osiadł się na bluzce :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION