WIOSENNA ENERGIA Z beGLOSSY - przegląd pudełka i moja opinia

Już od jakiegoś czasu możemy cieszyć się wiosną, a jest to zdecydowanie moja ulubiona pora roku. Natura rodzi się do życia, pojawia się więcej słonecznych dni, a i my nabieramy energii!!! Zmieniamy swoje nawyki żywieniowe, zaczynamy przygotowania do lata, czasem mamy też ochotę na małe zmiany czy to w swoim wyglądzie czy znów w pielęgnacji. A skoro mowa o kosmetykach mam dziś dla Was coś specjalnego. Wybór nie należał do mnie, choć przyznaję, że jest znakomity. BeGLOSSY przygotowało dla Was wyjątkowe pudełko, z którym możecie powitać wiosnę i zacząć szykować się na kolejny sezon. Co tym razem znalazło się w jego wnętrzu?



O ile dobrze się orientuję wersje do wyboru były dwie. W mojej znalazły się całkiem fajne kosmetyki, ale nie pokazałam ich Wam od razu po ich otrzymaniu, bo chciałam je najpierw przetestować. Jeśli śledzicie mnie na snapchacie to mogliście zobaczyć na żywo już kilka testów. Zachęcam Was do subskrypcji ;)

 http://www.beglossy.pl/beauty/beglossy-wiosenna-energia


-417 SZAMPON WITAMINOWY CATHARSIS

Oparty na naturalnych składnikach aktywnych, takich jak minerały z Morza Martwego, energizujące wit. A, B, C, E i F, wyjątkowe wyciągi roślinne z rumianku, papai, wanilii i aloesu. Ma za zadanie skutecznie oczyścić włosy, nawilżyć skórę głowę, a także sprawić, że włosy staną się zdrowsze, mocniejsze i bardziej lśniące.

Moja opinia:

Ta mała tubka starczyła mi na kilka użyć. Co się okazało, szampon ładnie pachniał, miał fajną żelową konsystencję, tworzył wystarczającą pianę, ale co najważniejsze to dobrze oczyszczał włosy, które po jego zastosowaniu były miękkie i lśniące. Plus również za to, że nie podrażniał, a tym bardziej nie powodował uczucia swędzenia. Szkoda, że było go tak mało, bo fajny z niego kosmetyk!


EXCLUSIVE COSMETICS Hydrożelowe płatki pod oczy

Innowacyjna hydrożelowa formuła, oparta na odmładzającym ekstrakcie z perły, dzięki której zredukujemy obrzęki i cienie pod oczami, a także rozświetlimy i wygładzimy.

Moja opinia: 

Po pierwsze zakochałam się w tych płatkach ze względów wizualnych. Tak modny ostatnio "efekt syrenki" przez jakiś czas miałam pod moimi oczami!!!! Płatki te nie tylko pięknie się błyszczą, ale są też dobrze nasączone serum, które przyjemnie chłodzi, nawilża i wygładza. Owszem, pojawia się delikatne rozświetlenie, ale to za mało by usunąć cienie pod oczami. Mimo wszystko uważam, że są świetne :)


CARMEX balsam limonkowy do ust

Jeden z najbardziej lubianych produktów do ust, który nawilża i regeneruje, dodatkowo chłodzi i daje uczucie świeżości oraz lekkości. Co jest również bardzo ważne - zawiera filtr przeciwsłoneczny SPF 15.

Moja opinia: 

O ile nie przepadam za standardowym Carmex'em ze względu na jego mentolowy smak tak ten bardzo przypadł mi do gustu. Najprawdopodobniej za sprawą dodanej limonki, dzięki której moje doznania są zupełnie inne. Długotrwałe nawilżenie i regeneracja to oczywisty plus. Co za tym idzie również efektywne działanie. Jeśli kiedyś przyjdzie mi jeszcze sięgnąć po CARMEX to na bank będzie to właśnie ten!!!!


CATRICE POCZWÓRNE CIENIE ABSOLUTE EYE COLOUR 

Pastelowy kwartet, dzięki któremu stworzymy lekki, świeży makijaż oka, ale może on również stanowić idealną bazę w połączeniu z innymi kolorami. Znajdziemy tu kombinację antycznego różu i odcieni mrożonego truskawkowego jogurtu, a nasz makijaż stanie się subtelny i naturalny.

Moja opinia: 

Muszę przyznać, że owa paletka nie tylko idealnie wpisuje się w kolorystykę samego pudełeczka, ale co ciekawe idealnie odzwierciedla mój codzienny makijaż, o którym pisałam Wam kilka dni temu. Wszystkie te kolory są strzałem w dziesiątkę. Delikatne, rozświetlające spojrzenie, całkiem dobrze napigmentowane. Mogą być fajną bazą dla innych odcieni, choć ja lubię je zdecydowanie sote!!!


BIODERMA HYDRABIO PERFECTEUR SPF 30 - nawilżający, wygładzający i rozświetlający

Nowość marki BIODERMA i to nie byle jaka!!! Intensywnie i na długo ma nawilżać naszą skórę oraz przywracać jej blask. Dodatkowo kryć drobne zmarszczki i niedoskonałości, a także zapobiegać przedwczesnemu starzeniu się skóry i chronić przed promieniowaniem UV.

Moja opinia: 

Jest to jedyny produkt z tego pudełeczka, o którym dziś Wam za wiele nie mogę powiedzieć. Jestem w chwili jego testowania, a pełna recenzja ukaże się za jakiś czas na blogu ;)

 Podsumowując: 

Jestem bardzo zadowolona z zawartości tego pudełka. Ekipa beGlossy dobrze dobrała kosmetyki, plus za ich pełnowartościowe opakowania i dostępność. Ogromnie cieszę się z nowości marki BIODERMA i mam nadzieję, że w następnych pudełeczkach również będą pojawiać się takie perełki. Jestem ciekawa, kto z Was zamówił tą wersję i czy znacie wyżej wymienione kosmetyki?

 http://www.beglossy.pl/

XOXO

11 komentarzy:

  1. Płatki pod oczy i Carmex bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam takie samo pudełeczko i jestem zadowolona, choć nie wszystko jeszcze testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej ciekawi mnie nowość od Biodermy, dlatego czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kilkakrotnie widziałam tą zawartość i muszę przyznać, że mnie zachwyca. Osobiście jestem z niej zadowolona chyba w 100%, aż żałuję że go nie zamówiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Carmex dobra sprawa :) A i wiem, że zupełnie bezpodstawnie to zabrzmi, ale przypomniałaś mi, że nie mogę się dokupić różu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi niestety ta zawartość się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem strasznie ciekawa nowej Biodermy. Można ją już gdzieś kupić? Zawsze zamawiałam Biodermę w Melissie albo na Allegro, ale na razie tego kremu tam nie ma...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 COCO COLLECTION , Blogger