BEAUTY FESTIVAL Z BEGLOSSY - PRZEGLĄD LIPCOWEGO PUDEŁECZKA!

"Każda kobieta lubi czuć się atrakcyjnie, więc i Ty dołącz do festiwalu piękna! W tym zestawie znajdziesz produkty, które pozwolą Ci wyglądać olśniewająco i sprawdzą się w każdej sytuacji. Postawiłyśmy na pielęgnację, ale nie zapomniałyśmy o wielbicielkach koloru. Z pewnością znajdziesz tu swoich ulubieńców!" Maja i Kasia z zespołu beGlossy. I takim właśnie opisem zapraszam Was dziś na przegląd lipcowego pudełeczka. Jesteście ciekawe, co tym razem się w nim ukryło i jakie jest moje zdanie na temat zawartości? Jeśli tak, zapraszam do dalszej części ...




AUSSIE SUCHY SZAMPON DO WŁOSÓW Z NOWEJ KOLEKCJI

Cena - 16,99 zł / 180 ml

Błyskawicznie oczyszcza włosy bez użycia wody, zapewniając im kwiatową świeżość, a to wszystko dzięki wyjątkowym australijskim składnikom.  Dzięki niemu zaoszczędzisz czas podczas układania fryzury, idealnie sprawdzi się na wakacjach i w sytuacjach awaryjnych. 

Największy w pudełeczku i pełnowymiarowy produkt w postaci suchego szamponu to świetna sprawa właśnie na letnie wyjazdy, festiwale i wszelkie podróże. Bardzo podoba mi się jego szata graficzna, plus fajny zapach. Jak na początek odkrywania pudełeczka jestem zdecydowanie na tak!




YASUMI KREM DO TWARZY Z KWASEM LAKTOBIONOWYM 

Cena - 125,00 zł / 50 ml

Specjalistyczny krem o działaniu nawilżającym przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju cery. Zawarty w nim kwas laktobionowy, o silnych właściwościach antyoksydacyjnych, nadaje skórze optymalne nawilżenie i miękkość. 

Kolejny pełnowymiarowy kosmetyk, z którego jestem najbardziej zadowolona. Markę YASUMI znam doskonale, a Wy wiele razy mogliście poczytać o tych produktach. Wiem też, że jest ona bardzo profesjonalna i ma świetne preparaty, którym można zaufać. Dlatego też z ogromną przyjemnością wypróbuję powyższy krem i muszę stwierdzić, iż beGlossy ma u mnie wielki plus za tak dobre podejście. Coś dla każdego typu cery, coś z antyoksydantami!!!!!




CATRICE LAKIER DO PAZNOKCI W ODCIENU 18 BLOODY MARY TO GO

Cena - 10,49 zł / 10 ml

Lakier utrzyma się na Waszych paznokciach przed długi czas i zapewni im wysoki połysk oraz perfekcyjne krycie. Odcień Bloody Mary To Go to kolor uniwersalny, a zarazem modny i sprawdzi się u każdej kobiety! 

Kolorowy dodatek do pudełeczka to fajna sprawa. Odcień lakieru jak najbardziej uniwersalny, choć ja bym chyba wolała coś bardziej pastelowego. Ale nie ma co narzekać, bo i tak fajnie :)




CLEAN HANDS ANTYBAKTERYJNY ŻEL DO RĄK Z KOMPLEKSEM NAWILŻAJĄCYM 24H

Cena - 3,29 zł / 30 ml

Żel usuwa 99,9 % bakterii bez użycia wody. Lekka konsystencja sprawia, że preparat łatwo się rozprowadza i błyskawicznie wchłania, pozostawiając na skórze uczucie przyjemnego nawilżenia. Stosujemy go wszędzie tam, gdzie umycie rąk nie jest możliwe. Możemy nosić go w torebce, a także zabrać ze sobą w podróżnej kosmetyczce. 

Zgodzę się z każdym powyższym punktem. Taki żel to świetna sprawa nie tylko w okresie letnim, ale praktycznie zawsze i wszędzie. Opakowanie 30 ml jest ok, cena też rewelacyjna. Żel ma lekko niebieską konsystencję. Po rozprowadzeniu na rękach zapach alkoholu bardzo szybko się ulatnia, a pozostaje świeży i przyjemny aromat. Kolejny plus dla beGlossy!


EFEKTIMA MASŁO DO CIAŁA COCONUT MIRACLE

Cena - 15,99 zł / 250 ml

Masło do ciała z olejkiem kokosowym oraz olejkiem jojoba wyraźnie poprawia wygląd i kondycję skóry. Wersja z masłem Shea, o bogatym składzie, pozwala na komfortową pielęgnację całego ciała. 

Jedno z dwóch ( w moim przypadku wersja kokosowa ) małych opakowań masełka do ciała to fajna sprawa właśnie na wyjazdy czy wakacje. Możemy zabrać je ze sobą nie martwiąc się o wagę czy wielkość. Cieszę się bardzo, że w tym pudełeczku znalazł się produkt do pielęgnacji ciała i to w dodatku masełko :)


 EUBOS KREM DO RĄK I BALSAM DO STÓP

Cena - krem do rąk 24,60 zł/70 ml, balsam do stóp 29,98 zł/100 ml

Krem o właściwościach regenerujących i silnie nawilżających ochroni wrażliwą skórę dłoni, natomiast balsam wyeliminuje zrogowacenia naskórka i silnie nawilży stopy. 

Ciekawe miniaturki, które z przyjemnością wykorzystam i przetestuję. Jak widzicie nie są to pełnowymiarowe opakowania, ale lepsze niż saszetki / próbki ;)




Uwaga, beGlossy wypuściło 500 pudełeczek z dodatkową niespodzianką w postaci Sample Collection od Indigo, czyli kilkanaście próbek różnych balsamów do ciała i kremów do rąk i tak się stało, że jedno wpadło właśnie do mnie :) Ciekawe, kto z Was jeszcze na nie trafi?


Dodatkowo do mojego pudełeczka był dołączony wyjątkowy prezent, czyli taka słodka babeczka do kąpieli. Wy wiecie, że ja je uwielbiam, a wersja kwiatowa jak najbardziej do mnie pasuje! Dziękuję beGlossy <3

*** 

Na podsumowanie dodam, że lipcowa edycja jest jak najbardziej udana i cieszę się z każdego kosmetyku, który był zawarty w pudełku. Jeśli i Wy macie ochotę na Festiwal Piękna koniecznie odwiedźcie http://www.beglossy.pl/ , bo warto!

XOXO

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajna zawartość pudełeczka:) sama od dłuższego czasu tylko się przyglądam i przyglądam, a jeszcze nie miałam okazji zamówić. Mam masełko do ciała z Efektima tylko, że z Shea Butter. Jakiś czas temu, gdy kupowałam w Rossmannie olejek kokosowy do ciała i włosow tej marki, to akurat załapałam się na promocję i masełko było w gratisie. Także uwielbiam masełka do ciała. Miłego dnia Coco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yasumi ma fajne kosmetyki, byłabym zadowolona z tego kremu. Reszta zawartości do mnie za bardzo nie przemawia, a z próbkami w saszetkach mam cale pudełko ;/ i nie pamietam nigdy, by ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zawartość :) też byłabym zadowolona z tych rzeczy :) no i miło że dodatki trafiły w Twój gust :) ze kule uwielbiasz to wiem z vlogow <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna zawartość, BeGlossy stawia na jakość, co wróży bardzo dobrze, bo większość pudełek daje mnóstwo tanich, drogeryjnych kosmetyków :-( Bardzo ciekawi mnie krem Yasumi, czekam na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie byłabym zadowolona z tego pudełka. Jedyna rzecz jaka mi się podoba, to krem Yasumi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko fajna zawartość pudełka!! 😋

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dawno miałam możliwość przetestowania firmy Aussi dokładnie maseczkę. Niestety zawiodłam się. Nie wiedziałam, ze robią również suchy szampon. Zawartość pudelka kosząca

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się bardzo podoba lipcowe beGlossy. Tylko moja babeczka będzie musiała poczekać na wizytę u mamy, bo nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za ciepłe słowa <3 Przyjemnej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 COCO COLLECTION , Blogger