9/01/2016

BEGLOSSY NA SZPILKACH - przegląd sierpniowego pudełeczka

" Wskocz w szpilki i celebruj swoją kobiecość każdego dnia! " Takie hasło towarzyszy sierpniowemu BEGLOSSY. Muszę się Wam przyznać, że wyjątkowo tym razem nie mogłam się go doczekać. Dlaczego? Otóż do nowego box'a dołączony był magazyn, a w nim mój artykuł na temat 7 najczęstszych błędów w naszej pielęgnacji ;) Jestem ciekawa, kto z Was zamówił to pudełeczko, a tym bardziej czy czytaliście wypunktowane przeze mnie błędy ...




W tej edycji wszystkie produkty są pełnowymiarowe i nie znajdziecie żadnych próbek! Jak dla mnie super. I właśnie pierwszy z nich to nawilżający olejek do ciała Power Fruit marki Evree.

Specjalistyczna kuracja odpowiednia dla wszystkich rodzajów skóry. Zmień rutynową pielęgnację ciała na dwufazową pielęgnację specjalistyczną i zobacz jak głęboko nawilżone i odprężone będzie Twoje ciało! 

Cieszę się ogromnie, że w pudełeczku znalazł się ten olejek. Próbowałam innych jego wersji, a tej jeszcze nie, więc będzie do tego świetna okazja.




Przedpremierowo w BEGLOSSY pojawił się również szampon ESSENCE ULTIME marki Schwarzkopf, a każdy kto zamówił pudełeczko mógł być pierwszą osobą, która go przetestuje.
Moja wersja to Caviar + Hair Renew, ale z tego co widziałam to jest jeszcze inna ;)

Szampon z ekstraktem z kawioru i esencją perły odbudowuje komórki włosa i przywraca 5 zalet młodych włosów: siłę, elastyczność, sprężystość, giętkość i połysk. 

Szamponów nigdy dość i jak tylko skończę moje zapasy to z wielką przyjemnością po niego sięgnę. Mam nadzieję, że sprawdzi się przy moich grubych, puszących i farbowanych włosach.


Coś w saszetce, czyli maska nawilżająca na dłonie z ekstraktem z płatków owsianych PUREDERM.

Maska wzbogacona w ekstrakt z masła Shea, miód oraz naturalne składniki zmiękczające. Dogłębnie nawilża i odżywia skórę dłoni. 

Uwielbiam tego typu kosmetyki, kocham ciekawe maseczki! Cieszy mnie również, że będę mogła ją sprawdzić, bo moje dłonie potrzebują dodatkowej pielęgnacji. Coś mi się zdaje, że już dziś wieczorem pójdzie ona w ruch.


Kolejna saszetka, ale tym razem dbamy o nasze stopy. I to właśnie sól z minerałami z morza Martwego ma się tym zająć ;)

Zmiękcza naskórek już po kilku minutach. Kąpiel stóp z dodatkiem soli odpręża i przywraca skórze równowagę. Minerały w niej zawarte mają właściwości odświeżające i deodorujące, dlatego ten produkt, stosowany regularnie, pomaga utrzymać skórę stóp w dobrej kondycji i eliminować nieświeży zapach. 

Co prawda, nie mam problemów z zapachem moich stóp, ale kąpiel z dodatkiem takiej soli to bardzo fajna sprawa. Jako kosmetolog wiele razy przekonałam się, że moje klientki uwielbiają odprężający pedicure, a jeśli jeszcze wpływamy na skórę w tych okolicach i mamy zapewnione kompleksowe działanie to czego chcieć więcej.


Ostatnia rzecz z pudełka to wkładki dla kobiet w szpilkach PODOSHOP ULGA.

Silikonowe wkładki do szpilek, które poprawiają komfort użytkowania i sprawiają , że piękne buty są nareszcie wygodne! Dostępne w 2 wariantach: jako półwkładka pod przodostopie i zapiętka. 

Wy wiecie, że ja uwielbiam wygodne trampki i bardzo rzadko zakładam szpilki. Nie mniej jednak warto mieć takie silikonowe wkładki, w razie gdy trzeba będzie wskoczyć w butki na wysokim obcasie i spędzić w nich kilka godzin ;)

Podsumujmy sierpniowe BEGLOSSY: 

Po pierwsze trochę nie rozumiem tematu tego pudełka. Jeśli ma ono być na szpilkach to jak się ma do tego szampon do włosów czy maska na dłonie? Myślałam, że wszystkie produkty w nim zawarte będą trzymały się tematyki, a tu jednak tak nie jest. Z drugiej strony bardzo podoba mi się, że tym razem wszystkie kosmetyki są pełnowymiarowe i za to plus.
Po drugie dołączenie magazynu do pudełka to strzał w dziesiątkę i fajnie by było gdyby za każdym razem znalazł się on w przesyłce. Na szczęście zawsze można pocieszyć się wersją elektroniczną ;)
Ogólnie całość oceniam na duży plus, gdyż każdy z wyżej wymienionych przeze mnie preparatów jest wart wypróbowania i tym samym zainteresowania, a są to kosmetyki po które najczęściej sięgamy. I nawet jeśli brakowało mi czegoś do pielęgnacji twarzy to narzekać nie mogę. Wręcz przeciwnie!!!!

 http://www.beglossy.pl/

XOXO

7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście możnaby się spodziewać większej ilości kosmetyków do stóp ;)
    Sama uwielbiam trampki a szpilki ostatni raz na nogach miałam na studniówce ponad trzy lata temu. Przez jakieś dwie godziny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko średnie, mam produkt z Shefoot i jestem zadowolona. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa szamponu ESSENCE ULTIME :) musze się rozejrzeć po półkach może w Niemczech już dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, duży plus za pełnowymiarowe produkty, jakieś 2 czy 3 miesiące temu miałam w boxie same miniatury :/ mimo to, w tym miesiącu mnie nie powalili na kolana, ale jestem ciekawa, jaki będzie Slow Life (mimo, iż mój pakiet już się skończył):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten olejek z Evree, ale wersję Multioils Bomb. Gdy tylko go skończę, mam właśnie ochotę na ten z twojego pudełka:) Bardzo zaciekawił mnie ten szampon, aczkolwiek masz rację, że skoro dali taki tytuł pudełka to szampon nijak ma się do tematu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sierpniowy Be Glossy prezentuje się bardzo zachęcająco ;) Niesamowity post i przepiękne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION