PRZEGLĄD WRZEŚNIOWEGO BEGLOSSY SLOW LIFE

"Znajdź czas na odpoczynek i choć przez chwilę nie myśl o natłoku obowiązków, które czekają na Ciebie każdego dnia. Nie warto odkładać życia na potem, więc podaruj sobie cza na małe i duże przyjemności. Zwolnij i zacznij żyć!" Tym razem zapraszam Was na przegląd pudełeczka BeGlossy o tematyce Slow Life...




NIVEA jedwabiste musy do mycia ciała pod prysznic: cena - 13,99 zł / 200 ml

Dzięki połączeniu właściwości pielęgnacyjnych ekstraktu drogocennego jedwabiu i niebiańsko miękkiej konsystencji, mus jest niezwykle przyjemny dla skóry i sprawia, że podczas kąpieli poczujemy się wyjątkowo. Dzięki łagodnej recepturze, delikatnie oczyszcza skórę, pozostawiając ją zadbaną i gładką w dotyku.

Te pianki NIVEA zaciekawiły od razu jak pojawiły się w sprzedaży, niestety mając zapasy żeli pod prysznic w moim domu do tej pory jakoś nie skusiłam się na ich zakup. Nie mniej jednak po piankę z BeGlossy sięgnęłam jako pierwszą i muszę przyznać, że bardzo spodobała mi się jej formuła, a przepadłam jeśli chodzi o zapach. Od zawsze uwielbiam aromat kremów NIVEA i tu znów mam możliwość się nim cieszyć ;)



ENILOME HEALTHY BEAUTY maseczka do twarzy: cena - 11,90 zł/50 ml

Produkty marki bazują na sprawdzonych, dobroczynnych składnikach takich jak glinka śródziemnomorska, kwas hialuronowy, olej arganowy i bawełniany, panthenol, alantoina, wyciąg z kasztanowca, czy aktywna witamina C. Dostępne są w sprzedaży w aptekach.

W tej edycji pudełeczka można znaleźć albo maseczki ( np. taką, jaką posiadam właśnie ja ), albo też delikatny krem do rąk i paznokci. Cieszę się, że to właśnie mi przypadła maska przeciwzmarszczkowa bo idealnie dopasowuje się ona do mojego wieku. Poza tym maseczek nigdy dość ;)


DEBBY All in one Mascara: cena - 29,90 zł/10 ml

Innowacyjna szczoteczka tej mascary sprawia, że lekka formuła ale bogata w pigmenty przyczepia się do miękkich i elastycznych rzęs, nie sklejając ich i nie pozostawiając grudek. Dodatkowo ma sprawiać, że nasze rzęsy będą wyglądały na szokująco pogrubione, wydłużone i podkreślone.

Jeszcze jej nie próbowałam, jednak słyszałam o niej wiele dobrego. Czy sprawdzi się też w przypadku moich rzęs? Zobaczymy, przetestuję i dam Wam znać.


VICHY Slow Age: cena: 109,00 zł / 50 ml

 Absolutna nowość marki. VICHY opracowało pielęgnację, która pomoże nam spowolnić upływ czasu i pojawienie się pierwszych oznak starzenia. Gwarantuje nam tym samym długotrwałe nawilżenie, ochronę i wzmocnienie plus poprawę sprężystości skóry i dodanie jej blasku.

Szkoda, że w pudełeczku znalazła się tylko miniaturka tego kosmetyku, ale z drugiej strony jest ona na tyle duża ( 10 ml ) że starczy nam na kilka użyć. Zapowiada się świetnie, a czy rzeczywiście się sprawdzi?


URIAGE Xemose olejek do kąpieli i mleczko do ciała 

Olejek do kąpieli został stworzony na bazie delikatnych składników myjących, które oczyszczają skórę, a dzięki zawartości opatentowanego składnika Cerasterol-2F i masła Shea utracone podczas kąpieli lipidy mają zostać przywrócone. Nie zawiera on w składzie mydła, parabenów i związków zapachowych. Z kolei mleczko do ciała ma nawilżać, koić, wygładzać i łagodzić podrażnienia. Dodatkowo niwelować uczucie dyskomfortu i wzmacniać barierę naskórkową. Kosmetyk ten charakteryzuje się lekką, nietłustą formułą i nie pozostawia na skórze klejącej warstwy.

I tu znów pojawia się możliwość przetestowania kosmetyków aptecznych, choć szkoda, że są one w tak małych opakowaniach. Starczą na raz lub dwa razy i mimo wszystko z przyjemnością je przetestuję.

***

Podsumujmy teraz zawartość pudełeczka. Czy odpowiada wrześniowej filozofii Slow Life. Myślę, że tak, bo mamy tu coś co ma umilić nam jesienne kąpiele czyli piankę NIVEA, a także maseczkę do twarzy idealną na wieczorny relaks. Do tego możemy wypróbować dwa kosmetyki marki URIAGE oraz rewelacyjnie wpasowującą się pod względem nazwy miniaturkę VICHY. Plusem pudełka jest coś dla fanek makijażu, czyli mascara.
Ja zdecydowanie bardziej wolę, gdy w tego typu box'ach pojawiają się produkty pielęgnacyjne niż "kolorówka" i w tej edycji mamy ich znacznie więcej. Plus za 3 pełnowartościowe kosmetyki!
Myślę, że jest ok, a nawet bym dodała że całkiem fajnie. Nie wiem co prawda, co szykuje się w kolejnym październikowym wydaniu BeGlossy, ale dla samej maseczki czy pianki i tuszu warto zamówić pudełeczko Slow Life.

XOXO

5 komentarzy:

  1. Fajne kosmetyki, zastanawiało mnie co to jest w tym różowym opakowaniu a teraz po przeczytaniu bloga już wiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ciekawią mnie te pianki do kąpieli, niestety zapasy żelów pod prysznic ciągle duże ale chyba odstawię ja na chwilę i się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę wypróbować te musy Nivea a jeszcze nigdzie ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się co wspólnego ma tusz do rzęs w różowym opakowaniu Z ideą słów Life?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 COCO COLLECTION , Blogger