9/07/2016

SEKRETY URODY ANETY KRĘGLICKIEJ

Aneta Kręglicka to nie tylko modelka, czy bizneswoman. Chyba każda kobieta zna ją jako naszą cudowną i piękną Miss. Zachwyca urodą, jak i swoim życiorysem. Inteligentna, naturalna, a w dodatku skończyła już 50 lat!!! Jaki jest jej sekret tak wyjątkowej urody?




W ostatnim wydaniu magazynu PARTY Medycyna estetyczna Kręglicka zdradza, iż bardzo dużą uwagę przykłada do aktywności fizycznej, świadomie się odżywa i pielęgnuje skórę. Do jej ulubionych nawyków kosmetycznych należą wykonywane w salonie lub w domowym zaciszu wszelkiego rodzaju peelingi, stawia też na dobry krem nawilżający do twarzy oraz balsam do ciała.
Co ciekawe Miss uwielbia maseczki w saszetkach, kosmetyki z witaminą C i nie zapomina o filtrach UV.

Jakiś czas temu Aneta Kręglicka została ambasadorką marki OBAGI i do jej ulubionych produktów zaliczyła:
- OBAGI Professional - C serum z witaminą C ( moja recenzja serum )
- Sun Shield Broad Spectrum SPF 50 Matte - krem z wysokim filtrem
- Elastiderm Eye Treatment Gel - krem pod oczy ( moja recenzja kremu )

Inne kosmetyki to: 
- Kerastase Therapiste - odżywka przed kąpielą
- Chanel Les Beiges podkład
- Kanebo Sensai sypki puder

Dla portalu GLAMKI.PL nasza Miss zdradza rąbka tajemnicy, co tkwi w sukcesie jej urody:

 

Jestem ciekawa, co Wy na ten temat sądzicie? Nie ukrywam, iż sama jestem pod wrażeniem, jak Aneta Kręglicka wygląda w tym wieku ;) Cieszy mnie również ogromnie fakt, że to właśnie ona stała się ambasadorką marki OBAGI!!!

XOXO

2 komentarze:

Copyright © 2017 COCO COLLECTION