JAK PRZETRWAĆ JESIENNO - ZIMOWE WIECZORY?

Kiedy byłam młodą dziewczyną jesień i zima kojarzyły mi się z depresją. Księżyc stawał się wcześniej widoczny, a mroczna aura sprawiała, że myślałam tylko o śnie. Dziś natomiast uwielbiam te chwile, gdy mogę wskoczyć w ciepły dres, otulić się grubym swetrem i zapomnieć na chwilę o całym świecie. Staram się wtedy zrelaksować, złapać oddech w otaczającej mnie rzeczywistości, ale też poświęcić czas tym, których kocham i na których mi zależy ... 




Sposobów na przetrwanie jesiennych czy zimowych wieczorów może być bardzo dużo. Na początek proponuję Ci długą, aromatyczną kąpiel. Nie zapomnij zapalić świec, przygasić światła i położyć ręcznik na ciepłym kaloryferze. Teraz dopieszczaj swoje ciało, a pomogą Ci w tym różne peelingi, szczotki, olejki i masła. Po kąpieli nałóż na twarz odżywczą maseczkę, okryj ciało pidżamką i zapraszam do kuchni... 


Czas przygotować coś, co równie dobrze umili nam wieczór. Pozwól sobie na odrobinę słodkości, na odrobinę szaleństwa. Gorąca czekolada z piankami, gorzka gorąca czekolada z chili, albo aromatyczna herbatka z pomarańczami i goździkami? Nie myśl w tej chwili o diecie i kaloriach. Pomyśl za to o swojej duszy! Czekolada to wspaniały antydepresant i antyoksydant, a ziołowa herbata z cytryną i miodem nie tylko rozgrzeje, ale i zadba o Twój organizm... 


Kiedy już wprowadzisz się w odpowiedni nastrój czas wybrać kolejny umilacz wieczoru. Książka to bardzo dobry pomysł. Przeniesie Cię w inny świat, może o czymś pomarzysz, może rozwikłasz trudną zagadkę, a może zdobędziesz wiedzę, która przyda się w Twojej codzienności? 


Jeśli znów książka to nie Twoja bajka może warto nadrobić zaległości filmowe! Mam dla Ciebie kilka propozycji: http://cococollection.blogspot.com/2016/11/8-filmow-na-jesienne-wieczory.html
Dobrym pomysłem jest także wsłuchanie się w rytm ulubionej muzyki. Być może warto wrócić do wspomnień i obejrzeć jakieś koncertowe dvd? 


Jesienno - zimowe wieczory dają nam całą masę możliwości. Zamiast siedzieć w domu wybierz się na zakupy. Sama lub z koleżanką! Będzie to dobra okazja to wyłapania jakiś perełek. Możesz pomyśleć też o wymianie garderoby. A może nowa bielizna umili Ci nadchodzący czas? 
Kiedy zakupy już Ci się znudzą warto wybrać się do kina lub zatrzymać na chwilę w kawiarni, przeczytać ciekawy artykuł w gazecie i napić smacznej kawy. 

Ponieważ moje dni są bardzo aktywne, wieczorem uwielbiam odpoczywać. Ty jednak możesz wykorzystać ten czas na dokształcanie, porządki domowe, ale i pogłębianie swojej pasji. A może jest coś co zawsze chciałaś zrobić i nie miałaś nigdy na to czasu? Pomyśl o tym i spraw, by każdy moment był wyjątkowy, by każda chwila stała się dla Ciebie małym cudem... 

XOXO

14 komentarzy:

  1. Jesienią jestem tak rozleniwiona, że nawet takiej kąpieli nie chce mi się urządzać :( mogłabym spać i spać...
    Muszę się chociaż do biblioteki wybrać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak? Pocieszę Cię, że sen dobrze wpływa na urodę :)

      Usuń
  2. Anitka fajne porady, sama to widze podobnie jak Ty :-) kąpiel, gorący napój, fajny film oglądany z mężem pod ciepłym kocykiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie jesien kojazy sie z ksiazkami dobrymi filmami i goraco herbata pod kocykiem :)kosmetykami uwielbiam sie rozpieszczać jak kazda kobieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę na Twoim snapchacie, że uwielbiasz właśnie tak się dopieszczać :)

      Usuń
  4. Hah ja do dzisiaj nie mogę zrozumieć jak ludzie mogą pić kakao czy czekoladę z piankami - jestem odmieńcem i nienawidzę ich smaku :D U mnie jesień to tony herbaty z goździkami, pomarańczą i miodem oraz filmy komediowe by śmiać się więcej, polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy może lubić takie połączenie i jest to jak najbardziej zrozumiałe. A herbatka zimowa w towarzystwie goździków czy pomarańczy to jest też mój hit!

      Usuń
  5. Uwielbiam Jesien i Zime, moze z racji tego, ze jestem zimowym dzieckiem.:)
    Zima mam czas na wyciszenie, polezenie z ksiazka i goraca herbata z konfitura wisniowa, mizianie moich kotow.
    Lato ( ze wzgledu na rodzaj biznesu jaki prowadze) to dom wariatow, ciagle w ruchu, na nic nie mam czasu, zasypiam po przeczytaniu 2 kartek w ksiazce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znów kocham późną wiosnę. Z zimą jakoś jestem w stanie sobie radzić ;)

      Usuń

Copyright © 2014 COCO COLLECTION , Blogger