12/21/2016

BeGLOSSY FROZEN QUEEN - przegląd grudniowego pudełeczka

Jeszcze przed Świętami trafiło w moje ręce najnowsze pudełeczko BeGlossy w pięknej zimowej oprawie. Uwielbiam połączenie szarości i bieli, a motyw płatków śniegu idealnie wpasował się w świąteczny klimat. Jaka tym razem była zawartość? Czy pudełko przypadło mi do gustu? Zapraszam do lektury dzisiejszego posta...




BANDI DELICATE CARE SUBTELNY PEELING ENYMATYCZNY

Peeling polecany do cery wrażliwej i delikatnej, skłonnej do podrażnień. Zawiera specjalny kompleks enzymatycznych białek ze ścian komórkowych drożdży bogatych w witaminy z grupy B, który delikatnie oczyszcza cerę, redukuje zaskórniki i zapobiega ich powstawaniu. 

Coś idealnego dla mnie. Jestem wrażliwcem i cieszę się ogromnie, że w pudełeczku znalazł się ten produkt, a  w dodatku jedna z moich ulubionych polskich marek. Co prawda otrzymujemy edycję limitowaną o pojemności 30 ml, choć z drugiej strony to i tak dużo by dokładnie przetestować kosmetyk!!! 



SCHWARZKOPF LIVE PASTEL SPRAY

Spray z formułą pastelowych pigmentów zapewni jasnym włosom modne cukierkowe kolory, idealne na wyjątkowe okazje i w karnawale. Nie niszczy włosów, ale wzmacnia je dzięki witaminie C, która przywraca moc włóknom włosa. 

Ten produkt niestety nie trafiony. Co tu dużo pisać, jestem brunetką więc nawet nie będę mogła go przetestować. Na szczęście spodobał się on mojej siostrze ( blondynka ) i od razu złapała go w swoje ręce. 


PANTENE 1 MINUTE WONDER AMPOULE 

Magiczne 1 - min. ampułki cudownie odbudowują głębokie uszkodzenia włosów. Przywrócą im zdrowie oraz nawilżenie, zapewniając w ten sposób intensywną kurację odżywczą. 

Lubię takie produkty do włosów, a ampułki to świetna sprawa w podróży. Wystarczy, że wrzucimy ich kilka do kosmetyczki i nie musimy obawiać się o nadmiar bagażu. Jest to bardzo praktyczne rozwiązanie. Poza tym pojemność owego kosmetyku ( 15 ml ) też jest znaczna, a przy moich bardzo długich włosach starczy na ich pełne pokrycie. 


MOKOSH UJĘDRNIAJĄCE SERUM POMARAŃCZA

Idealne dla każdego typu cery - naturalne, skoncentrowane i aktywne serum, które dogłębnie zregeneruje oraz nawilży skórę. Zawiera cenne oleje, poprawiające wygląd i przywracające elastyczność skóry. 

Marka, której jeszcze nie testowałam, ale ciągle słyszę na jej temat pozytywne opinie. Teraz dzięki beGlossy i ja sprawdzę, jak wiele jest wart MOKOSH oraz owe serum. Lubię kosmetyki naturalne, a ilość olejków w składzie tego produktu jest jak najbardziej na plus. 



AUBE SERUM POD OCZY 

Kosmetyki AUBE pomagają skórze zachować jędrność i elastyczność. Seria Epidermal Growth Factor RENAISSANCE zawiera czynnik wzrostu (EGF), który poprawiając grubość naskórka, zapobiega wiotczeniu skóry oraz zmarszczkom. 

I kolejna jak dla mnie nowość. Tym bardziej się cieszę, bo mogę spróbować kosmetyk, który zapowiada się bardzo ciekawie. Pełny produkt, dostępny w pudełeczku w dwóch wersjach. Ja mam wygładzającą, czyli coś właściwego dla skóry w moim wieku! 


URIAGE MASECZKA ROSELIANE I KREM DO RĄK BARIEDERM

Maseczka posiadająca właściwości nawilżająco - łagodzące oraz krem regenerujący i przy tym ochronny dla skóry rąk. Oba kosmetyki na bazie Wody Termalnej URIAGE.

Mamy tu miniaturki, a jeśli czytacie moje przeglądy beGlossy to wiecie już co ja na ich temat sądzę. Znów się powtórzę, że fajna opcja na wyjazd, a także do torebki. I następny plus to oczywiście jakość oraz marka! 


 MARC JACOBS DECADENCE DIVINE 

Próbka zapachu, jaką otrzymujemy w prezencie od beGlossy. I świetnie, bo ja uwielbiam testować nowe aromaty, perfumki czy wody toaletowe. Szkoda, że co miesiąc nie ma w pudełeczku jakiegoś nowego zapachu. Wtedy to by była frajda. Mimo wszystko i tak się cieszę i dziękuję beGlossy za taką niespodziankę :)

Podsumujmy teraz zimowe pudełeczko! Przyznaję, jestem zachwycona. Plus za fajne kosmetyki, plus za dużą ilość pielęgnacji, plus za prezent w postaci zapachu. W dodatku fajne pełnowartościowe kosmetyki i polskie marki. Proszę o więcej takich pudełek. Według mnie to najlepsze beGlossy w tym roku!!! 
http://www.beglossy.pl/

XOXO

4 komentarze:

  1. Mysle ze jest idealnym pudeleczkiem. A zapach bije na glowe inne pudelka. Masz racje fajnie byloby dostawac probki roznych zapachow. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ciekawa zawartość;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mokosh również mnie interesuje bo ostatnio jest to dość popularna marka na blogach :). Szkoda że firma nie pomyślała o brunetkach, ale przynajmniej siostra skorzysta ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę powiedzieć, że i mi pudełko zimowe przypadło do gustu. Moim zdaniem jest przemyślane i dla każdej z nas coś się znajdzie. Z tego co czytałam opinie to każda kobietka zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION