1/02/2017

WSPOMNIENIA 2016! - dużo zdjęć

Końcówka roku, ale i początek nowego to czas na refleksje oraz podsumowania. Robimy listy nowych celów, planujemy tzw. "wish listy", wypełniamy nowe kalendarze. I jak co roku przyszedł ten moment, by podzielić się z Wami moimi wspomnieniami z 2016 roku. Jesteście gotowi?




2016 rok to był zdecydowanie czas spotkań, konferencji, targów i ciekawych event'ów!!! 

 Jak również spotkania z cudownymi ludźmi <3

Masa zdjęć od Was #cocopoleca

Rok pełen kwiatów! 

Masa vlogów na moim kanale! 


Długie spacery i małe wycieczki! 

Wyjazd do Włoch!

Kolejny rok z naszymi kotełkami!

Masa wspomnień i pięknych momentów! 

***

Kochani, życzę Wam by Nowy Rok przyniósł Wam wiele radości, miłości i niezapomnianych chwil. By był obfity w sukcesy, byście rozwijali swoje pasje i otaczali się cudownymi ludźmi! 

XOXO

6 komentarzy:

  1. Anitko i dla Ciebie wszystkiego naj w noeym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę było bardzo towarzysko i równie kolorowo. Wszystkiego co najlepsze w 2017 życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle pięknych ludzi! O moje ciasto bananowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia! czy ja widzę fotkę z Charlotte Cho? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polubiłam twoje filmy oraz twoją osobę. Mam nadzieję, że uda się kiedyś cię Kochana poznać.

    Zapraszam na mojego bloga na konkurs kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION