BEGLOSSY "BLIŻEJ NATURY" - przegląd najnowszego pudełeczka!

"Zmień swoją pielęgnację i odkryj nowe produkty, które pokochasz. Wystarczy kilka kroków, aby zbliżyć się do natury! W tym pudełku znajdziesz kosmetyki do pielęgnacji całego ciała. Po ich użyciu skóra będzie jędrna, gładka i pełna blasku! Zadbamy również o to, aby Twoja cera była nawilżona i odświeżona." 
Jesteście gotowi na przegląd najnowszego pudełeczka BeGlossy? Jeśli tak, zapraszam do dalszej części dzisiejszego posta ... 




VIANEK Łagodzący tonik - mgiełka do twarzy - pełny produkt - cena: 18,99 zł

Przekonaj się, czy delikatny tonik w formie mgiełki na bazie ekstraktu z owoców dzikiej róży, przypadnie Ci do gustu. Zawiera on składniki o działaniu łagodzącym, ochronnym, antyoksydacyjnym i wspomagającym mechanizmy naprawcze. 

Pierwszy raz mam styczność z produktem tej marki, choć słyszałam o niej wiele dobrego. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że mogę przetestować go na własnej skórze. I tak się dobrze składa, że już następnego dnia chwyciłam za ten tonik i przyznaję, że jest bardzo fajny. Pachnie delikatnie i fajnie koi, a jak będzie przy dłuższym stosowaniu? Opinię wydam za jakiś czas ... 


NACOMI Naturalny peeling cukrowy do ciała - pełny produkt - cena : 16,50 zł

Bądź bliżej natury, przetestuj naturalny peeling cukrowy na bazie masła Shea z olejem macadamia i mielonymi ziarnami kawy lub olejkiem pomarańczowym. Po jego zastosowaniu skóra stanie się jedwabiście gładka i mocno ujędrniona. 

Kolejny kosmetyk, którego nie znam i znów pełny produkt. Mi przypadła wersja kawowa co bardzo mnie cieszy, gdyż uwielbiam kawę w kosmetykach. Jak się sprawdzi? Przekonam się o tym już dziś, ale coś mi się zdaje, że to będzie kolejny strzał w dziesiątkę! 

   
ORGANIQUE Balsam z masłem Shea Rytuał Czarna Orchidea - pełny produkt - cena: 34,90 zł

Odżywczy balsam z wysoką zawartością masła Shea poprawi jędrność i elastyczność skóry, a dodatkowo wzmocni jej barierę lipidową oraz ochroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Po jego zastosowaniu skóra stanie się miękka, gładka i aksamitna w dotyku. 

Gdybym dziś miała zamówić to pudełeczko BeGlossy to ani chwili bym się nie wahała. Dlaczego? Bo odkryłam mój kolejny zapachowy ideał wśród masełek marki Organique, które dobrze już znam. Do tej pory uważałam iż wersja żurawinowa oraz White Musk to zupełnie moje zapachy. Dziś już wiem, że nie zamienię Czernej Orchidei na żaden inny balsam. Absolutnie przepadłam <3

   
L'OREAL PARIS Maska czysta glinka - oczyszcza i matuje oraz Maska czysta glinka - detoksykuje i rozświetla - 2 saszetki 

Maska czysta glinka to kremowa formuła zawierająca 3 mineralne glinki i naturalne składniki roślinne. Zielona maska z ekstraktem z eukaliptusa oczyszcza i matuje skórę, a czarna maska z węglem detoksykuje i rozświetla. 

Słyszałam o tych maseczkach już wiele dobrego. Podobno fantastycznie działają na skórę, a efekty widać od razu. Jeszcze nie próbowałam i cieszę się, że w pudełeczku znalazły się dwie wersje w saszetkach, bo dzięki temu będę mogła je porównać i wybrać idealną dla siebie. 

   
URIAGE Krem Eau Thermale oraz krem Roseliane Riche - próbki

Wypróbuj zestaw kremów o bogatej konsystencji do codziennej pielęgnacji twarzy. Krem Roseliane Riche zapewnia kompletną pielęgnację skóry wrażliwej, skłonnej do zaczerwienień. Aktywnie nawilżający krem Eau Thermale o otulającej konsystencji przywróci optymalne nawilżenie skóry i zapobiegnie jej odwodnieniu. 

Kolejne dwie próbki kremów bardzo dobrej aptecznej marki. Idealnie dobrane do mojej skóry wrażliwej ;) 


NIVELAZIONE Dermatologiczny krem regenerujący do rąk i paznokci - prezent

Krem do rąk stworzony z myślą o skutecznej pielęgnacji i codziennej ochronie skóry, która narażona jest na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych, podrażnienie czy przesuszenie. Produkt idealny do torebki. 

Uwielbiam kremy do rąk i wychodzę z założenia, że ich nigdy dość. Stosuję non stop i ciągle się kończą, więc cieszy mnie fakt iż znów dostałam coś do rąk! Plus dla BeGlossy za kolejny prezent!!! 

*** 

Jestem absolutnie zachwycona kolejną edycją BeGlossy. Sama pielęgnacja to coś idealnego dla mnie! Wiem, że użyję każdy z tych produktów, tym bardziej iż większości nie znam, ale bardzo chętnie poznam. Moim zdecydowanym hitem jest masełko do ciała Organique, które podbiło moje serce zapachem już od pierwszego użycia! Gorąco polecam pudełeczko "Bliżej Natury".

XOXO
   

6 komentarzy:

  1. Mój ukochany Vianek i organique :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pudełko, organique, nacomi same perłki

    OdpowiedzUsuń
  3. same perełki w tym pudełku ciekawa jestem maseczek loreal

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam z Organique z chęcią bym wypróbowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełko rewelacja! zwłaszcza saszetkowa forma maseczek z Loreal by móc je przetestować!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 COCO COLLECTION , Blogger