3/23/2017

BEGLOSSY BIRTHDAY EDITION - przegląd urodzinowego pudełeczka!

To właśnie 5 lat temu pierwsze pudełeczko "Glossy" trafiło w ręce Polek, a moda na boxy błyskawicznie opanowała miłośniczki kosmetyków. Dzięki beGlossy mamy możliwość co miesiąc odkrywać nowe produkty i marki, starannie dobrane do naszych potrzeb. Co ciekawe, w ofercie znajdziemy też pudełeczka adresowane do mężczyzn, oraz edycje limitowane na specjalne okazje... 



VICHY IDEALIA ENERGETYZUJĄCY KREM WYGŁADZAJĄCY - MINIATURKA

Laboratoria Vichy zbadały wpływ intensywnego trybu życia na jakość skóry i opracowały linię pielęgnacyjną z aktywnymi ekstraktami o działaniu energetyzującym. Krem Idealia długotrwale nawilży i rozświetli skórę, wyrówna jej koloryt, wygładzi pierwsze zmarszczki i zmniejszy widoczność porów. 

Uwielbiam miniaturki kosmetyków! Nie dość, że są przesłodkie to jeszcze można je ze sobą zabrać np. w podróż. Poza tym dają nam możliwość wielokrotnego przetestowania kosmetyku, a nie jak w przypadku saszetki jest to jeden raz. I choć nie jestem zwolenniczką marki to cieszę się, że w tym pudełku znalazł się taki krem! 


BEAVER PROFESSIONAL MGIEŁKA ODŻYWCZO - NAWILŻAJĄCA - MINIATURKA

Zastosuj mgiełkę na Twoich włosach, a będą miękkie i błyszczące przez cały dzień. Zamyka ona wilgoć wewnątrz włosów, izoluje je od słońca i zanieczyszczonego powietrza. 

Pierwszy raz słyszę o marce i tym bardziej pierwszy raz widzę taki kosmetyk. Pielęgnacja włosów to bardzo ważna sprawa, a jeśli istnieje coś co dodatkowo będzie je chronić to super! Wypróbuje mgiełkę z przyjemnością! 


HIMALAYA HERBALS ODŻYWCZY KREM DO TWARZY, CIAŁA I RĄK - PEŁNY PRODUKT

3-stopniowa pielęgnacja z odżywczym kremem do twarzy, ciała i rąk. Nawilży, odżywi i ochroni skórę. Nie pozostawi na niej tłustej warstwy, a regularnie stosowany ujędrni i wygładzi! 

I znów mamy krem, ale tym razem w pełnej wersji. Himalaya to marka, która zbiera coraz więcej dobrych opinii, składy kosmetyków też całkiem dobre, a poza tym jest w przystępnej cenie, więc nada się na każdą kieszeń. Owy krem przetestuję i sprawdzę jego działanie. Ciekawe, czy potwierdzą się słowa producenta? ;) 


CALVIN KLEIN ETERNITY INTENSE WOMEN - PRÓBKA ( PREZENT )
ORPHICA PURE - SERUM POD OCZY - SASZETKA ( PREZENT )

Moje zdanie na temat próbek w saszetkach już znacie. Co prawda marki Orphica nie znam, tym bardziej serum pod oczy. Natomiast z próbki perfum bardzo się ucieszyłam i od razu spryskałam nimi moją skórę. Wiecie co? Ten zapach jest rewelacyjny! Idealny na dzień, nieco pudrowy, kobiecy i chyba skuszę się na pelnowymiarową buteleczkę!!! 


COSMEPICK LIP GLOSS - PEŁNY PRODUKT

Kolejna nowa dla mnie marka! Fajnie, że w urodzinowej edycji pudełka pojawiły się produkty do makijażu. W mojej wersji jest błyszczyk, ale w drugiej możecie znaleźć eye - liner. Kolor jak dla mnie bomba. Piękny, różowo koralowy! Będzie idealny na nadchodzące miesiące! 


BANDI MASKA RYŻOWA PRZED WIELKIM WYJŚCIEM - PEŁNY PRODUKT

Maska ryżowa o działaniu wygładzająco - rozjaśniającym, która dzięki bogatej zawartości witamin i minerałów błyskawicznie wygładzi skórę i rozjaśni przebarwienia. Dodatkowo usuwa objawy zmęczenia, napina skórę, odświeża i rozświetla. 

Cieszę się ogromnie, że w tym pudełeczku mamy kosmetyk BANDI, tym bardziej coś z edycji limitowanej, czyli właśnie maskę ryżową. Produkt świetny i warty przetestowania. Ja już znam, a Wy? 


AURIGA SERUM FLAVO - C - MINIATURKA ( PREZENT )

Unikalna formuła serum łączy siłę 8% witaminy C i 30% wyciągu z Ginko Biloba. Po jego zastosowaniu skóra będzie wyraźnie rozjaśniona, pozbawiona przebarwień i ujędrniona. 

Kto jeszcze nie zna tego kultowego serum? Jedno z pierwszych, po które sięgnęłam zaczynając moją przygodę z witaminą C dla skóry. Wiem, ze świetnie działa. Wiem, że można mu zaufać i sprawdzi się przy każdym typie cery! Gorąco Wam polecam. A wracając do pudełeczka dzięki beGlossy znów sprawdzę wielką moc serum ( mimo iż starczy mi na kilka aplikacji ). 

Podsumujmy teraz urodzinową edycję! 

Trzy pełnowymiarowe produkty, a reszta to miniaturki i próbki. Przyznam się Wam szczerze, że od urodzinowego pudełka oczekiwałam więcej. Myślałam, ze beGlossy i nam zrobi prezent wrzucając do boxa same perełki. Niestety tak się nie stało, ale to nie zmienia faktu, iż pojawiały się nowe marki, o których istnieniu nawet nie miałam pojęcia. Nie uważam, ze jest źle, aczkolwiek według mnie mogło być lepiej. Wcześniejsze edycje okazywały się rewelacją, a tu ... Czekam już na kolejny miesiąc i jestem bardzo ciekawa, czym zaskoczy nas beGlossy tym razem! 

XOXO

10 komentarzy:

  1. Znam serum Flavo C, a teraz stosuję inne marki Liqpharm i też jestem zadowolona :) Jestem ciekawa działania tego kremu Vichy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem Vichy cieszy się dobrą opinią w necie!

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że go nie kupiłam. Uważam, że jest bardzo słabe. Urodinowa edycja powinna być "wow" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że powinno być lepiej ;)

      Usuń
  3. Jak na urodzinowe pudełeczko to słabe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś krem Himalaya Herbals i byłam bardzo zadowolona :D mają też świetne maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty. Kilka z nich chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION