5/25/2017

BEGLOSSY SEKRET PIĘKNA - PRZEGLĄD MAJOWEGO PUDEŁECZKA!

" Psst! Zdradzimy Ci sekret piękna... Produkty, które dla Ciebie przygotowałyśmy, pozwolą Ci zatroszczyć się o to, co jest podstawą dbania o urodę - odpowiednią pielęgnację! Znajdziesz tutaj kosmetyki o pięknych, wiosennych zapachach i wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych. Sprawdź sama!" Zespół beGlossy 




ORGANIQUE Peeling sonny Sea Essence - pełny produkt 

Zrewitalizuje i poprawi nawilżenie skóry, a kryształki soli i drobinki alg skutecznie złuszczą zrogowaciały naskórek. Ekstrakty pochodzenia morskiego ochronią i wypielęgnują skórę. Witamina E zadziała przeciwstarzeniowo. Skóra po takim peelingu będzie gładka i odświeżona. 

Ten produkt to nowość marki i tym bardziej cieszy mnie możliwość jego przetestowania. Duże, pełnowymiarowe opakowania to kolejny plus. Nie mogłam powstrzymać się przed sprawdzeniem zapachu, który jest świeży, lekko morski i przypomina mi zabieg w SPA. Już nie mogę doczekać się pierwszych testów. 


NIVEA Jedwabisty mus do mycia ciała Rabarbar i Malina - pełny produkt

Pachnący mus powstał w oparciu o pielęgnujące ekstrakty z jedwabiu i wyjątkowe składniki zapachowe uzyskane z malin i rabarbaru. Dzięki konsystencji lekkiego musu, produkt wystarcza na 2x dłużej niż tradycyjny żel pod prysznic. 

Pierwszy kosmetyk z pudełeczka po jaki chwyciłam. Uwielbiam tradycyjną piankę NIVEA w granatowej wersji, a tu zaciekawiło mnie połączenie zapachowe. Jakie było moje pierwsze wrażenie po użyciu? Spodziewałam się aromatu malin, jednak znaczniej bardziej wyczułam rabarbar. Szkoda! Nie zmienia to faktu, że pianka jest świetna i będę stosować ją z wielką przyjemnością. 


SHEFOOT PROFESSIONAL Kuracja wzmacniająca do paznokci, skórek i skóry stóp - pełny produkt

Unikalne połączenie kwasu hialuronowego z panthenolem, keratyną i olejem abisyńskim w kremie o strukturze ciekłych kryształów. 

To już trzeci pełnowymiarowy kosmetyk w tym wydaniu beGlossy. Jestem pod wrażeniem! Cieszy mnie też fakt, że mamy tu coś do stóp, bo sezon na sandałki już się rozpoczął i trzeba pomyśleć o pięknej skórze oraz paznokciach!!! 


EXCLUSIVE COSMETICS Maska hialuronowa w płatku fizelinowym - prezent

Stanowi znakomite uzupełnienie codziennej pielęgnacji skóry twarzy. Idealnie przylega, dostarcza skórze potrzebnych składników odżywczych i aktywuje regenerację. Zawiera ekstrakty z kiełków pszenicy i aloesu, które znane są z intensywnie regenerującego i nawilżającego działania. 

Sprawdzona i przetestowana! Bardzo fajna maska, a takich nigdy dość. Rzeczywiście mocno nasączona serum, dobrze przylega do twarzy, chłodzi i świetnie nawilża. Kosmetyk wart zainteresowania! 


VIANEK Normalizujący peeling do twarzy - pełny produkt

Delikatny, ale skuteczny kremowy peeling z korundem, przeznaczony do złuszczania martwego naskórka. Zawiera ekstrakt z szałwii o właściwościach oczyszczających i detoksykujących oraz olejek miętowy. Regularne stosowanie peelingu zmniejsza wydzielanie sebum, przyspiesza regenerację zmian skórnych i poprawia koloryt oraz kondycję skóry. 

Zapowiada się bardzo ciekawie, a złuszczanie jest bardzo ważnym krokiem w codziennej pielęgnacji skóry. Coś w sam raz dla mnie! Skład równie ciekawy, a jak będzie z działaniem? Sprawdzę i dam Wam znać ;) 


URIAGE Dermatologiczny żel do mycia twarzy - miniaturka

Żel stworzony na bazie delikatnych składników myjących. Skutecznie oczyszcza nawet najbardziej wrażliwą skórę nie podrażniając jej. 

Ok, jest i miniaturka dobrej marki. Znajdzie ona miejsce w mojej wakacyjnej, wyjazdowej kosmetyczce. Wtedy też sprawdzę, jak sprawuje się ten żel. Jestem bardzo ciekawa, czy rzeczywiście tak dobrze oczyszcza. 

***

Podsumuję pudełko na 5+. Bardzo udane, fajne kosmetyki i praktycznie wszystkie pełnowymiarowe. Wielką przyjemność sprawia mi testowanie produktów pielęgnacyjnych, ale Wy to już doskonale wiecie. Myślę też, że ta edycja jest godna polecenia. Kto z Was się skusi? 


XOXO

10 komentarzy:

  1. Mi zawartość przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest udane pudełko! Mnóstwo pielęgnacji, przewidywanie potrzeb na daną porę roku i poznawanie nowych marek. Z ciekawością patrzę zawsze na zwartość box'ów, ale szczerze przyznam, że jeszcze nigdy żadnego nie zamówiłam. Zawsze boję się, że wydam pieniądzę troszkę "na kota w worku" i zostanę z pomadką w fatalnym kolorze, albo z serią miniatur, których nawet dobrze nie uda mi się przetestować. Podpatruję jedynie na jakie produkty warto zwrócić uwagę przy planowanych zakupach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Pudełko bardzo udane, a Tobie polecam zamówić i samej się przekonać ;)

      Usuń
  3. mam i bardzo mi sie podoba to pudelko

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie kusi ale mam tyle wydatków że szok ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jednej stronie ma produktu który zrobiłby na mnie efekt 'wow', a z drugiej strony każdy z kosmetyków jest w sam raz do użycia. Akurat lubię coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja dawno nie zamawiałam żadnych boxów, widzę, że powinnam wznowić wysyłkę, całkiem fajna zawartość!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION