6/30/2017

BEGLOSSY "MOC NIESPODZIANEK" - PRZEGLĄD CZERWCOWEGO PUDEŁECZKA

"Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy pudełko przepełnione sprawdzonymi kosmetykami. Dzięki nim Twoja skóra będzie odżywiona, a włosy gładkie i pełne blasku. Pozwól nam zadbać o Ciebie i odkryj więcej niespodzianek z pudełka już teraz!" Zespól beGLOSSY




SKINLITE 2-ETAPOWY ZABIEG UJĘDRNIAJĄCY NA PODBRÓDEK - Produkt pełnowymiarowy Cena - 9,99 zł

2-etapowy program regenerujący skórę, złożony z liftingująco-ujędrniającego serum oraz żelowego płata. Ampułka ujędrnia skórę i jednocześnie ułatwia wchłanianie zawartych w żelowym płacie składników aktywnych, które liftingują i uelastyczniają skórę, a także poprawiają mikrokrążenie. 

Ten produkt z pudełeczka zaciekawił mnie najbardziej. Sięgnęłam po niego jeszcze tego samego dnia, gdy doszedł do mnie box. Zdjęcia mogliście zobaczyć na moim snapchacie, a śmiałam się z Waszych komentarzy niemiłosiernie. Padały pytania: Anita, masz świnkę? Anita, co Ci się stało? Anita, czy wszystko ok z zębami? Myślałam, że padnę, a to tylko ten zabieg. Rzeczywiście nałożyłam na skórę serum, a później naciągnęłam żelowy płat wzdłuż podbródka, aż za uszy. Wyglądało to komicznie ;) Niemniej jednak zabieg bardzo fajny, choć mało wygodny. Macie uczucie mocnego ściągnięcia i ciężko wytrzymać w płacie przez okres, który podaje producent. Skóra po jest fajnie napięta i dobrze nawilżona. Myślę, że warto przetestować ;) 


URIAGE LEKKI KREM AKTYWNIE NAWILŻAJĄCY - LUCKY BOX

1 z 1000 szczęściar ( czyli ja ) w tym miesiącu mogła otrzymać pudełko w wersji Lucky Box, a w nim produkt dodatkowy w postaci miniaturki owego kremu. Super sprawa, a taka wersja zawsze świetnie sprawdza się podczas letnich wyjazdów. W dodatku fantastyczna marka i coś z pielęgnacji. 


BIOLAVEN SZAMPON DO WŁOSÓW - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Cena - 18,08 zł

Wzmacniająco - wygładzający szampon delikatnie oczyści włosy, nie podrażniając nawet najbardziej wrażliwej skóry głowy. Zawiera olejek z lawendy znany z odświeżających i wzmacniających właściwości. 

Kolejny kosmetyk w pudełeczku, a szamponów nigdy dość. Przy moich bardzo długich włosach tego typu kosmetyki znikają w mgnieniu oka. Tym bardziej cieszy mnie możliwość przetestowania produktu Biolaven, czyli marki która staje się coraz bardziej popularna i lubiana. 


CATRICE MASKARA GLAM & DOLL FALSE LASHES - PEŁNOWYMIAROWY PRODUKT Cena - 16.99 zł

Dzięki tej maskarze uzyskamy efekt intensywnego podkreślenia rzęs. Jej głęboko czarna formuła zwielokrotnia rzęsy dla uzyskania efektu sztucznych rzęs. Podkręcona silikonowa szczoteczka uchwyci każdą rzęsę i delikatnie ją uniesie, zapewniając jednocześnie rozdzielenie bez sklejania i grudek. 

Lubię kosmetyki CATRICE. Są tanie i dobre jakościowo. Teraz mam możliwość przetestować maskarę i choć nie przepadam za silikonową szczoteczką, sprawdzę czy moje rzęsy będą rzeczywiście takie piękne! 


AUSSIE ODŻYWKA DO WŁOSÓW MIRACLE NOURISH - PEŁNOWYMIAROWY PRODUKT Cena - 21.99 zł

Mieszanka z Blue Mountain to bajeczna kompozycja korzystnie oddziałujących na włosy ekstraktów z eukaliptusa. Unikalna, dobroczynna formuła odżywia, chroni oraz sprawia, że włosy są sprężyste i mocne, a ich końcówki się nie rozdwajają. 

Nie przepadam za marka. Wiele razy przekonałam się, że moje włosy nie lubią się z tymi kosmetykami. Plus za szampon i odżywkę, czyli pełną pielęgnację. 


PLAYBOY WODA TOALETOWA - PREZENT

Zapach przypominający zimną, musującą Coca - Colę, w której zatopiono owocowy mix. Kawałki soczystych pomarańczy, słodką gruszkę i kwaskowaty rabarbar. Zapach dla przebojowych i szalonych dziewczyn! 

To zdecydowanie nie jest zapach dla mnie, bo ja do szalonych się nie zaliczam haha Raczej ułożonych perfekcjonistek. Mimo wszystko taki prezent w beGLOSSY jest zawsze mile widziany, bo można sprawdzić nowy zapach jeszcze przed jego zakupem! 


ENILOME CHUSTECZKI DO DEMAKIJAŻU Z PŁYNEM MICELARNYM - PEŁNOWARTOŚCIOWY PRODUKT Cena - 6,99 zł

Miękkie chusteczki do demakijażu oczu i delikatnego oczyszczania twarzy. Idealnie sprawdzą się na co dzień oraz w podróży. Zawarte w lekkim płynie pantenol i prowitamina B5 mają działanie regenerujące naskórek, alantoina działa łagodząco, a ekstrakt z aloesu nawilża i pielęgnuje. 

Ostatni produkt z pudełeczka, ale jakże przydatny. Wiele razy przekonałam się, że takie chusteczki sprawdzają się awaryjnych sytuacjach, na wyjazdach, podczas poprawek w makijażu i nie tylko. Im delikatniejsze tym lepiej dla skóry. No i coś idealnego dla mnie! 

*** 

Zawartość czerwcowego beGLOSSY jak najbardziej na tak. Każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie. Jest makijaż, pielęgnacja i włosy. Fajne marki i godny polecenia box. A na zakończenie mam dla Was ważną informację. Z kodem : TBG25 COCOCOLLECTION otrzymacie rabat 25 zł na pakiety beGLOSSY. Śpieszcie się, bo jest on ważny tylko do 2 lipca! 


XOXO

5 komentarzy:

  1. tym razem chyba szału nie ma ? jedynie ten tusz mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej z tego pudełeczka mnie ciekawi szampon Biolaven :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie pudełko skromne, nie używam szamponu Biolaven, ani produktów marki Aussi, ale zabieg na podbródek chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION