7/05/2017

ULTHERA HIFU - LIFTING BEZ SKALPELA

W zeszłym tygodniu poddałam się zabiegowi nieinwazyjnego liftingu szyi oraz podbródka, a dziś postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią na jego temat. Czy działa i jak działa? Do kogo jest skierowany? Gdzie można go zrobić? Jeśli jesteście ciekawi, serdecznie zapraszam do dalszej lektury posta ... 



Zabieg przeprowadziła kosmetolog Agata Krystkiewicz, która przyjmuje w gabinecie na warszawskim Mokotowie. Piękne i kobiece wnętrze salonu Flamingo Place tylko dodatkowo zachęca do odwiedzin. Poczujemy się tam kobieco, luksusowo i bardzo przyjemnie. 
Po wstępnej konsultacji oraz badaniu skóry otrzymałam informacje o wskazaniach oraz przeciwwskazaniach do zabiegu, jak i mechanizm jego działania. Mogłam również przyjrzeć się urządzeniu Ulthera HIFU, dowiedzieć z jaką mocą zostanie wykonany zabieg i jak będzie przebiegał. 


Co to jest Ulthera HIFU? 

Jest to zabieg, który nie ma odpowiednika wśród znanych dotychczas zabiegów estetycznych. Przeznaczony jest do nieinwazyjnego liftingu twarzy i daje rezultaty porównywalne jedynie z efektami jakie zapewnia chirurgia plastyczna. 

Na czym polega zabieg? 

Na koncentracji energii ultradźwiękowej w wybranych miejscach i na wcześniej ustalonej głębokości, co skutkuje wyraźnym liftingiem, jak również znaczącym ujędrnieniem skóry. Co ciekawe, na urządzeniu mamy możliwość podglądu tkanki podskórnej podczas zabiegu, a to gwarantuje nam wyjątkową skuteczność i precyzję. 

Jakie są rezultaty zabiegu? 

Ulthera HIFU przeciwdziała siłom grawitacji, zmniejsza narastające z wiekiem nawisy skórne i zwiotczenia. Unosi brwi, zwiększa napięcie skóry, poprawia kształt twarzy, szyi czy podbródka. Zabieg może być stosowany w okolicy brzucha, ud, ramion lub pośladków. Ujędrnia powieki i okolicę oczu oraz ust. Odmładza i daje wyjątkowo skuteczne, precyzyjne efekty. 

Kwestie techniczne: 

Zabieg trwa od 15 do 40 minut w zależności od okolicy ciała, na jaką działamy. 
Efekt utrzymuje się przez co najmniej 18 miesięcy. 
Bezpośrednio po zabiegu zauważalny rezultat to ok. 20%. Lifting i napięcie skóry pojawiają się stopniowo do 90 dni ( tyle czasu trwa produkcja nowego kolagenu ). 


Przed zabiegiem należy dokładnie oczyścić skórę. Następnie aplikowany jest żel do przewodzenia ultradźwięków. Podczas całego procesu kontrolowany jest stopień oraz moc działania urządzenie tak, by pacjent czuł się komfortowo. Zabieg jest bezbolesny i całkiem przyjemny. Odczuwamy delikatne wzrastające ciepło. W tym czasie dochodzi do stymulacji tkanek i  skracania się włókien kolagenu. Najważniejszą zaletą zastosowanej technologii jest to, ze skóra z wierzchu pozostaje nietknięta. Może pojawić się widoczne zaczerwienienie, które ustępuje do kilku godzin po zabiegu. Nie ma potrzeby rekonwalescencji i można bardzo szybko wrócić do normalnych zajęć. 


Wskazania i przeciwwskazania: 

Zabieg sprawdzi się u osób od wczesnego do późnego wieku średniego, o obniżonej linii brwi, opadających powiekach i nadmiarze skóry na górnych powiekach. Dzięki niemu można skorygować policzki, głębokie bruzdy nosowo - wargowe, opadające kąciki ust, zwiotczały podbródek, niewyraźną linię żuchwy. Można również podziałać na nadmiar tkanki tłuszczowej i inne miejsca na ciele. 

Przeciwwskazaniem do zabiegu są otwarte rany, zmiany chorobowe w obrębie twarzy, trądzik, implanty i stenty metalowe. Nie zaleca się go osobom, które mają wszczepione urządzenia elektroniczne, są w trakcie terapii przeciwzakrzepowej oraz cierpią na aktywną chorobę systemową lub skórną. 

Koszt zabiegu: 

Wszystko zależy od wielkości powierzchni, jaka będzie poddawana działaniu ultradźwięków. W Warszawie jest to koszt od 1000,00 zł nawet do 9000,00 zł. W tej kwestii należy wcześniej porozumieć się z osobą, która będzie przeprowadzała zabieg. 


Moje wrażenia przed i po! 

Od dawna borykam się z problemem jędrności skóry w okolicy szyi. To właśnie tu najszybciej widać u mnie proces starzenia, a jak dobrze wiecie jestem już po 30-tce. Zdecydowałam się na zabieg z kilku względów. Po pierwsze stale poddawałam się mezoterapii igłowej, której efekty utrzymywały się do miesiąca. Po drugie słyszałam wiele pozytywnych opinii o tym zabiegu i chciałam sprawdzić, czy rzeczywiście tak dobrze działa. Obawiałam się bolesności, a co się okazało zabieg był dla mnie bardzo przyjemny. Jak widzicie na zdjęciach, szyja była zaczerwienienia, jednak już po godzinie wszystko wróciło do normy. 

Zauważyłam, że skóra stała się rozjaśniona, a przebarwienia, które posiadałam w tej okolicy zniknęły. Przez kilka dni czułam lekkie napięcie skóry. Zmarszczki widocznie się zmniejszyły, ale to dopiero początek i wiem, że muszę poczekać jeszcze troszkę na ostateczny efekt. Jestem bardzo zadowolona i już dziś mogę polecić Wam tę technologię. Będę informować Was o zmianach, jakie zachodzą na mojej szyi. Cieszę się, że kosmetologia oraz medycyna estetyczna idą w tak dobrym kierunku i oby tak dalej!!! 

Jeśli zdecydujecie się na zabieg polecam kosmetolog Agatę Krystkiewicz. Wystarczy zadzwonić i umówić się na wizytę. 

tel: 513 - 974 - 513 
kontakt przez FB https://www.facebook.com/profile.php?id=100004377912803

XOXO

1 komentarz:

Copyright © 2017 COCO COLLECTION