Jakiś czas temu miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w imprezie wprowadzającej nową markę na polski rynek. Mam na myśli AURIEGE Paris - francuskie kosmetyki skierowane do bezpośredniego i wymagającego klienta. Pomyślałam sobie, że dobrze będzie zapoznać Was odrobinę z filozofią i produktami tej marki. Jesteście gotowi?
AURIEGE PARIS - MISJA MARKI!
Zacznijmy od misji, jaką chce spełnić Auriege. Kompleksowe podejście do codziennej pielęgnacji, osobiste zadowolenie i niezależność połączone z ciekawą technologią oraz naturą. To ma gwarantować nam marka i dzięki tym hasłom ma trafić do Polek. Czy tak się stanie?
CHRONOBIOLOGIA - O CO TUTAJ CHODZI?
Podczas spotkania z Auriege dowiedziałam się ciekawej rzeczy. Otóż marka stawia na chronobiologię, czyli pielęgnację wpisującą się w rytm pór roku, dnia, potrzeby i preferencje kobiet. Chronobiologia jest tą chwilą, w której zatrzymujemy się i znajdujemy czas na to, co dla nas najlepsze. I to właśnie dzięki tej równowadze zaczynamy stawać się piękniejsze, bardziej rozpromienione i spełnione. Co Wy na to?
Według Auriege chronobiologia ma przyczynić się do tego, by kobiety były bardziej widoczne w społeczeństwie, by były zadowolone i świadome siebie. Wolność, niezależność, aktywność - hasła marki, która istnieje już na rynku od 1968 roku!
OFERTA AURIEGE I SPRZEDAŻ!
Sprzedaż bezpośrednia - o tym warto wspomnieć. Auriege nie jest marką, którą znajdziecie w drogeriach czy perfumeriach. Konsultantki, katalogi, prezentacja produktów. Tak, ta sama półka co Avon, Oriflame, czy Amway. Pytanie tylko czym wyróżnia się oferta marki? Na uroczystym powitaniu marki w Polsce przedstawiono nam produkty dostępne w sprzedaży. Wszystkie oparte na wyciągach roślinnych, cześć z nich na innowacyjnych substancjach aktywnych. Starannie dobrane, bezpieczne i najwyższej jakości. Mamy pielęgnację twarzy i ciała, mamy też makijaż czy zapachy. Wybór kosmetyków jest pokaźny i myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.
CZY AURIEGE SPRAWDZI SIĘ NA RYNKU POLSKIM?
Myślę, że tak. Oczywiście to dopiero początek i trzeba będzie włożyć troszkę serca, ale też poświęcić czas na reklamę, by o marce stało się głośno. Co ciekawe, od ponad 50 lat kobiety na całym świecie chętnie sięgają po te kosmetyki, a kultowy eliksir marki sprzedaje się w niesamowitym tempie. Bezpieczeństwo i tolerancję każdej z receptur testuje się pod kontrolą dermatologów. Z kolei ich skuteczność dowodzi się testach klinicznych lub badaniach konsumenckich, przeprowadzanych przez niezależne instytuty. Zgodnie z prawem unijnym marka nie testuje na zwierzętach! Czy Polki pokochają markę? Zobaczymy ;)
XOXO
autor tekstu - kosmetolog, blogerka, vlogerka Anita Kobus
COCO COLLECTION - o mnie
Cześć, mam na imię Anita i oprowadzę Cię po świecie kosmetyków.
Z zawodu jestem kosmetologiem i od dawna interesuję się skórą, dobrze dobraną pielęgnacją, ale też kosmetykami. Lubię testować nowości i sprawdzać ile z obietnic producenta rzeczywiście jest prawdą.
Na moim blogu znajdziesz nie tylko recenzje i opinie o kosmetykach. Jest tutaj znacznie więcej:
Czy Wiesz - kategoria dotycząca wielu ciekawostek z dziedziny kosmetyki oraz kosmetologii.
Porady - jako kosmetolog radzę w doborze odpowiednich kosmetyków, jakie kroki w pielęgnacji wykonywać, ale też jakie skuteczne zabiegi stosować.
Prywatnie - ciekawostki z życia blogerki.
Jeśli jeszcze Ci mało koniecznie sprawdź mój Instagram oraz kanał na You Tube - COCO COLLECTION.
U Ciebie zawsze wieje luksusem. Może się kiedyś skuszę. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuń