12/02/2013

Dwa produkty M.A.C, czyli Prep + Prime Transparent Finishing Powder i Bronzing Powder!!!

Dziś przedstawię Wam dwa produkty do makijażu, które mogłyście zobaczyć jakiś czas temu na moim facebook'u. Znam je już od dawna i uwielbiam do nich wracać. Dlaczego? Bo ich jakość, wykończenie i działanie za każdym razem powala mnie na kolana. Owszem, do najtańszych nie należą, ale w tym przypadku warto w nie zainwestować.

 
Mowa oczywiście o prasowanym, transparentnym pudrze wykańczającym makijaż i o matowym bronzerze :)
 
 
Zacznijmy od pudru transparentnego, którego zadaniem jest nadać satynowe wykończenie naszej skórze. Dodatkowo ma utrwalić makijaż, sprawić by pory stały się mniej widoczne, a także nadaje się do każdego rodzaju cery.
 
Jego cena to: ok 100,00 zł
Waga : 6,3 g
 
 
Puder zamknięty jest w eleganckiej puderniczce z lusterkiem i nadaje się do noszenia w torebce :)
Ma zbitą konsystencję i jest niesamowicie wydajny.
Nie pyli się i nie osypuje w opakowaniu.
Pierwsze co zauważamy to zmatowienie skóry.
Dodatkowo w ogóle go nie czuć i co ważne, nie robi efektu maski.
Doskonale stapia się i dostosowuje do koloru ( mimo iż biały, efektu wybielenia nie ma!!! )
Jest lekki, przyjemnie pachnie, nie podrażnia i nadaje się do skóry wrażliwej.
Przedłuża działanie podkładu oraz sprawia, że skóra przez wiele godzin jest świeża.
Muszę się Wam przyznać, ze po zmianie pudru oraz bronzera dostawałam wiele komplementów odnośnie cery i makijażu!!! Wszystko za sprawą tych dwóch produktów :)
 
Z tego co się orientuję dostępna jest też wersja w sypkiej postaci, którą wiele osób sobie chwali.
Czy jest tak dobra jak ta, nie wiem, bo nie używałam!
Dajcie znać, czy miałyście ten puder i czy macie podobne jak ja zdanie na jego temat.
 
 
O ile dobrze pamiętam ten bronzer dostępny jest jeszcze w innych wersjach odcieni.
Ja wybrałam najjaśniejszych, choć w sklepie wydawał mi się jeszcze jaśniejszy niż w świetle dziennym.
 
Cena: ok. 100,00 zł
Waga: 10 g
 
 
 
Podobnie, jak jego poprzednik bronzer zapakowany jest w wygodne, eleganckie opakowanie z lusterkiem.
Konsystencja jest mocno sprasowana, matowa i bez żadnych drobinek.
Mimo iż kolor wydaje się ciemny ( a jest najjaśniejszy z gamy ) to spokojnie mogą stosować go zarówno blondynki, jak i brunetki.
Nie zrobicie sobie nim krzywdy, a tym bardziej plam!
Doskonale wykonturujecie twarz czy nadacie jej opalenizny stopniując dawki bronzera.
Długo utrzymuje się na twarzy.
Nie schodzi z niej mało przyjemnymi plamami.
Fantastycznie stapia się z podkładem.
Nadaje się nie tylko dla profesjonalistów, ale i amatorów.
Niesamowicie wydajny.
Wart swojej ceny i zainwestowania w niego każdej złotówki.
Jest jednym z moich ulubionych bronzerów!!!
Polecam z czystym sercem.
 
Podsumowując:
 
Są takie produkty marki M.A.C, których zamienniki znajdziecie w drogeriach. Są też takie, których nic nie zastąpi. Ja już sprawdziłam część z tych kosmetyków do makijażu i wybrałam moich ulubieńców. Oczywiście nie każdy się ze mną zgodzi, ale weźcie też pod uwagę, że każda z nas może mieć inne wymagania co do marki.
Jeśli chodzi o te dwa pudry mogę spokojnie je Wam polecić.
Dajcie znać, czy je znacie, czy miałyście i czy u Was się sprawdziły?
 
XOXO

7 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale wyglądają kusząco. Szkoda, że są dość drogie, ale za jakość się płaci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od jakiegoś czasu myślałam o tym pudrze, ale nie wiem czy nada się do mojej suchej cery..

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi kusząco.
    Dopiszę zatem do listy 'na przyszłość' Prep+Prime ;)

    Miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  4. ten puder transparentny kusi mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, Mac ma świetne produkty , po ich użyciu makijaż rzeczywiście wygląda inaczej. Ich puder fiksujący jest na mojej liście zakupowej, bronzer i puder transparetny też mnie intrygują. Ale wszystko w swoim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam oba te produkty u bardzo lubiłąm :) puder super matuje a bronzer bardzo ładnie wygląda:) ale są mega wydajne.... więc przygotuj się, że długo będziesz miała ten bronzer:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad sypkim pudrem transparentnym, bo czytałam wiele pozytywnych opinii...

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION