4/14/2014

Dior ADDICT Gloss - magiczny dotyk blasku!

Pokazywałam go już wiele razy! Wiele razy też o nim wspominałam! Postanowiłam, że poświęcę mu osobny post i dlatego też gości na blogu w poniedziałkowy poranek :) Dla jednych może być tylko drogim, zbędnym gadżetem, a Ci co znają te błyszczyki będą wiedzieć ile jest wart.



Jego magiczna formuła nadaje ustom lustrzany połysk i niezrównany komfort. Polaryzowane, kryształowe mikrokuleczki idealnie odbijają światło odtwarzając lustrzane odbicie.
Żelowa formuła, wzbogacona o kwas hialuronowy wypełnia i nawilża usta dla wzmożonego efektu objętości.
Gama kolorystyczna wzbogacona o  połyskujące, perłowe i lustrzane odcienie.


Odcień, który ja posiadam ma nr 267 Nuit De Juin

Jak widzicie, jest to bardzo delikatny róż z maleńkimi drobinkami odbijającymi światło.
Konsystencja lekka i płynna.
Błyszczyk nie jest lepki, a tym bardziej klejący i nie musimy obawia się o przyklejone włosy na wietrze czy inne mało przyjemne problemy.
Zapach łagodny, słodki, delikatny.

Opakowanie 6,5 ml w cenie ok. 130 zł.
Dostępny w drogeriach i w sklepach internetowych!


Aplikator zakończony jest małym pędzelkiem.
Nie stwarza problemów przy nakładaniu produktu na usta i można zaaplikować nim wystarczającą ilość produktu.
Poza tym opakowania Dior same w sobie są piękne i bardzo efektowne!!!

Zobaczcie, jak prezentuje się ten kolor...



Błyszczyk niesamowicie dobrze nawilża usta i efekt ten utrzymuje się wystarczająco.
Niestety, właśnie ze względu na płynną i lekką konsystencję nie pozostaje długo na ustach.
Przyznaję, ze jestem mu w stanie to wybaczyć, bo prezentuję się przepięknie, a zdjęcia nawet w małym stopniu nie są w stania tego oddać.
Zakochałam się w nim i używam prawie każdego dnia.
Już myślę też o zakupie innego koloru :)

Używałyście?
Co sądzicie o błyszczykach Dior?

XOXO

6 komentarzy:

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION