5/27/2014

AHAVA Active Minerals Activated Moisture - Intensywnie nawilżający krem - żel do twarzy

Skoro pokazywałam Wam krem, który stosuję na noc, muszę też zaznajomić Was z kremem na dzień. We wczorajszych ulubieńcach wspomniałam Wam o tym kosmetyku i dziś chcę przybliżyć go jeszcze bardziej. Może to dziwne, ale zakochałam się w nim od momentu gdy otworzyłam wieczko. Przypomniał mi się krem, który stosowałam kilka lat temu, krem z wyższej półki więc i bardzo drogi a pierwsza myśl, która przyszła mi do głowy to : znalazłam zamiennik! O kim mowa? Co to za specyfik?




Odświeżający żel o kremowej konsystencji przywraca skórze delikatną miękkość oraz zdrowy wygląd. Stworzona przez AHAVA technologia Moisture Suspension RE umożliwia dostarczenie i związanie w warstwach skóry wody z Morza Martwego. Umożliwia to preparatowi aktywne nawilżenie.

Udowodnione klinicznie : dwukrotnie dłuższy czas nawilżenia skóry!
( w oparciu o badania konsumenckie trwające tydzień, przeprowadzone przez niezależną instytucję na grupie 61 kobiet )


Przeznaczony również do skóry wrażliwej.
Przebadany alergologicznie.
Nie testowany na zwierzętach.
Nie zawiera parabenów.

Dostępność: Super Pharm
Cena: 160 zł
Przydatność od otwarcia : 12 miesięcy

Skład:


Znajdziemy tu między innymi: wodę mineralną, wyciąg z aloesu, glicerynę, skwalen, wodę z Morza Martwego, kreatynę, mocznik, wodę z owoców kiwi, alantoinę, związki zapachowe, geraniol, olej z lnu zwyczajnego, itd.


Krem znajduje się w szklanym słoiczku i jest zabezpieczony foliową nakładką.
Pojemność tego produktu to 50 ml

Sposób użycia: nanosimy na oczyszczoną skórę twarzy rano i wieczorem.


I teraz wrócę do wstępu!
Po usunięciu foliowego wieczka ukazuje się nam delikatnie błękitna, żelowo - kremowa konsystencja o przepięknym, świeżym ogórkowym zapachu! Jak myślicie, z jakim kremem skojarzył mi się ten produkt? Oczywiście chodzi o Estee Lauder DayWear do skóry mieszanej!!!!
Różnica polega na opakowaniu, marce i cenie, a konsystencja i zapach są identyczne. Czy w związku z tym działanie również?

Już po pierwszej aplikacji kremu na twarz czujemy, jak nasza skóra pochłania go w ogromnym tempie. Nie ma mowy o podrażnieniach, a nawet czujemy łagodzenie, delikatne chłodzenie i bardzo mocne, dobre nawilżenie.
Już po kilku minutach możemy wykonać makijaż, dla którego ten krem stanowi bardzo dobrą bazę.
Nie ma mowy o rolowaniu, ważeniu czy innych mało przyjemnych problemach przy zastosowaniu podkładu. Jeszcze przez kilka godzin od aplikacji kremu czujemy znaczne nawilżenie.
Po tygodniu od stosowania kosmetyku nasza skóra jest miękka, gładka i przyjemna w dotyku, a im dalej tym lepiej.
W zeszłym tygodniu odwiedziłam salon kosmetyczny, w którym wykonano mi zabieg kriomezoliftingu. Pani kosmetolog wcześniej zbadała moją skórę i nawet ona stwierdziła, że jest bardzo dobrze, a cera wygląda rewelacyjnie. ( zwłaszcza jak na mój wiek! )
Uwielbiam nakładać ten rano, a teraz gdy na zewnątrz panują upały trzymam krem w lodówce, dzięki czemu dodatkowy efekt chłodzenia z rana pobudza mnie do życia.
Zero podrażnień, zero zaskórników, zero zapchanych porów.
Dobre nawilżenie, gładkość i miękkość!
Polecam Wam ten krem jeśli szukacie wszystkich wyżej wymienionych efektów, a z tego co widziałam ostatnio, w Super Pharm ten kremik jest w promocji za 99,00 zł.

W chwili obecnej zajmuje on pierwsze miejsce wśród kremów na dzień i na długo zagości w moje pielęgnacji!!!

XOXO

3 komentarze:

  1. bardzo zachęcajaca opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze miałam wrażenie, że żelowo-kremowe konsystencje lepiej nawilżają. I jeszcze ten ogórkowy zapach. Na lato powinien być idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kremik, marka Ahava chyba należy do twoich faworytów, czemu wcale się nie dziwię:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION