9/22/2014

YONELLE H2O Infusion S.O.S. Eye Patches

Z początkiem tygodnia przychodzę do Was z Kosmetycznym Odkryciem Miesiąca. O tym produkcie słyszałam już wiele i to bardzo pozytywnych opinii, dlatego też postanowiłam go przetestować. Jest ze mną od kilku tygodni, a ponieważ jest to dwutygodniowy ratunek mogę spokojnie Wam o nim dziś opowiedzieć.



Innowacyjne płatki błyskawicznie odmładzające wygląd skóry dojrzałej wokół oczu. Polecane jako 2 - tygodniowa, intensywna kuracja anti-aging lub zabieg "przed wyjściem". Spektakularnie nawilżają, usuwają oznaki zmęczenia, redukują zmarszczki. Skóra staje się perfekcyjnie gładka, pięknie rozjaśniona, doskonale napięta.

IDEA marki:

" Nie sztuką jest zastosować w kosmetykach wszystkie najnowsze aktywne składniki przeciwzmarszczkowe. Sztuką jest sprawić, by przebiły się one przez barierę naskórka, która na ogół jest nie do pokonania. Wtedy mogą skutecznie działac. To największe wyzwanie kosmetologii XXI wieku".


Ponadprzeciętne efekty zapewniają 3 peptydy, kwas hialuronowy i alginowy umieszczone w trójwymiarowej siateczce bio-włókienek, zdolnych infuzyjnie nawadniać naskórek. Ten niezwykły materiał wykorzystywany także w procedurach medycznych jest przykładem najnowszych osiągnięc technologii bioinżynierii chemicznej.
W produkcie tym zastosowano zasadzkę na wodę, czyli innowacyjny system nawadniania skóry, złożony z 11 biologicznie czynnych składników i 6 różnych form kwasu hialuronowego. Infuzyjnie "zwabione" cząsteczki wodzy zostają uwięzione w skórze jak w pułapce bez wyjścia, stanowiąc źródło życia komórek. Nawilżenie naskórka może wzrastać nawet dwukrotnie i długo się utrzymywać, dzięki kompensowaniu powszechnie występującego deficytu witaminy D w skórze.


Opakowanie zawiera 4 pary płatków nasączonych serum na 4 aplikacje.
Należy przechowywać je w suchym miejscu.
Każda para jest dodatkowo zapakowana w folię i zawiera 10 ml serum.
 
Produkt dostępny w perfumeriach Douglas.
Cena: ok. 80,00 zł


Skład:


Znajdziemy tu między innymi glicerynę, kwas hialuronowy, witaminę E, kwas alginowy, związki zapachowe, olej z oliwek oraz inne ważne związki chemiczne.


Sposób użycia:

Wyjmujemy z saszetki pojemniczek z płatkami. Usuwamy warstwę ochronną z jednej strony płatka, następnie starannie przyklejamy go pod okiem, szerszą stroną na zewnątrz. Ostrożnie, by płatek się nie odkleił, usuwamy zewnętrzną warstwę ochronną. Dokładnie przyciskamy płatek do skóry. Zdejmujemy po 15-20 minutach, a pozostały preparat wmasujemy w skórę.


Dlaczego zakwalifikowałam ten produkt do Kosmetycznego Odkrycia Miesiąca?
Po pierwsze podoba mi się przygotowanie opakowania i koncepcja płatków umieszczonych na plastikowych tackach, które nasączone są serum. Nawet nie wyobrażacie sobie ile jest tego płynu! Pierwszy raz spotkałam się z tym, że producent nie szczędził na kosmetyku!!! Serum starczy na wmasowanie w całą twarz, szyję oraz dekolt. Mamy jakby dwa produkty w jednym. Ogromny plus dla marki właśnie za to! Dodatkowo takie przygotowanie umożliwia lepsze wydostanie się płatków i przyjemniejszą aplikację.
Po drugie płatki są wykonane z niesamowicie delikatnego i przyjemnego materiału, który po nałożeniu w okolicę oczu daje wrażenie, jakby w ogóle go nie było!
Po trzecie idealnie przylegają one do skóry, dają uczucie chłodzenia i nie sprawiają żadnego problemu z usunięciem.
A co najważniejsze to działanie! Nie dość, że bardzo fajnie relaksują to jeszcze niesamowicie nawilżają. Skóra dosłownie pije serum i wchłania wszystko to, czego potrzebuje. Po usunięciu płatków jest gładka, rozświetlona i lekko napięta. Znikają delikatne zmarszczki, zero podrażnienia!
Produkt możemy stosować jako ratunek przed "wielkim wyjściem", imprezą czy ważnym spotkaniem. Warto również zastosować go w dwutygodniowej kuracji. Jakie są rezultaty po?
Skóra zdecydowanie bardziej nawilżona, napięta, gładka i rozświetlona. Małe zmarszczki zniknęły, a nawet lekkie opuchnięcia, które lubiły się u mnie pojawiać z rana.
Jestem pod ogromnym wrażeniem tych płatków. Słyszałam, że są dobre, ale nie spodziewałam się, że aż tak. Owszem, cena wysoka, ale za taką jakośc warto zapłacić!
Polecam z czystym sumieniem. Sama znów wrócę do tego wspomagacza codziennej pielęgnacji i będę powtarzac kurację.
Myślę o przygotowaniu dla Was posta z porównaniem innych płatków pod oczy. Co Wy na to?
Dajcie znac w komentarzach.
Miłego dnia!

XOXO

16 komentarzy:

  1. uwielbiam firmę Yonelle, o tych płatkach czytałam same pozytywne recenzje...no cóż muszę w koncu sama je kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam spore problemy z sińcami więc skuszę się na nie przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki, ale kuszą mnie ogromnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dołączam do fanek Yonelle. Świetne produkty i świetna idea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idea rzeczywiście super i już mam ochotę na kolejne produkty :)

      Usuń
  5. Właśnie zamówiłam serum do twarzy i serum pod oczy firmy Yonelle, zainteresowała mnie ta marka właśnie dzięki pozytywnym opiniom na jej temat:) płatki też chcę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Marka zbiera pozytywne opinie i sama mam ochotę na kilka produktów!

      Usuń
  6. Nigdy nie używałam żadnych płatków pod oczy, z Yonelle całkiem fajnie działa maseczka z serii Infusion, dość często używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę. W takim razie maseczka będzie kolejna na liście :)

      Usuń
    2. ciekawe, ciekawe :D jak bede w potrzebie moze zainwestuje:)

      Usuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION